בזק - צ'קבוקס

משווים

רוכשים

חוסכים

השוואת מחירים לעסקים קטנים ובינוניים

בזק

עכשיו תורכם - ספרו לנו מה דעתכם

אנא דרג/י

דירוג ממוצע של בזק

5/5 (1)

בזק היא קבוצת התקשורת הגדולה והמובילה בישראל. החברות המרכיבות את קבוצת בזק עוסקות בכל מגוון שירותי הטלקום: טלפוניה מקומית ובינלאומית, קווית ואלחוטית, אינטרנט מהיר, תמסורת ועוד. לקבוצת בזק מאזן יציב ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת של מעל 3 מיליארד ₪, אשר משמש ליצירת רשת טלקום מתוחכמת, אספקת שירותים מתקדמים ללקוחות ויצירת ערך לבעלי המניות.

הרשת הקווית של בזק
התשתית הקווית של בזק מורכבת מרשת דיגיטלית ורשת IP – כ- 2.1 מיליון קווי גישה ויותר מ-31,000 ק”מ של סיבים אופטיים, המאפשרים לה לספק את כל שירותי הערך המוסף שבנמצא. 
Fiber NGN – גלישה במהירות 1 ג’יגה
בזק ממשיכה כל העת להשקיע בשדרוג תשתיות התקשורת, במטרה לספק שירות מתקדם ללא פשרות. בימים אלו ממשיכה בזק להעמיק את פריסת רשת הסיבים האופטית, ה-Fiber NGN. מהלך זה מהווה שלב נוסף בפרוייקט ה-NGN, לקראת כניסה עתידית של החברה לאספקת רוחבי פס גדולים מהקיימים היום, ושירותי תקשורת מתקדמים ללקוחות, וזאת על בסיס טכנולוגיות אופטיות חדשניות. כבר היום, רשת ה- NGN הקיימת של בזק מספקת קצבים של עד 100 מגה, וה- Fiber NGN שיאפשר גלישה במהירות 1 גיגה יהווה חלק אינטגרלי ממנה.

NGN – Next Generation Network
טכנולוגיה המבוססת על סיבים אופטיים הנפרשים בקרבת בית הלקוח, ומאפשרת אספקת שירותי פס רחב בקצבים גבוהים ושירותי טלפוניה מתקדמים מבוססי פרוטוקול IP. בישראל, רוחב הפס שמוצע ללקוח על בסיס הרשת החדשה מגיע עד 100 מגה, ומאפשר לצרכן ליהנות משירותי התקשורת והתוכן המתקדמים ביותר.

שירות ממוקד לקוח
בזק היא חברה מוכוונת לקוח, המעמידה את הלקוח, צרכיו וסדרי העדיפות שלו במרכז העשייה שלה. החטיבה הפרטית מטפלת בכל הקשור בשירות הניתן ללקוחות הפרטיים של החברה, ובין תחומי אחריותה מוקדי השירות בחברה, טכנאי בזק ומודיעין 144. החטיבה העסקית של בזק מספקת פתרונות תקשורת למגזר העסקי.

הוזלת השיחות מבזק
לרשות לקוחות בזק עומד מגוון רחב של מסלולי שיחות ליעדים נייחים וניידים, אשר מספקים חיסכון, וודאות וביטחון לגבי הוצאות התקשורת. רוב לקוחות בזק החדשים והקיימים בוחרים במסלול המתאים לצורכי התקשורת הייחודיים שלהם.

אינטרנט רחב פס – תחום צמיחה משמעותי
לבזק למעלה מ- 1.5 מיליון לקוחות אינטרנט (סיטונאי וקמעונאי). עם חדירת תשתית ה-NGN, השיקה בזק חבילות גלישה במהירויות אולטרה מהירות של 15, Top40 ו- 100 Top מגה. בזק ביצעה מהלכים של הפחתת מחירים ועודדה את לקוחותיה לשדרג לקצבים החדשים, כך שלמעלה ממיליון לקוחות כבר נהנים מקצבים אלו.
בין היתר, משיקה בזק באופן קבוע מוצרים ושירותים בתחום האינטרנט המהיר שהיא מציעה ללקוחותיה. על גבי תשתית האינטרנט השיקה בזק שירותי ערך מוסף מתקדמים בחינם כדוגמת שירות Bezeq Free Cloud – שירות המאפשר אחסון תמונות, סרטונים וקבצים אישיים בצורה מאובטחת ללא הגבלת נפח, שירותBezeq Free WiFi המאפשר גלישה אלחוטית חופשית מחוץ לבית, ואפליקציית Bphone המאפשרת לדבר מחו”ל בעלות קו בזק.
בזק מובילה את שוק הרשתות הביתיות – חיבור אלחוטי של כמה מחשבים בו זמנית- כ 60% מהרשתות האלחוטיות בשוק הן של בזק. למעשה, היא גם החברה היחידה המציעה פתרון כולל לצרכן, המאפשר לו ליהנות מרשת ביתית אלחוטית בתקן המתקדם ביותר.
בנוסף, בזק מפעילה את האתר b144.co.il. האתר עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כך ששליפת המידע תהיה מהירה, קלה ואינטואיטיבית ככל הניתן.

בזק בקהילה
בזק תורמת לקהילה מתוך מחויבותה העמוקה לנושא האחריות החברתית.
בזק פועלת למען הקהילה באמצעות תרומות כספיות ותרומות של תשתית תקשורת לעמותות וארגונים ללא כוונת רווח, הפועלים בקרב אוכלוסיות מוחלשות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית.
את עיקר תרומותיה הכספיות בזק מקדישה לתכניות בנושא חינוך בתחומים הבאים :

בנוסף לכך, בזק מעודדת את עובדיה ומסייעת להם להתנדב למען הקהילה.

בעלות בזק
באפריל 2010 הועבר גרעין השליטה בבזק מקבוצת אפ.סב.אר (אייפקס-סבן-ארקין) לחברת בי קומיוניקיישנס (לשעבר 012 סמייל). חברת בי קומיוניקיישנס מחזיקה כ- 26.3% מהון המניות של בזק.

החבילות שבזק מציעה

מרכזיות לעסק

מרכזיית ה IP Centrex | בזק

התמונה להמחשה בלבד

11

5/5 (1)

סוג מרכזיה

| וירטואלית

עלות הקמה 0 ₪
דקת שיחה למכשירים נייחים 0.973 ₪
דקת שיחה למכשירים ניידים 1.160 ₪
עלות חודשית החל מ 99 ₪
למידע נוסף על החבילה >>

עד 5 שלוחות בלי תוספת

  • 4 שיחות בו זמנית.
  • תא קולי+ שיחה מזוהה+ שיחת ועידה לכל שלוחה.
  • אחריות ותמיכה 24/7.
  • עלות אחזקת קווי בזק.
  • מוביל ונגרר.
  • העברת שיחות ודיבור חינם בין השלוחות.
  • בשיחות היוצאות הלקוחות יראו רק את המס’ הראשי של העסק.
  • מס’ ישיר לכל שלוחה.
  • ניהול המרכזייה מרחוק דרך פורטל אינטרנטי.
  • מועד טכנאי לטיפול בתקלות עיסקי עד 4 שעות

סגור

לפרטים נוספים ויצירת קשר >>

השאר פרטים בטופס מטה ונציג יחזור אליך בהקדם

שליחת הפרטים מהווה אישור תקנון האתר

דילוג לתוכן