ככה עושים את זה נכון: הלוואה בערבות המדינה

לאדיב פיננסים יש שיטה והיא עובדת.
בדיקה ראשונית של בעל העסק שנועדה לבדוק את הסיכוי לקבלת הלוואה בערבות המדינה. לקוחות שעברו את הבדיקה יקבלו כמעט בוודאות את הלוואה ובריבית החל מ פריים + 1.5%
איך הם יודעים? מתוך ניסיון וידע שמגיע עם מאות הלוואות שהוענקו לעסקים מכל קצוות הקשת

כחלק מכלי העידוד והסיוע לעסקים קטנים ובינוניים, מפעילה המדינה את הקרן לעסקים קטנים ובינוניים להלוואות בערבות מדינה. הקרן מעניקה לעסקים הלוואות בתנאים מיוחדים בשלושה מסלולים עיקריים (אם כי ישנם עוד מסלולים, חלקם מתעדכנים מעת לעת): מסלול עסק בהקמה, מסלול הון חוזר ומסלול השקעות.

כדאי לשקול בחיוב את האפשרות לממן את הפעילות דרך הכלי הנהדר הזה שהוכיח את עצמו כיעיל לא פעם.

שאלה שחוזרת על עצמה: למה צריך הלוואה בערבות מדינה? אפשר לקחת הלוואה מהבנק וזהו!

האמת היא; שאם הבנק היה מציע את אותה הלוואה עם אותם התנאים ללא ערבות מדינה, ברוב המקרים היינו ממליצים לדלג על השלב של בקשת הלוואה בערבות מהמדינה.
אמנם, הבנק טוב בלעשות לנו את החיים לא כאלה פשוטים, ועל מנת לקבל הלוואה, ברוב המקרים, הבנק דורש בטחונות גבוהים מאוד ו/או ערבים/ שעבוד נכס ורק אז תקבל הצעה להלוואה שלא בטוח שהיא כ"כ משתלמת (מבחינת גובה הריבית/ תקופת פריסת התשלומים/ גרייס כדו').

לפרטים על הגשת הלוואה ובדיקת התכנות ללא עלות השאירו פרטים בטופס

    שליחת הפרטים מהווה אישור תקנון האתר

    מנגד, מסלול הלוואה בערבות מדינה מקנה לך ביטחון עקב תנאי הלוואה ידועים מראש ונוחים יחסית לשוק.

    תנאי ההלוואה:

    • גובה זכאות במסלולי עסק בהקמה, הון חוזר והשקעות- הגבוה מבין 8% מהמחזור השנתי האחרון ו-500 אלפי ₪.
    • פריסת תשלומים- עד 60 תשלומים.
    • אפשרות לגרייס (דחיית תשלום ראשון של קרן) עד 6 חודשים.
    • ריבית תקרה של פריים+1.5%.
    • הון עצמי נדרש: מסלול עסק בהקמה- 20%, מסלול השקעות- 20% מההשקעות, מסלול הון חוזר- אין דרישה להשקעת הון עצמי.
    • ביטחונות בגובה: 10% מההלוואה במסלול עסק בהקמה (עד 300 אלפי ₪)/ 25% מההלוואה במסלולים הון חוזר והשקעות
    • בטחונות אפשריים (באישור ועדת האשראי): פיקדון כספי/ שעבוד נכס/ ערב.
    • קיימים מסלולים נוספים בקרן, כל אחד עם התנאים וההטבות המיוחדות לו: השקעות בתעשייה, ייצואנים, חקלאים, עמותות חברתיות.

    שלבי התהליך

    1. על מנת לקבל הלוואה מהקרן, נדרש להכין תכנית עסקית.  תכנית זו מבוקרת ע"י הקרן ("הגוף המתאם" מטעם משרד האוצר). במהלך ביקורת זו יתקיים ביקור בעסק ע"י כלכלן מטעם הקרן.
    2. לאחר מכן, במידה והתכנית קיבלה חוות דעת חיובית מהקרן, הבקשה עוברת לדיון בבנק המממן- שם נדרש את אישור הסניף ולאחר מכן אישור ועדת האשראי הארצית של הבנק אשר בה משתתפים נציגים מהבנק, מהגוף המתאם וממשרד האוצר.
    3. לאחר אישור ההלוואה ע"י ועדת האשראי, היזם מקבל הודעה רשמית על אישור עקרוני להלוואה ורשאי כבר להתחיל ולפעול בצעדים לפי התכנית העסקית (חתימה על הסכמי התקשרות עם לקוחות/ ספקים/ שכירות וכדו').

    חשוב לדעת מראש ולשים לב ע"מ לתכנן זמנים נכון, התהליך אורך לפחות 5 שבועות עד לאישור העקרוני. חשוב מאוד לשמור על קשר עם הקרן ומעקב על הטיפול בבקשה ולתת מענה מקצועי לכל שאלה או בעיה לבקשת הקרן.

    איפה אנחנו בתמונה?

    משרד אדיב שמואל שירותים פיננסים מתמחה בהגשת בקשות להלוואה בערבות מדינה במסלולים השונים. אנו בעלי ניסיון עשיר בתחום פתרונות המימון לעסקים בכלל והלוואות בערבות מדינה בפרט. אדיב שמואל, הבעלים של המשרד, שימש בעברו ככלכלן – אנליסט מטעם משרד האוצר בקרן לעסקים קטנים ובינוניים להלוואות בערבות מדינה. כמו כן, במשרדינו מועסקים כלכלנים יוצאי הקרן להלוואות בערבות מדינה.

    הרבה מאוד לקוחות מרוצים שנהנים כעת מהלוואה בעזרתה עסקם הולך ומתפתח בחרו בנו ועשו את הצעד הנכון. מגיע גם לך תחושת סיפוק ורוגע כמותם. מגיע גם לך ליווי מקצועי ברמה גבוהה ויחס אישי ואדיב לאורך כל הדרך, ומנגד- מינימום סיכון. זה בדיוק מה שאנו נותנים ללקוחותינו.
    לא עוד הלוואות חוץ בנקאיות עם ריביות גבוהות, לא עוד תשלומי מקדמות גבוהים (או "דמי פתיחת תיק") ליועצים אשר מבטיחים 100% הצלחה עוד לפני שהכירו את הלקוח.

    במשרדינו אנו דוגלים בשקיפות מרבית, ליווי צמוד ותמחור בשיטת מינימום סיכון ללקוח.

    אנו מעניקים ייעוץ ראשוני חינם, ללא התחייבות כמובן. אחריו נבצע בדיקת היתכנות שבסופה תקבל מאיתנו תמונה יותר ממוקדת על התהליך והנקודות הרלוונטיות אליך בהתחשב בתוצאות פעילותך העסקית ומצבך הבנקאי ועוד. כמו כן, תקבל הצעת מחיר מיוחדת.

    השאר את פרטיך ונשמח לחזור אליך בהקדם.

    לפרטים על הגשת הלוואה ובדיקת התכנות ללא עלות השאירו פרטים בטופס

      שליחת הפרטים מהווה אישור תקנון האתר

      One ביקורות “ככה עושים את זה נכון: הלוואה בערבות המדינה

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *