השוואת מחירים לעסקים קטנים ובינוניים

תדיראן טלקום

שירות Aeonix4Cloud מבית תדיראן טלקום 

פתרונות ענן מתקדמים לעסקים המאפשרים לכל עסק ליהנות מהתכונות המתקדמות ביותר באמצעות פתרון חסכוני, גמיש ויעיל

 

שירות Aeonix4Cloud הינו שירות טלפוניה חכם SaaS המותקן בענן ומספק את כל שירותי התקשורת הנדרשים לעסקים וארגונים בינוניים-גדולים .

 

בעולם של תקשורת מרובה, בו קיימים מגוון ערוצים להתקשרות עם לקוח קצה (מוקד שירות לקוחות, רשתות מדיה חברתיות וכו’) ארגונים מחויבים לעמוד ברמת שירות מצוינת בערוצי התקשורת העומדים לרשותם.

 

תדיראן טלקום מספקת לחברות וארגונים שקט נפשי באמצעות פתרונות תקשורת מקיפים ומתקדמים טכנולוגית בענן, אחריות מקצה לקצה, כח אדם מקצועי, תמיכה מסביב לשעון ובסיס תשתיות ענן מאובטח כולל תכונות מתקדמות.

שנות פעילות: 17

מספר טלפון לשירות לקוחות:

זה מה שהגולשים וגולשות שלנו חשבו על תדיראן טלקום
no reviews

אודות תדיראן טלקום

שירות Aeonix4Cloud מבית תדיראן טלקום 

פתרונות ענן מתקדמים לעסקים המאפשרים לכל עסק ליהנות מהתכונות המתקדמות ביותר באמצעות פתרון חסכוני, גמיש ויעיל

שירות Aeonix4Cloud הינו שירות טלפוניה חכם SaaS המותקן בענן ומספק את כל שירותי התקשורת הנדרשים לעסקים וארגונים בינוניים-גדולים .

 

בעולם של תקשורת מרובה, בו קיימים מגוון ערוצים להתקשרות עם לקוח קצה (מוקד שירות לקוחות, רשתות מדיה חברתיות וכו’) ארגונים מחויבים לעמוד ברמת שירות מצוינת בערוצי התקשורת העומדים לרשותם.

 

תדיראן טלקום מספקת לחברות וארגונים שקט נפשי באמצעות פתרונות תקשורת מקיפים ומתקדמים טכנולוגית בענן, אחריות מקצה לקצה, כח אדם מקצועי, תמיכה מסביב לשעון ובסיס תשתיות ענן מאובטח כולל תכונות מתקדמות.

שירותי הענן של חברת תדיראן A4C מבוססים על מערכת Aeonix אשר הנה פלטפורמת תקשורת אחודה ובעלת יכולות הטמעה מרובות אתרים, מערכי Fault Tolerance המתקדמים ביותר שקיימים בעולם התקשורת העסקית לטובת שרידות וגיבוי, וירטואליזציה מלאה ותפיסת עולם של פתיחות והשקה למערכות צד ג’ באמצעות ממשקים פתוחים. 

המערכת כוללת בנוסף כלי ניהול אינטואיטיביים לקידום תהליכים עסקיים ,התקנות תוכנה עדכוני גרסה וניהול תכונות משתמש.

באמצעות המערכת חברת תדיראן טלקום לוקחת אחריות על אתרי הלקוח One stop shop ומספקת פתרון תוך ניהול מקצה לקצה.

תכונות עיקריות:

  • שירותי טלפוניה כולל תאים קוליים ואפשרות לפקס (Unified Messaging).
  • תכונות טלפוניה מתקדמות לשלוחה עסקית כולל תמיכה בצ’אט, הצגת זמינות וכו’.
  • מערך מוקד שירות הכולל סרגל כלים לנציג, ניטור מוקד בזמן אמת, חייגנים ודוחות היסטוריים.
  • אינטגרציה למערכות CRM בהקפצת מסך בשיחה נכנסת ו-Click2Dial.
  • הקלטת שיחות של כלל השלוחות בארגון כולל שמירה ואחסון בענן.
  • אפליקציית Softphone למחשב או לטלפון הנייד לכל שלוחה בארגון.
  • מגוון מכשירי טלפון IP מבית תדיראן לבחירה.
  • ניהול השלוחות באמצעות ממשק Web GUI.
  • רישום שיחות.
  • חדרי ועידה קוליים.
  • חדרי ועידת וידאו מתוזמנים הכוללים שיתוף מסכים וצאט’.
  • גמישות ויכולת הרחבה וצמצום שלוחות בהתאם לצורך.
  • שירותי הקמה/התקנה בבית לקוח.
  • שירותי תמיכה ותחזוקה.
  • מערכות שליטה, בקרה, ניטור ואבטחת מידע.
  • חיבור למפ”א ואספקה של מספרי גישה ישירים (חי”פ) לכל שלוחה בארגון.
  • אפשרות לניוד מספרים קיימים.

    השאר פרטים בטופס מטה ונציג יחזור אליך בהקדם

    שליחת הפרטים מהווה אישור תקנון האתר