החבילות המומלצות ביותר עבור הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים ומעוקלים

עלות חודשית:2
צרו קשר עם מימון כל >>

אם יש לכם רכב משנת 2015 או חדש יותר, תוכלו להשתמש בו כערבות לקבלת הלוואה למגוון מטרות. תהליך זה מאפשר העברת הכספים לחשבון הבנק שלכם באופן מהיר, תוך שמירה על בעלות על הרכב ופריסת החזר ההלוואה בצורה נוחה. הלוואה זו מוצעת עם תהליך פשוט וידידותי, שאינו דורש מכם להשקיע זמן בפגישות או הליכים מורכבים, ומספקת מענה מהיר לצורכים הפיננסיים שלכם.

הלוואות במסלול זה יועמדו עם דרישת בטוחות מופחתת בשיעור של 10% בלבד.

  • סכום הלוואה מקסימאלי: 500,000 ₪ או 8% ממחזור המכירות, לפי הגבוה מבניהם.
  • תקופת החזר: תקופת החזר האשראי המרבית, לרבות תקופת גרייס, לא תפחת משנה (12 חודשים) ולא תעלה על שנתיים (24 חודשים).
  • גרייס: תקופת הגרייס המרבית לא תעלה עד 6 חודשים.
  • הערות נוספות: העמדת ההלוואה מותנית בתשלום עמלה בשיעור משתנה של בין 1% ל-2% מגובה ההלוואה, כתלות במחזור המכירות השנתי של הלווה.
ריבית החל מפריים + :5%
צרו קשר עם ישרכארט >>
  • הלוואה עד 200 אלף ₪
  • לתקופה של 84 חודשים
  • אפשרות לדחיית ההחזרים עד חצי שנה
  • הלוואה לכל מטרה ללא ערבים וללא בטחונות

*תקופת ההלוואה- 18-84 חודשים.
*ריבית שנתית- ריבית הפריים בתוספת מרווח סיכון (בטווח שבין 1% לבין 11.9%), בהתאם לנתוניו האישיים של הלקוח. לדוגמא- הלוואה על סך 50,000 ₪ ב- 50 תשלומים, בריבית פריים + 5%, שהינה ריבית שנתית של 7.25% (ריבית הפריים נכון להיום הינה 2.25%), הריבית המתואמת הינה 7.50%, ההחזר החודשי המשוער הינו 1,161.63 ₪.
*קבלת האשראי מותנית בהגשת בקשה לישראכרט.

עלות חודשית:2
צרו קשר עם Bizi >>

דיגיטלי, מהיר, הוגן ומשתלם – bizi מאפשרת לעסק שלך לצמוח עם קו אשראי בזמינות מיידית ובהתאמה אישית. בדיוק כמו שעסקים קטנים ובינוניים צריכים.

(5)
5
ריבית החל מפריים + :1%
צרו קשר עם מגדלור פיננסים >>

הלוואות החל מ100,000 ש״ח ליזמים ועסקים

פריים + 1%-11%*

 

הלוואות במסלול זה מיועדות לעסקים עם ותק של 3 שנים לפחות.

במסגרת המסלול ניתן לקבל הלוואות לטווח ארוך של עד 12 שנים, ועד לגובה של 90% מסכום ההשקעה הנדרש. ככל וההלוואה ניתנת למטרת רכישת נכס, יירשם שיעובד ספציפי על הנכס לטובת נותן האשראי כחלופה להעמדת בטוחה נזילה, ולא יילקחו בטוחות נוספות.

  • סכום הלוואה מקסימאלי: עד 90% מסכום ההשקעה הנדרש או עד 15% ממחזור העסקים של העסק, הנמוך מבניהם.
  • תקופת החזר: תקופת החזר האשראי המרבית, לרבות תקופת גרייס, עבור הלוואות להשקעה בתעשייה לא תפחת משנה (12 חודשים) ולא תעלה על 12 שנים (144 חודשים).
  • גרייס: תקופת הגרייס המרבית לא תעלה עד 6 חודשים.
  • הערות נוספות: העמדת ההלוואה מותנית בתשלום עמלה בשיעור משתנה של בין 1% ל-2% מגובה ההלוואה, כתלות במחזור המכירות השנתי של הלווה.
(4)
3.8
ריבית החל מפריים + :2%
צרו קשר עם BTB >>

פריים + 2%

  • עד 150,000 ש״ח הלוואה
  • עמלה 1% + מע”מ לכל שנת הלוואה
  • ריבית פריים + 2%
  • בטוחות ערב בלבד
  • מתאים בעל עסק עם פעילות עסקית של שנתיים

אשראי שכל בעל עסק צריך – נקודה. זקוקים לסכום הגבוה מ-150,000 ש”ח? נשמח לבנות איתכם אובליגו עם מגוון מסלולי האשראי שלנו

  • ההלוואה מיועדת לעסקים קטנים שנפגעו בכל הארץ עם וותק של שנתיים ומעלה
  • ריבית:
    שנה ראשונה: פריים מינוס 3% (!!!)
    שנה שניה: ריבית פריים
  • סכום הלוואה מקסימאלי: 300,000 ₪ או 8% ממחזור המכירות, לפי הגבוה מבניהם.
  • תקופת החזר: תקופת החזר האשראי המרבית, לרבות תקופת גרייס, לא תפחת משנה (12 חודשים) ולא תעלה על 5 שנים (60 חודשים).
  • גרייס: תקופת הגרייס המרבית לא תעלה עד 6 חודשים.
  • הערות נוספות: עסק המבקש הלוואה למטרת השקעה, יידרש השקיע לפחות 10% מסך תכנית ההשקעה לאחר אישור ההלוואה ולפני העמדתה.
(8)
5
ריבית החל מפריים + :3%
צרו קשר עם סייב >>

0% בטחונות או ערבים + אישור תוך שבוע*

תנאי סף:

  • ללא תיקי הוצאה לפועל / חשבון בנק לא תקין
  • מחזור מכירות של מיליון שקלים לפחות
  • מינימום להלוואה 250,000 שח
  • תלוי שיתוף פעולה ואישור גורמים אחרים
  • ט.ל.ח
ריבית החל מפריים + :8.7%
צרו קשר עם מקס >>
  • הלוואה עד 150,000 ש״ח ללא שיעבודים
  • חלוקה של עד 84 תשלומים
  • תהליך מהיר ופשוט יחסית- עד 3 ימים והכסף בחשבון
  • החל מ8.7%

 

הרגשתם פעם שדלתות ההזדמנויות נטרקות, בזו אחר זו? בין אם זה בגלל עיקול, נכות, או פשוט נדחה שוב ושוב, נסיבות החיים יכולות לגרום למערכת הבנקאית המסורתית להיראות כמו מבצר שאי אפשר לפרוץ אליו. אבל כשגבכם אל הקיר, זכרו זאת – תמיד יש מוצא.

לפעמים, תגלו שהדרכים החוצה מוסתרות במקומות הכי לא צפויים. הלוואות חוץ בנקאיות הן פנינה נסתרת כזו, המציעה ניצוץ של תקווה למי שראה דלתות פיננסיות נסגרות עליהן. מוסתרים הם עשויים להיות, אבל לא נחקר הם לא צריכים להיות, במיוחד כאשר אתה מתמודד עם מכשולים פיננסיים צריך יד מסייעת.

מהו לקוח מסורב או מעוקל?

בתחום השירותים הפיננסיים, לקוח מסורב הוא אדם שנדחה להלוואה או אשראי על ידי מוסדות בנקאיים מסורתיים, בעיקר בשל היסטוריית אשראי גרועה, מצב פיננסי לא יציב או פרופיל סיכון גבוה יותר. בעוד שלכל מוסד פיננסי יש קריטריונים ייחודיים להערכת כושר אשראי, סיבות נפוצות לסירוב כוללות הכנסה לא מספקת, היסטוריית אשראי שלילית, חוסר יציבות תעסוקתית או רמות גבוהות של חוב קיים.

לעומת זאת, לקוח "מעוקל" מתייחס למי שאיבד את רכושו עקב עיקול, הליך משפטי שבו המלווה לוקח בחזרה את הנכס לאחר שהלווה אינו עומד בתשלומי המשכנתא. חוויית עיקול היא מכה כלכלית חמורה המותירה פגיעה בדירוג האשראי, המקשה מאוד על הפרט להבטיח משכנתאות או הלוואות עתידיות. יתר על כן, עיקול קורה בדרך כלל עקב מצוקה כלכלית קשה, כמו אובדן עבודה או הוצאות רפואיות מתישות.

מצוקות אלה הניצבות בפני לקוחות מסורבים או מעוקלים מגבילות את גישתם לתמיכה פיננסית ממערכות בנקאיות סטנדרטיות. עם זאת, כפי שנחקור בסעיפים הבאים, קיימות אפשרויות הלוואות חלופיות עבור אנשים אלה כדי להבטיח את הצרכים הפיננסיים שלהם.

הלוואה חוץ בנקאית למסורבים

המונח "מסורבים" מתייחס לאנשים שסורבו לקבל שירותי הלוואות על ידי בנקים מסורתיים. להכחשה זו יש לעתים קרובות סיבות שונות כגון היסטוריית אשראי שלילית, הכנסה נמוכה או תעסוקה לא סדירה. עבור אנשים אלה, הלוואות חוץ בנקאיות מסתמנות כפתרון אפשרי. הלוואות אלה ניתנות על ידי מוסדות פיננסיים אלטרנטיביים הפועלים מחוץ למגזר הבנקאי המסורתי.

הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להיות חבל הצלה לסרבנים, ולהציע להם הזדמנות להבטיח כספים לצרכים אישיים או עסקיים. בשונה מהלוואות בנקאיות סטנדרטיות, אלה מגיעות לעתים קרובות עם דרישות גמישות ותהליכי יישום מהירים יותר. עם זאת, חשוב לטפל בזהירות בחלופות אלה. בעוד שהם עשויים לספק את הסיוע הפיננסי הדרוש, מחפשי הלוואות צריכים לחקור באופן מקיף כדי להבטיח שהם מוצאים מלווה מכובד המציע תנאים והגבלות הוגנים.

המקורות למתן הלוואות חוץ בנקאיות נעים בין פלטפורמות הלוואות עמית לעמית לחברות מימון פרטיות, כל אחת עם מאפיינים ייחודיים. חלקם עשויים להציע ריביות נמוכות יותר בעוד שאחרים עשויים לאפשר תקופות החזר ארוכות יותר. בעיקרו של דבר, לווים פוטנציאליים חייבים להעריך את מצבם לעומק, להשוות בין מספר אפשרויות, ולקבל החלטה מושכלת התואמת את מצבם. וכפי שנראה בסעיפים הבאים, הלוואות חוץ בנקאיות אלה הן לא רק אפשרות מעשית עבור סרבנים, אלא גם אלה עם נסיבות ספציפיות כגון היסטוריית עיקולים או נכות.

הלוואה חוץ בנקאית למעוקלים

אנשים שבעבר עיקלו נכס עקב אי פירעון משכנתא או הלוואה אחרת יכולים להתמודד עם אתגרים מיוחדים כאשר מנסים להבטיח סיוע כספי. חלק מהמוסדות הבנקאיים המסורתיים עשויים להסס להלוות ללקוחות עם עיקול על היסטוריית האשראי שלהם, מה שמציב מכשול משמעותי למי שמחפש לבנות מחדש.

עם זאת, רק בגלל שבוצע עיקול לא אומר שכל אפשרויות ההלוואות סגורות. מלווים חוץ בנקאיים, בניגוד למוסדות בנקאיים מסורתיים, מתמחים לעיתים קרובות במתן אפשרויות הלוואה לבעלי היסטוריית עיקולים. מגזר זה מבין כי אנשים יכולים למצוא את עצמם במצב פיננסי רעוע בשל נסיבות בלתי צפויות ולהעריך כי צעדים שגויים כאלה לא בהכרח להשתכפל בהחזרי ההלוואות הבאים.

הלוואות חוץ בנקאיות לעיקולים מאופיינות בדרך כלל בריביות גבוהות יותר ובהסכמי פירעון מחמירים יותר כדי לקזז את הסיכון הפוטנציאלי הכרוך בהלוואות לדמוגרפיה זו. לפני שניגשים למלווה חוץ בנקאי, חשוב לחקור ולהשוות את ההצעות של מלווים שונים כמפורט בסעיף 'ביצוע הלוואות חוץ בנקאיות' בפוסט בבלוג זה. בדרך זו, אנשים יכולים לנווט את דרכם חזרה ליציבות פיננסית באופן בר קיימא ומושכל היטב.

הלוואה חוץ בנקאית לבעלי BDI שלילי

ניווט בנוף הפיננסי עם ציון שלילי של ריבית חיוב בנקאית (BDI) יכול להיות מסובך ומרתיע. ציון BDI שלילי בעצם אומר שהיו לך כמה קשיים פיננסיים בעבר, אשר עשויים להשפיע על היסטוריית האשראי שלך. כתוצאה מכך, מוסדות בנקאיים עשויים להסס להעניק לך הלוואה בשל הסיכון הנתפס.

עם זאת, לא הכל אבדון וקדרות. ישנן אפשרויות זמינות בצורה של הלוואות חוץ בנקאיות. מדובר במוצרים פיננסיים המוצעים על ידי מלווים אלטרנטיביים אשר לרוב מתמחים בשירות בעלי דירוג אשראי פחות ממושלם. מלווים כאלה מבינים כי BDI שלילי אינו ייצוג מלא של היכולות הפיננסיות שלך. למעשה, הם מכירים בכך שלאנשים רבים כאלה יש את היכולת להחזר הלוואה, אך פשוט זקוקים למוסד פיננסי שייקח עליהם סיכון.

בחירת המלווה החוץ בנקאי הנכון

בבחירת מלווה חוץ בנקאי להלוואה, חובה לקחת בחשבון גורמים כגון שיעורי הריבית, תנאי ההחזר וכל עמלות נוספות. חלק מהמוסדות הפיננסיים החוץ בנקאיים עשויים להציע הפרשות הלוואה אטרקטיביות, אך אלה יכולות להיות יחד עם ריביות גבוהות שעשויות בסופו של דבר לייקר את עלות ההלוואה. לכן, זה הופך להיות חיוני לבצע מחקר יסודי ולהשוות אפשרויות הלוואה שונות.

יתר על כן, ראוי לציין כי בעוד ציון BDI שלילי עשוי להיות חיסרון, זה לא מצב בלתי הפיך. תוכלו לנקוט צעדים מודעים לשיפור מצבכם הכלכלי על ידי גיבוש והקפדה על תקציב קפדני, מזעור הוצאות מיותרות והבטחת תשלום חשבונות וחובות בזמן. עם הזמן, פרקטיקות כאלה יכולות לעזור לתקן את ציון ה-BDI שלך ולהחזיר אותך למסלול לעבר יציבות פיננסית.

לסיכום, להיות לקוח עם ציון BDI שלילי לא אומר שאתה לא זכאי לשירותי הלוואה. הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להיות חלופה בת קיימא, המציעה הזדמנות לצאת ממלכודות פיננסיות. בדומה למקרים שנדונו בסעיפים אחרים כגון "הלוואה חוץ בנקאית לעיקולים" ו"הלוואה חוץ בנקאית לנכים", הלוואות אלו מותאמות במיוחד לדרישות הייחודיות של מי שעלול להתקשות בקבלת הלוואות בנקאיות מסורתיות.

שאלות נפוצות בנושא הלוואות חוץ בנקאיות למסורבים ומעוקלים

הנה כמה שאלות נפוצות הקשורות להלוואות חוץ בנקאיות

  • מהן דוגמאות למוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים?
    מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים כוללים איגודי אשראי, מלווים עמית לעמית, מלווים מקוונים ומוסדות הלוואות פרטיות. מוסדות אלה אינם מחזיקים ברישיון בנקאי, אך הם עדיין מוסדרים על ידי הרשויות הפיננסיות ומסוגלים להציע שירותי הלוואה.
  • מהו BDI ביחס להלוואות?
    BDI מייצג ריבית חיוב בנקאית. זהו מדד להתנהגות אשראי בעבר, המציין אם אדם עמד בהתחייבויות האשראי הקודמות שלו בהצלחה. אלה עם ציוני BDI שליליים עשויים למצוא את זה מאתגר יותר לקבל הלוואות, במיוחד מבנקים מסורתיים.
  • האם הלוואות חוץ בנקאיות לנכים שונות מהלוואות רגילות?
    הלוואות חוץ בנקאיות לנכים מתוכננות מתוך מחשבה על נגישות. משמעות הדבר יכולה להיות תהליכי בקשה קלים יותר, תנאי החזר מורחבים או סיוע מיוחד לאורך כל תהליך ההלוואה. הפרטים של הלוואות אלה יכולים להשתנות בהתאם למלווה ולנסיבות הספציפיות של הפרט.
  • האם אדם עם היסטוריית עיקולים יכול לשפר את מצבו הכלכלי?
    כן, עיקול קודם אינו מגדיר עתיד כלכלי. מלווים חוץ בנקאיים רבים מציעים הלוואות לאנשים עם עיקולי עבר, מה שעוזר להם לבנות מחדש את האשראי שלהם. חשוב גם להתמקד בתיקון הבעיות שהובילו לעיקול מלכתחילה – זה עשוי להיות כרוך בארגון מחדש של כספים, קביעת תקציבים, או פנייה לייעוץ מיועצים פיננסיים.

יתרונות הלוואות חוץ בנקאיות למסורבים או מעוקלים

הלוואות חוץ בנקאיות מהוות הזדמנות עבור אנשים שנדחקו בעבר לשוליים על ידי המערכת הבנקאית המסורתית בשל ההיסטוריה הפיננסית שלהם או נסיבותיהם האישיות. הנה כמה מהיתרונות העיקריים:

  • נגישות: הלוואות חוץ בנקאיות לרוב נגישות יותר לאנשים שסורבו על ידי הבנקים, לבעלי עבר עיקולים ולנכים. למלווים אלה יש בדרך כלל דרישות זכאות פחות מחמירות.
  • פתרונות מותאמים: מלווים חוץ בנקאיים רבים מציעים פתרונות מותאמים אישית לצרכים הייחודיים של לקוחותיהם, כגון הלוואות המיועדות במיוחד לנכים, מסורבי עלייה או בעלי עבר עיקולים.
  • אי הסתמכות על אשראי: הלוואות חוץ בנקאיות לרוב אינן מסתמכות רק על אשראי לצורך אישור ההלוואה. זה פותח נתיבים לאנשים עם BDI שלילי או לאלה שהיה להם עיקול.
  • אישור והחזר מהיר: להלוואות חוץ בנקאיות יש לרוב תהליכי בקשה פשוטים יותר וזמני אספקה מהירים יותר בכל הנוגע לאישור והעברת כספים.

תהליך קבלת הלוואה חוץ בנקאית

תהליך קבלת הלוואה חוץ בנקאית עשוי להיראות מאתגר, אך הוא פשוט יחסית אם עוקבים אחר ההליך הנכון ושומרים את כל המסמכים הדרושים בהישג יד. מלווים חוץ בנקאיים בדרך כלל ידרשו מידע על ההכנסות שלך, חובות והתחייבויות פיננסיות אחרות כדי להחליט על האשראי שלך. יתר על כן, מקובל שהם מבקשים תיעוד המאמת את זהותך ותושבותך.

תהליך ההוצאה לפועל

ראשית, יהיה עליך לזהות אילו מוסדות חוץ בנקאיים מספקים הלוואות לאנשים במצבך, כלומר סרבנים, נכים, מקרי עיקול, או אלה עם BDI שלילי. לאחר מכן תוכל לבקש את ההלוואה באופן מקוון או במשרדי המלווה. התהליך יכלול בדרך כלל מילוי טופס בקשה, מסירת כל המידע הפיננסי הדרוש והגשת המסמכים הנדרשים. חיוני לספק מידע מדויק כדי למנוע חוסר עקביות שעלול לגרום לדחייה.

מסגרת זמן לאישור

בניגוד להלוואות בנקאיות מסורתיות, מלווים חוץ בנקאיים ידועים בהחלטות ההלוואה המהירות שלהם, שלעיתים ניתן לתת תוך 24 שעות מרגע הבקשה. עם זאת, זה יכול להשתנות בהתאם לאופי ולמורכבות של בקשת ההלוואה. בסעיפים הבאים נבחן בהרחבה הלוואות חוץ בנקאיות ספציפיות ליחידים עם עיקולים או BDI שלילי.

סוגי הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים ולפרטיים

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה שניתנת על ידי גורם פיננסי שאינו בנק, כגון חברות אשראי, חברות ביטוח, קרנות הון סיכון, קרנות בערבות מדינה וגופים נוספים. הלוואות חוץ בנקאיות הן פתרון פופולרי עבור אנשים ועסקים המעוניינים לקבל מימון, אך אינם עומדים בתנאי ההלוואה של הבנקים.

קיימים סוגים רבים של הלוואות חוץ בנקאיות, המותאמים לצרכי המשקיע או העסק. במאמר זה, נציג את סוגי ההלוואות החוץ בנקאיות הנפוצים ביותר, ונתעמק בהגדרתם ובמאפיינים שלהם.

הלוואה חוץ בנקאית דיגיטלית

הלוואה חוץ בנקאית דיגיטלית היא הלוואה שניתן לקבל באופן מקוון, ללא צורך בפנייה פיזית לבנק. הלוואות דיגיטליות הן אופציה נוחה ומהירה, ויכולות להיות פתרון מצוין עבור אנשים ועסקים המעוניינים לקבל הלוואה במהירות וביעילות.

הלוואות דיגיטליות ניתנות לרוב על ידי חברות אשראי, והן דורשות לרוב מינימום של מסמכים. התהליך של קבלת הלוואה דיגיטלית הוא פשוט וקל, ויכול להתבצע תוך מספר דקות.

הלוואת סולו חוץ בנקאית

הלוואת סולו חוץ בנקאית היא הלוואה שניתן לקבל ללא צורך בערבים או בטחונות. הלוואות סולו הן אופציה נוחה עבור אנשים ועסקים המעוניינים לקבל הלוואה ללא צורך להעמיד נכסים כערבות.

הלוואות סולו ניתנות לרוב על ידי חברות אשראי, והן דורשות לרוב ניתוח פיננסי של הנתונים הפיננסיים של הלקוח. התהליך של קבלת הלוואה סולו הוא בדרך כלל מהיר יותר מאשר הליך קבלת הלוואה עם בטחונות, אך הריבית על הלוואות סולו היא בדרך כלל גבוהה יותר.

הלוואה חוץ בנקאית נגד נכס

הלוואה חוץ בנקאית נגד נכס היא הלוואה שניתן לקבל תמורת שעבוד של נכס. הלוואות נגד נכס הן אופציה נוחה עבור אנשים ועסקים המעוניינים לקבל הלוואה בסכום גבוה, אך אין להם את היכולת להחזיר את ההלוואה בתשלומים חודשיים קטנים.

הלוואות נגד נכס ניתנות לרוב על ידי חברות אשראי, קרנות הון סיכון וגופים פיננסיים נוספים. התהליך של קבלת הלוואה נגד נכס הוא בדרך כלל ארוך יותר מאשר הליך קבלת הלוואה ללא בטחונות, אך הריבית על הלוואות נגד נכס היא בדרך כלל נמוכה יותר.

הלוואה חוץ בנקאית נגד רכב

הלוואה חוץ בנקאית נגד רכב היא סוג של הלוואה נגד נכס, המיועדת לרכישת רכב חדש או משומש. הלוואות נגד רכב ניתנות לרוב על ידי חברות אשראי, קרנות בערבות מדינה וגופים פיננסיים נוספים.

הלוואות נגד רכב דורשות לרוב את שעבוד הרכב לרשות המלווה. התהליך של קבלת הלוואה נגד רכב הוא בדרך כלל מהיר יותר מאשר הליך קבלת הלוואה נגד נכס אחר, כגון בית או דירה.

השוואה בין סוגי ההלוואות

להלן טבלה המסכמת את ההבדלים בין סוגי ההלוואות החוץ בנקאיות הנפוצים ביותר:

השוואה בין סוגי ההלוואות

הלוואה חוץ בנקאית דיגיטלית ·      ניתן לקבל באופן מקוון, ללא צורך בפנייה פיזית לבנק

·      דורשת לרוב מינימום של מסמכים

·      התהליך הוא פשוט וקל, ויכול להתבצע תוך מספר דקות

·      הריבית היא בדרך כלל גבוהה יותר מהריבית על הלוואות מסוגים אחרים

הלוואת סולו חוץ בנקאית ·      ניתן לקבל ללא צורך בערבים או בטחונות

·      דורשת לרוב ניתוח פיננסי של הנתונים הפיננסיים של הלקוח

·      התהליך הוא בדרך כלל מהיר יותר מההליך של קבלת הלוואה עם בטחונות

·      הריבית היא בדרך כלל גבוהה יותר מהריבית על הלוואות עם בטחונות

הלוואה חוץ בנקאית נגד נכס ·      ניתן לקבל תמורת שעבוד של נכס

·      דורשת לרוב את שעבוד הנכס לרשות המלווה

·      התהליך הוא בדרך כלל ארוך יותר מההליך של קבלת הלוואה ללא בטחונות

·      הריבית היא בדרך כלל נמוכה יותר מהריבית על הלוואות ללא בטחונות

הלוואה חוץ בנקאית נגד רכב ·      סוג של הלוואה נגד נכס, המיועדת לרכישת רכב חדש או משומש

·      דורשת לרוב את שעבוד הרכב לרשות המלווה

·      התהליך הוא בדרך כלל מהיר יותר מההליך של קבלת הלוואה נגד נכס אחר, כגון בית או דירה

·      הריבית היא בדרך כלל נמוכה יותר מהריבית על הלוואות ללא בטחונות

בחירת סוג ההלוואה

בחירת סוג ההלוואה המתאימה ביותר תלויה במספר גורמים, כגון מטרת ההלוואה, היכולת הכלכלית של הלווה, והזמן העומד לרשותו לקבלת ההלוואה.

עבור אנשים ועסקים המעוניינים לקבל הלוואה במהירות וביעילות, הלוואה חוץ בנקאית דיגיטלית או הלוואת סולו חוץ בנקאית הן אופציות טובות. הלוואות אלו דורשות לרוב מינימום של מסמכים, והתהליך של קבלתן הוא פשוט וקל.

עבור אנשים ועסקים המעוניינים לקבל הלוואה בסכום גבוה, הלוואה חוץ בנקאית נגד נכס היא אופציה טובה. הלוואות אלו דורשות לרוב את שעבוד הנכס לרשות המלווה, אך הן מציעות ריבית נמוכה יותר מהריבית על הלוואות ללא בטחונות.

עבור אנשים ועסקים המעוניינים לקבל הלוואה לרכישת רכב, הלוואה חוץ בנקאית נגד רכב היא אופציה טובה. הלוואות אלו דורשות לרוב את שעבוד הרכב לרשות המלווה, אך הן מציעות ריבית נמוכה יותר מהריבית על הלוואות ללא בטחונות.

החבילות המומלצות ביותר עבור הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים ומעוקלים

עסקים הזכאים לקבל הלוואות במסלול זה הם עסקים חקלאיים אשר עוסקים במישרין בייצור תוצרת חקלאית טרייה בענף הצומח וענף החי, אשר מחזור העסקים שלהם בשנה שקדמה להגשת הבקשה להלוואה מהקרן לא עלה על 25 מיליון ש"ח.

העמדת ההלוואה במסלול חקלאים מותנית ברכישת פוליסת ביטוח כנגד נזקי ואסונות טבע לאורך כל תקופת ההלוואה על ידי הלווה, אשר תוסב לזכות נותן האשראי.

הלוואות במסלול זה ניתן לקבל בשני תתי מסלולים: מסלול טווח בינוני ומסלול טווח ארוך.

  • סכום הלוואה מקסימאלי: עד 500,000 ₪
  • תקופת החזר: תקופת החזר האשראי המרבית, לרבות תקופת גרייס, לא תפחת משנה (12 חודשים) ולא תעלה על 5 שנים (60 חודשים).
  • גרייס: תקופת הגרייס המרבית לא תעלה עד 6 חודשים.
  • הערות נוספות: עסק חקלאי המבקש הלוואה למטרת השקעה, יידרש השקיע לפחות 20% מסך תכנית ההשקעה לאחר אישור ההלוואה ולפני העמדתה
(4)
3.8
ריבית החל מפריים + :2%
צרו קשר עם BTB >>

פריים + 2%

  • עד 150,000 ש״ח הלוואה
  • עמלה 1% + מע”מ לכל שנת הלוואה
  • ריבית פריים + 2%
  • בטוחות ערב בלבד
  • מתאים בעל עסק עם פעילות עסקית של שנתיים

אשראי שכל בעל עסק צריך – נקודה. זקוקים לסכום הגבוה מ-150,000 ש”ח? נשמח לבנות איתכם אובליגו עם מגוון מסלולי האשראי שלנו

  • סכום הלוואה מקסימאלי: סכום ההלוואה המרבי יעמוד על 500,000 ₪ או 12% ממחזור המכירות, לפי הגבוה מבניהם.
  • תקופת החזר: תקופת החזר האשראי המרבית, לרבות תקופת גרייס, לא תפחת משנה (12 חודשים) ולא תעלה על 5 שנים (60 חודשים).
  • גרייס: תקופת הגרייס המרבית לא תעלה עד 6 חודשים.
  • הערות נוספות: יצואן המבקש הלוואה למטרת השקעה, יידרש השקיע לפחות 20% מסך תכנית ההשקעה לאחר אישור ההלוואה ולפני העמדתה.

ההלוואה תקפה לאחד מהמסלולים הבאים: לאחת מן המטרות הבאות: (1) הון חוזר וגישור על פערי תזרים מזומנים; (2) השקעות; (3) מסלול משולב (הלוואה המשלבת צרכי הון חוזר והשקעה).

  • סכום הלוואה מקסימאלי: 500,000 ₪ או 8% ממחזור המכירות, לפי הגבוה מבניהם.
  • תקופת החזר: תקופת החזר האשראי המרבית, לרבות תקופת גרייס, לא תפחת משנה (12 חודשים) ולא תעלה על 5 שנים (60 חודשים).
  • גרייס: תקופת הגרייס המרבית לא תעלה עד 6 חודשים.
  • הערות נוספות: עסק המבקש הלוואה למטרת השקעה, יידרש השקיע לפחות 20% מסך תכנית ההשקעה לאחר אישור ההלוואה ולפני העמדתה.
(5)
5
ריבית החל מפריים + :1%
צרו קשר עם מגדלור פיננסים >>

הלוואות החל מ100,000 ש״ח ליזמים ועסקים

פריים + 1%-11%*

 

הלוואות במסלול זה יועמדו עם דרישת בטוחות מופחתת בשיעור של 10% בלבד.

  • סכום הלוואה מקסימאלי: 500,000 ₪ או 8% ממחזור המכירות, לפי הגבוה מבניהם.
  • תקופת החזר: תקופת החזר האשראי המרבית, לרבות תקופת גרייס, לא תפחת משנה (12 חודשים) ולא תעלה על שנתיים (24 חודשים).
  • גרייס: תקופת הגרייס המרבית לא תעלה עד 6 חודשים.
  • הערות נוספות: העמדת ההלוואה מותנית בתשלום עמלה בשיעור משתנה של בין 1% ל-2% מגובה ההלוואה, כתלות במחזור המכירות השנתי של הלווה.
ריבית החל מפריים + :8.7%
צרו קשר עם מקס >>
  • הלוואה עד 150,000 ש״ח ללא שיעבודים
  • חלוקה של עד 84 תשלומים
  • תהליך מהיר ופשוט יחסית- עד 3 ימים והכסף בחשבון
  • החל מ8.7%

 

(1)
5
ריבית החל מפריים + :7%
צרו קשר עם BBI >>

הלוואה חוץ בנקאית החל מ7% ריבית לשנה מינימום 2 מיליון שקלים מחזור

הלוואות במסלול זה מיועדות לעסקים עם ותק של 3 שנים לפחות.

במסגרת המסלול ניתן לקבל הלוואות לטווח ארוך של עד 12 שנים, ועד לגובה של 90% מסכום ההשקעה הנדרש. ככל וההלוואה ניתנת למטרת רכישת נכס, יירשם שיעובד ספציפי על הנכס לטובת נותן האשראי כחלופה להעמדת בטוחה נזילה, ולא יילקחו בטוחות נוספות.

  • סכום הלוואה מקסימאלי: עד 90% מסכום ההשקעה הנדרש או עד 15% ממחזור העסקים של העסק, הנמוך מבניהם.
  • תקופת החזר: תקופת החזר האשראי המרבית, לרבות תקופת גרייס, עבור הלוואות להשקעה בתעשייה לא תפחת משנה (12 חודשים) ולא תעלה על 12 שנים (144 חודשים).
  • גרייס: תקופת הגרייס המרבית לא תעלה עד 6 חודשים.
  • הערות נוספות: העמדת ההלוואה מותנית בתשלום עמלה בשיעור משתנה של בין 1% ל-2% מגובה ההלוואה, כתלות במחזור המכירות השנתי של הלווה.
(2)
1
ריבית החל מפריים + :2%
צרו קשר עם מימון ישיר >>

הלוואה לעסקים עד 200,00₪

אילו עסקים זכאים להלוואה?

  • עוסקים מורשים, חברות בע”מ ושותפויות הפועלים מעל 4 שנים.

היתרונות בלקיחת הלוואה לעסק  במימון ישיר

  • הלוואה מהירה: מרגע אישור ההלוואה יועבר הכסף לחשבון הבנק העסקי בין תוך 6 ימי עסקים בלבד.
  • פשוט וקל – מתן הלוואה ללא ביוקרטיה, ללא בטחונות, למעט ערבויות אישיות וערבים.
  • פריסת תשלומים נוחה: עד 60 חודשים (5 שנים).
  • את המסמכים הדרושים לקבלת ההלוואה, ניתן להעביר אלינו במגוון ערוצים, גם באמצעות הווטסאפ.

4 ביקורות “הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים ומעוקלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *