מרכזיית IP היא העתיד של התקשורת העסקית ?[מעודכן 2023]

החבילות המומלצות ביותר עבור מרכזיית IP היא העתיד של התקשורת העסקית ?[מעודכן 2023]

עלות שלוחה:49.50₪
עלות דקת שיחה: 0.09₪
צרו קשר עם מינץ ל.מ.א בע"מ >>

פירוט מחירים מלא:

60 סה״כ שלוחות
8 שלוחות פעילות במקביל
 ₪318 מחיר למרכזיה
 ₪396 סה״כ
 ₪49.50 עלות שלוחה
  • סוג מרכזיהמרכזיה בענן
  • עד 8 שלוחות פעילות בו זמנית
  • מחיר רישוי: 265 אירו לשנה או 22.083 אירו לחודש
  • עלות דקת שיחה : 0.09₪
  • עלות הקמה : 290₪
  • חודש ראשון חינם + טלפון IP במתנה!
  • כולל נתב שיחות
  • כולל הקלטת שיחות עד 50Gb לחודש
  • כולל דוחות שיחות ושירות Click2Call
(1)
1
עלות שלוחה:50₪
צרו קשר עם Kavkom >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 50 ₪

עלות דקת שיחה : שיחות נכנסות בלבד

עלות הקמה : 0 ₪

שיחות נכנסות ללא הגבלה
הפניית שיחות לניידים
מספר וירטואלי במתנה

עלות שלוחה:25₪
צרו קשר עם סלקום >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: למחירים מלאים השאר/י פרטים

עלות דקת שיחה : למחירים מלאים השאר/י פרטים

עלות הקמה : למחירים מלאים השאר/י פרטים

המחיר לשלוחה אינו כולל הקלטת שיחות

הקלטת שיחות הינה בעלות נוספת של 15 ₪ לחודש

(16)
5
עלות שלוחה:15₪
עלות דקת שיחה: 0.072₪
צרו קשר עם LCS Telecom >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 15 ₪

מבצע לגולשי האתר לרוכשים חבילת דקות של 5000 דקות שיחה ויותר עלות דקת שיחה 0.072 ש"ח בלבד (מחיר רגיל 0.09 ש"ח).

מבצע בלעדי לגולשי האתר פטור מדמי התקנה!

הטבה בלעדית לגולשי האתר: הקלטת שיחות לשנה ראשונה חינם!
פיצ’רים מיוחדים: שלוחה בנייד ובמחשב חינם | חיבור לכל מכשיר טלפון | שליחת sms אוטומטית | כוכבית ומספר זהב לעסק | היסטוריית שיחות 24/7 | האזנה שקטה לשיחות | ניתוב שיחות לפי שעות | שירות לקוחות בוואטסאפ | ייעוץ מקצועי עם איש תקשורת ועוד.

(7)
3.3
עלות שלוחה:91₪
צרו קשר עם אומניטלקום >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 91 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : ללא עלות או הגבלה

עלות הקמה : 99 ₪ (שלוחה)

מינימום חיוב חודשי 99 ש״ח.

  • גלישה סלולרית 60GB
  • שיחות יוצאות בישראל ללא הגבלה
  • SMS/MMS ללא הגבלה
  • הקלטת שיחות ושמירתם למשך 24 חודשים
  • כרטיס SIM
  • מספר סלולרי (כולל אפשרות לניוד מספר קיים)
  • נתב שיחות מתקדם
  • צלצול קבוצתי
  • מספר מזהה של העסק
  • תא קולי למייל
  • מוזיקת המתנה
(5)
5
עלות שלוחה:15₪
עלות דקת שיחה: 0.03₪
צרו קשר עם SOS OPA >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 15₪

עלות דקת שיחה : 0.03₪

עלות הקמה : 249₪

20% הנחה בדמי ההקמה – רק לגולשי האתר!

כולל כל השירותים, נתב שיחות, מוזיקה וכדומה.

לא כולל הקלטת שיחות

הקלטת שיחות בעלות נוספות של 5 ש”ח לכל שלוחה

ההצעה תקפה ללקוחות עם 10 שלוחות ומעלה

עלות שלוחה:25₪
עלות דקת שיחה: 0.08₪
צרו קשר עם K telecom >>

מרכזיה וירטואלית לעסקים כוללת את כל המאפיינים הבאים: חייגן, פאנל ניהול, תא קולי, ניהול תורים, מערכת וויספר, כלים מתקדמים לניהול מוקדי מכירות.

הקלטת שיחות בתוספת מחיר:

  • 0.5 GB (כ-5,500 דקות שיחה בחודש) – 10 שקלים לשלוחה לחודש
  • 1 GB (כ-11,000 דקות שיחה בחודש) – 15 שקלים לשלוחה לחודש

פרטים נוספים:

  • מינימום 5 שלוחות
  • עלות הקמה: 79 ש״ח לכל שלוחה
(1)
1
עלות שלוחה:34₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם בזק >>
  • עד 5 שלוחות בלי תוספת
  • העלות החודשית הינה 283 ש״ח + מע״מ עבור כל המרכזיה
  • עלות הקמה: 199₪ ש״ח + מע״מ
  • 2 שלוחות חכמות כולל 2 טלפונים חכמים

מאפיינים עיקריים: 

  • נתב שיחות עסקי : תפריט קולי המנתב את השיחות הנכנסות אל השלוחה המבוקשת למענה מהיר ויעיל
  • מוזיקה בהמתנה: אפשרו ללקוחותיכם המתנה נעימה עם מוזיקת רקע או קריינות מותאמת לעסק שלכם
  • הקלטת שיחות : הקלטות שיחות בענן מאובטח של בזק עסקים
  • FAX 2 MAIL: קבלת פקס ישירות לתיבת הדואר
  • מוקד טלפוני:מערכת לניהול דוחות ותורים למקסום כמות השיחות המטופלות במוקד והפחתת כמות הנציגים והעלויות
  • סרגל כלים:הגדרה וניהול של שלוחה, חיווי ומענה לשיחה נכנסת.
  • חיוג ישירות מאנשי קשר מהאאוטלטוק והכל על גבי מסך מחשב
  • ניהול המרכזייה מרחוק דרך פורטל אינטרנטי.
  • מועד טכנאי לטיפול בתקלות עסקי עד 4 שעות
עלות שלוחה:15₪
עלות דקת שיחה: 0.05₪
צרו קשר עם Teleco >>
  • סוג מרכזיה: מרכזיה בענן
  • עלות שלוחה: 15 ₪
  • עלות דקת שיחה : 0.05₪
  • עלות הקמה : 0₪
  • כולל נתב שיחות, מוסיקה בהמתנה, צלצול קבוצתי, תא קולי למייל, שיחת ועידה
(12)
4.7
עלות שלוחה:14₪
צרו קשר עם PayCall >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 129 ₪

עלות דקת שיחה : 0.089

עלות הקמה : 149 ₪

*1,000 דקות שיחה כלולות

בנוף העסקי המהיר של ימינו, התקשורת קריטית יותר מאי פעם. עם התקדמות הטכנולוגיה, עסקים מחפשים כל הזמן פתרונות יעילים וחסכוניים כדי להישאר לפני העקומה. היכנסו לעולם מרכזיות ה-IP, שבו עתיד התקשורת העסקית מוגדר מחדש.

בעודנו צוללים לתוך תחום מרגש זה, נחשוף את השכבות של מערכות מרכזיות IP ונחקור את הפוטנציאל שלהן לשנות את הטלפוניה המסורתית. נשווה את העלות והיכולות של מרכזיות IP עם מערכות אנלוגיות, נתעמק בתחום מרכזיית IP מבוססת ענן ונדון במורכבות של יישום פתרון חדשני זה בעסק שלך. לכן, הצטרפו אלינו כשאנחנו יוצאים למסע מאיר עיניים זה בעתיד התקשורת העסקית, וגלו אם מרכזיות IP יכולות לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

מחיר מרכזיית IP

ככל שעסקים מסתמכים יותר ויותר על טכנולוגיית תקשורת מתקדמת, מרכזיות IP הופכות לפתרון מוביל למערכות תקשורת חסכוניות ויעילות. שלא כמו עמיתיהם האנלוגיים המסורתיים, מרכזיות IP מציעות יתרונות רבים התורמים לחיסכון לטווח ארוך וליעילות תפעולית. כאשר שוקלים את ההשקעה במרכזיית IP, הערכת המחיר, הפונקציונליות והתכונות של מערכות שונות חיונית לקבלת ההחלטה הנכונה עבור העסק שלך.

מרכזיות IP בשוק יכולות לנוע בין פתרונות בקנה מידה קטן במחיר סביר למערכות מקיפות ועשירות יותר בתכונות המיועדות לעסקים גדולים יותר. ההשקעה הראשונית עשויה להיראות גבוהה יותר בהשוואה למערכות אנלוגיות מסורתיות, עם זאת, בהתחשב בחיסכון בשיחות בינעירוניות ובינלאומיות המתאפשרות על ידי מרכזיות IP, המחיר הופך להיות מוצדק. יתר על כן, מערכות מרכזיות IP מודרניות דורשות בדרך כלל פחות ציוד פיזי, מה שמפחית את דרישות התחזוקה והשטח.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת הערכת העלויות של מרכזיות IP הוא הגמישות ויכולת ההרחבה שהן מציעות. ככל שהעסק שלך גדל וצרכי התקשורת מתפתחים, מרכזיות IP יכולות להכיל שלוחות וחיבורים נוספים בעלות נמוכה יותר מאשר מערכות אנלוגיות. מודלים מגוונים של תמחור, כולל אפשרויות תשלום לפי צמיחה, זמינים גם כן, ומאפשרים לארגונים לייעל את ההשקעה שלהם בתשתית תקשורת.

בסעיפים הבאים נתעמק בהיבטים הטכניים וביתרונות המוצעים על ידי מרכזיות IP, ונסייע לך להשיג הבנה מעמיקה יותר של טכנולוגיה זו והשפעתה הפוטנציאלית על התקשורת העסקית שלך.

מרכזיית IP לעסקים

בסביבה העסקית המהירה של היום, תקשורת היא עמוד השדרה של כל ארגון מצליח. מערכת IP PBX (Internet Protocol Private Branch Exchange) מציעה פתרון עוצמתי ומודרני לעסקים המעוניינים לייעל את תהליכי התקשורת שלהם. שלא כמו מערכות טלפוניה מסורתיות, מרכזיית IP ממנפת את כוחו של האינטרנט כדי לשדר תעבורת קול ונתונים, ומספקת פונקציונליות מוגברת וחיסכון בעלויות לעסקים בכל הגדלים.

מערכת מרכזיית IP מורכבת מרכיבי חומרה ותוכנה מרובים הפועלים בהרמוניה כדי לספק שירותי קול ונתונים חלקים. טלפוני SIP (Session Initiation Protocol) משמשים לייזום וניהול שיחות קוליות, בעוד שערים קוליים משמשים כגשר בין רשת הטלפונים הממותגת הציבורית (PSTN) לבין תשתית מרכזיית ה- IP. השערים מסייעים להמיר אותות קוליים אנלוגיים למנות דיגיטליות המשודרות דרך האינטרנט, ומאפשרות שיחות בין טלפוני SIP לקווי טלפון מסורתיים.

היתרונות של מרכזיית IP לעסקים

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בשימוש במערכת PBX IP הוא התמיכה ביכולות עבודה מרחוק. ככל שעסקים מסתגלים לצרכים המשתנים של כוח העבודה שלהם ומאמצים עבודה מרחוק, מערכות מרכזיות IP מקלות על העובדים לגשת לשירותי התקשורת של החברה מכל מקום באמצעות חיבור לאינטרנט. בנוסף, מערכות מרכזיות IP מטבען ניתנות להרחבה רבה יותר מאשר מערכות אנלוגיות מסורתיות, ומאפשרות לעסקים להוסיף או להסיר קווי טלפון לפי הצורך בקלות, תוך הבטחת שימוש יעיל במשאבים.

יתר על כן, מערכות מרכזיות IP מסייעות לבטל את המגבלות של מערכות טלפון מסורתיות, כגון תחזוקת תשתית יקרה ואילוצים פיזיים. עם מערכת PBX IP, עסקים יכולים ליהנות מהיתרונות של תכונות מתקדמות כגון העברת שיחות, תא קולי לדואר אלקטרוני, שיחות ועידה ועוד. תכונות אלה מנוהלות בקלות באמצעות ממשק אינטרנט ידידותי למשתמש ויכולות להביא לפרודוקטיביות ויעילות מוגברת עבור הארגון.

לסיכום, מערכות מרכזיות IP מציעות חלופה מודרנית, ניתנת להרחבה ועשירה בתכונות למערכות טלפון עסקיות מסורתיות. על ידי ייעול תהליכי תקשורת והקלה על עבודה מרחוק, מערכות מרכזיות IP הן העתיד של התקשורת העסקית, ומספקות יעילות וביצועים חסרי תקדים.

PBX IP בענן

ככל שצרכי התקשורת העסקית מתפתחים, המעבר למערכות מרכזיות IP מבוססות ענן הופך בולט יותר. מרכזיית IP בענן מציעה יתרונות רבים על פני פתרונות מקומיים מסורתיים, כולל חיסכון בעלויות, תחזוקה קלה יותר ויכולות התאוששות מאסונות טובות יותר. בחלק זה, נחקור את היתרונות והתכונות של מערכות PBX IP בענן בפירוט רב יותר.

אחד היתרונות העיקריים של מערכת מרכזיית IP בענן הוא ההפחתה המשמעותית בעלויות מראש. בניגוד למערכת מקומית, הדורשת רכישה והתקנה של חומרה ותוכנה באתר, פתרון מבוסס ענן מתארח אצל ספק שירות. זה מבטל את הצורך בתשתית פנימית ומביא למודל תמחור משתלם יותר, בתשלום לפי שימוש. בנוסף, עדכוני המערכת ותחזוקתם מנוהלים על-ידי ספק השירות, וממזערים את המשאבים שהעסק שלך צריך להקצות לניהול טלפוניה.

התאוששות טובה יותר מאסון היא יתרון בולט נוסף של מרכזיית IP בענן. במקרה של אירוע בלתי צפוי, כגון אסון טבע או הפסקת חשמל, מערכת PBX מקומית חשופה לזמן השבתה משמעותי ולאובדן נתונים פוטנציאלי. עם זאת, עם מערכת מבוססת ענן, תשתית התקשורת של העסק שלך מוגנת במרכזי נתונים חיצוניים ויתירים גיאוגרפית, ומבטיחה המשכיות ושירות ללא הפרעות.

סוגי פתרונות PBX בענן

ישנם מספר סוגים של פתרונות PBX IP בענן הזמינים בשוק, כל אחד עם התכונות והיתרונות הייחודיים שלו. בדרך כלל, קיימות שלוש קטגוריות עיקריות: מתארח, מנוהל ווירטואלי. פתרונות מתארחים כוללים השכרת מערכת PBX ייעודית מחוץ לאתר המנוהלת על ידי ספק שירות. שירותים מנוהלים הולכים צעד אחד קדימה ומציעים תמיכה נוספת, כגון ניהול רשת וניטור. לבסוף, פתרונות PBX וירטואליים מיועדים לעסקים קטנים יותר, ומספקים תכונות טלפוניה בסיסיות דרך האינטרנט ללא צורך במערכת PBX פיזית.

לסיכום, מערכות מרכזיות IP בענן מספקות לעסקים יתרונות רבים על פני פתרונות מקומיים, כגון חסכוניות, תחזוקה קלה יותר והתאוששות משופרת מאסון. על ידי הערכה קפדנית של צרכי התקשורת של העסק שלך, תוכל לקבוע איזה סוג של פתרון PBX IP בענן תומך בצורה הטובה ביותר ביעדים התפעוליים שלך.

מהי מרכזיית IP

מרכזיית IP, או Internet Protocol Private Branch Exchange, היא מערכת טלקומוניקציה מודרנית המשרתת עסקים על ידי הצעת שירותי תקשורת קול ומולטימדיה ברשת אחת. בניגוד למערכות מרכזיות אנלוגיות מסורתיות, הנשענות על קווי נחושת ורשתות נפרדות, מרכזיית IP ממנפת את כוחו של האינטרנט כדי להעביר נתונים קוליים באמצעות טכנולוגיית Voice over Internet Protocol (VoIP). גישה חדשנית זו מאפשרת תקשורת יעילה וגמישה יותר.

על מנת להבין את מלוא הפוטנציאל של מערכת מרכזיית IP, חיוני להבין כמה מונחי מפתח ומושגים הקשורים לטכנולוגיה זו. בליבה של מרכזיית IP נמצא פרוטוקול ייזום ההפעלה (SIP), האחראי להקמה, תחזוקה וסיום של הפעלות מולטימדיה, כגון שיחות קול ווידאו, בין הצדדים. SIP מאפשר למכשירים שונים כגון טלפוני IP, טלפונים רכים ולקוחות SIP לתקשר בצורה חלקה זה עם זה, ללא קשר למיקומם.

רכיבים של מערכת PBX IP

מערכת מרכזיית IP כוללת בדרך כלל שרת ותוכנה, המחברים אותה למגוון נקודות קצה כגון טלפוני IP, מתאמי טלפון אנלוגיים וגשרי ועידה. טלפוני IP, המכונים גם טלפוני SIP, תוכננו במיוחד לעבודה עם טכנולוגיית VoIP ויכולים להיות התקנים מבוססי חומרה או יישומי תוכנה. השרת משמש כרכזת מרכזית, ניהול וניתוב שיחות בין נקודות הקצה המחוברות, שיכולות לכלול את צוות החברה, לקוחות וספקים.

רכיב קריטי נוסף במערכת PBX IP הוא ה- codec, אשר דוחס ומבטל דחיסה של אותות שמע המשודרים במהלך שיחות VoIP. ישנם רכיבי codec שונים זמינים, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו במונחים של איכות קול, שימוש ברוחב פס, ודרישות כוח עיבוד. רכיבי Codec מבטיחים שנתוני הקול ישודרו ביעילות תוך שמירה על איכות שמע אופטימלית.

מערכת מרכזיית IP מציעה מגוון רחב של תכונות ופונקציונליות, כגון מערכות ניתוב שיחות אוטומטיות, ניתוב שיחות, החזקה והעברה של שיחות, הקלטת שיחות, תא קולי, העברת שיחות, תמיכה במיקומים מרובים ואינטגרציה עם יישומים עסקיים אחרים כמו מערכות CRM ו- ERP. תכונות אלה מעצימות עסקים עם פתרון תקשורת בעל יכולת התאמה גבוהה המתפתח לצד הארגון שלהם.

לסיכום, מרכזיית IP היא מערכת טלקומוניקציה רב-תכליתית ומתקדמת הרותמת את כוחו של האינטרנט כדי לאפשר תקשורת קול ומולטימדיה עשירה בתכונות ויעילה. על ידי מינוף טכנולוגיות מפתח כמו SIP ו- VoIP, יחד עם מגוון תכונות, PBX IP מאפשר לעסקים להישאר מחוברים ומסתגלים בנוף המשתנה ללא הרף, כפי שנדון קודם לכן בסעיף המכסה PBX IP בענן.

מה ההבדל בין מרכזיית IP למרכזיה אנלוגית?

PBX IP ומערכות PBX אנלוגיות הם שני סוגים שונים של פתרונות טלקומוניקציה המשמשים בעסקים מודרניים. לכל מערכת יש סט יתרונות וחסרונות משלה, המדגישים את ההבדלים העיקריים שעל בעלי העסקים לקחת בחשבון בעת בחירת תשתית התקשורת הנכונה.

מרכזיית IP (Internet Protocol Private Branch Exchange) משתמשת בחיבורים מבוססי אינטרנט להעברת נתוני קול ומולטימדיה, תוך מינוף טכנולוגיית VoIP (Voice-over-Internet Protocol) לתקשורת. הגמישות של רשת ה- IP מאפשרת אינטגרציה חלקה עם מכשירים ותוכנות רבים, ומשפרת את התאימות והמדרגיות. יתר על כן, יכולות העבודה מרחוק משופרות באופן משמעותי, הודות לתכונות מבוססות ענן המוצעות על ידי מערכות PBX IP.

מערכות מרכזיות אנלוגיות, לעומת זאת, מסתמכות על חיווט נחושת מסורתי ועל רשת טלפונים ממותגת ציבורית (PSTN) כדי לאפשר תקשורת בין גורמים פנימיים וחיצוניים. בעוד מרכזיה אנלוגית עשויה להתאים יותר לעסקים עם דרישות מינימליות לגמישות וגישה מרחוק, היא נופלת מבחינת עלות-תועלת ויכולת הסתגלות בהשוואה למערכות מרכזיות IP. בטווח הארוך, דמי תחזוקה וקווי טלפון עשויים לעלות על החיסכון הראשוני של מערכות מרכזיות אנלוגיות.

בסך הכל, ההבדלים בין מרכזיית IP למרכזיה אנלוגית מוגדרים בעיקר על ידי הטכנולוגיות הבסיסיות שלהם, כאשר מרכזיית IP מספקת אפשרויות מודרניות, מדרגיות ורב-תכליתיות יותר לעסקים. כפי שצוין בסעיף 'PBX IP בענן', היתרונות של מערכות מבוססות ענן על פני פתרונות אנלוגיים מקומיים הם רבים ותורמים לסיבות מאחורי האימוץ הגובר של PBX IP במגזרים עסקיים שונים.

שאלות נפוצות

עיין בשאלות הנפוצות הבאות כדי לקבל מידע נוסף על מערכות מרכזיות IP והיתרונות שלהן לעסקים.

  • כמה עולה בדרך כלל להתקין מערכת מרכזיית IP?
    העלות הראשונית של התקנת מערכת מרכזיית IP עשויה להשתנות בהתאם לתכונות ולמורכבות של המערכת שנבחרה. עם זאת, עסקים נהנים לעתים קרובות מחיסכון בעלויות לטווח ארוך בהשוואה למערכות אנלוגיות מסורתיות בשל עלויות חודשיות נמוכות יותר, הוצאות תחזוקה מופחתות ומדרגיות.
  • כיצד מערכת מרכזיית IP משפרת את יכולות העבודה מרחוק?
    מערכות מרכזיות IP תומכות בעבודה מרחוק בכך שהן מאפשרות לעובדים להשתמש בחיבור האינטרנט הקיים שלהם כדי לבצע ולקבל שיחות, ללא קשר למיקומם. פונקציונליות זו מבטיחה שחברי הצוות יוכלו להישאר מחוברים ופרודוקטיביים, גם בעת עבודה מהבית או מחו"ל.
  • מהם ההבדלים העיקריים בין פתרונות IP PBX מקומיים ומבוססי ענן?
    פתרונות PBX IP מקומיים דורשים חומרה ותשתית פיזיות, בעוד שמערכות PBX IP מבוססות ענן מתארחות ומנוהלות על ידי ספק צד שלישי. פתרונות מבוססי ענן כוללים לעתים קרובות עלויות נמוכות יותר מראש ומספקים תחזוקה קלה יותר, מדרגיות והתאוששות מאסון בהשוואה למערכות מקומיות.
  • האם מערכות מרכזיות IP יכולות להשתלב עם תשתית אנלוגית קיימת?
    כן, ניתן לשלב מערכות מרכזיות IP עם קווי טלפון אנלוגיים קיימים וציוד באמצעות שערים ומתאמים. זה עוזר לעסקים לעבור בצורה חלקה למערכת מבוססת IP תוך ניצול התשתית הקיימת שלהם, מזעור הפרעות ומקסום יעילות העלויות.

החבילות המומלצות ביותר עבור מרכזיית IP היא העתיד של התקשורת העסקית ?[מעודכן 2023]

(2)
5
עלות שלוחה:25₪
צרו קשר עם Voxia >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 25 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : 0.08₪

עלות הקמה : החל מ -100 ₪

*שרות המרכזיה כולל ללא תשלום נוסף בכל שלוחה:
הגדרת זמן הפעילות, נתבי שיחות ( ללא מגבלת כמות ), תורי המתנה, מוסיקה בהמתנה, תא קולי, יכולות הקלטת שיחות, שיחות וועידה, שיחה מזוהה, חיוג מקוצר, העברת / משיכת שיחה ועוד…
*אין צורך בהתקנה פיזית של מרכזייה בבית העסק, או להחליף מספרי טלפון קיימים.
*השירות ללא התחייבות וללא דמי ביטול.
*כולל חבילת דקות שיחה
* מינימום 2 שלוחות

(2)
5
עלות שלוחה:400₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם tochat >>
  • סוג מרכזיה: מערכת חייגן אוטומטית לנציגי מכירות
  • עלות חודשית: 400 ש״ח
  • עלות דקה שיחה: 0.075 ש״ח לדקה, לניידים ונייחים
  • ללא עלות הקמה
  • עמדת מנהל ללא עלות
עלות שלוחה:46₪
צרו קשר עם סלקום >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 229 ₪ עבור 5 שלוחות

עלות דקת שיחה : 0.08₪

עלות הקמה : 0₪

  • נתב שיחות ללא עלות
  • תא קולי לכל שלוחה
  • שיחות חינם בין שלוחות מרכזיה
  • כניסה לתור, המתנה נעימה
  • הודעות ומוסיקה בזמן החזקת השיחה
  • שיחות ועידה, הקלטות, סינון שיחות
  •  שירותי קבלת פקסים & Fax2Mail
  • עקוב אחרי
  • 5 מכשירי טלפון שולחני בהחזר מלא  דגם ילינק T27
עלות שלוחה:25₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם Teleco >>
  • סוג מרכזיה: מרכזיה בענן
  • עלות שלוחה: 25 ₪
  • עלות דקת שיחה : 0.075₪
  • עלות הקמה :החל מ100₪
  • כולל נתב שיחות, מוסיקה בהמתנה, צלצול קבוצתי, תא קולי למייל, שיחת ועידה, הקלטת שיחות, מוקד טלפוני, שלוחה סלולרית באפליקציה בנייד, חיבור ל CRM, ועוד.
(5)
5
עלות שלוחה:20₪
עלות דקת שיחה: 0.03₪
צרו קשר עם SOS OPA >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 20₪

עלות דקת שיחה : 0.03₪

עלות הקמה : 249₪

20% הנחה בדמי ההקמה – רק לגולשי האתר!

כולל כל השירותים, נתב שיחות, מוזיקה וכדומה.

לא כולל הקלטת שיחות

הקלטת שיחות בעלות נוספות של 5 ש”ח לכל שלוחה

ההצעה תקפה ללקוחות  עד 10 שלוחות

עלות שלוחה:67₪
עלות דקת שיחה: 0.1₪
צרו קשר עם GIS מערכות תקשורת >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלויות:
מרכזייה הכוללת עד 3 שלוחות – 200 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 25 ש״ח
מרכזייה הכוללת עד 15 שלוחות – 450 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 20 ש״ח
מרכזייה הכוללת עד 30 שלוחות – 750 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 20 ש״ח
מרכזייה הכוללת עד 30 שלוחות – 1,000 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 20 ש״ח

דקת שיחה נייח: 0.1 ש״ח לדקה
דקת שיחה נייד: 0.1 ש״ח לדקה

עלות שלוחה:33₪
צרו קשר עם הוט עסקים >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 33 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : 0.06₪

עלות הקמה : 610 ₪ (17 ₪ * 36 חודשים)

  • המחיר לא כולל מע”מ | ההצעה אינה כוללת תשתית וספק אינטרנט | כפוף לתנאי ההסכם והשירות | בנק דקות וחלק מהתכונות הנוספות כרוכות בתשלום נוסף
  • מצטרפים חדשים ל HOT Centrex זכאים להטבה של 50% הנחה בנתב גיבוי סלולרי (מדגם draytec vigor 2862)1113 ₪  בתשלום אחד או

    34 ₪ לחודש בפריסה של 36 תשלומים

    וגם סים לטובת גיבוי סלולרי 30 ג’יגה

    39 ₪ לחודש

 

(1)
1
עלות שלוחה:34₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם בזק >>
  • עד 5 שלוחות בלי תוספת
  • העלות החודשית הינה 283 ש״ח + מע״מ עבור כל המרכזיה
  • עלות הקמה: 199₪ ש״ח + מע״מ
  • 2 שלוחות חכמות כולל 2 טלפונים חכמים

מאפיינים עיקריים: 

  • נתב שיחות עסקי : תפריט קולי המנתב את השיחות הנכנסות אל השלוחה המבוקשת למענה מהיר ויעיל
  • מוזיקה בהמתנה: אפשרו ללקוחותיכם המתנה נעימה עם מוזיקת רקע או קריינות מותאמת לעסק שלכם
  • הקלטת שיחות : הקלטות שיחות בענן מאובטח של בזק עסקים
  • FAX 2 MAIL: קבלת פקס ישירות לתיבת הדואר
  • מוקד טלפוני:מערכת לניהול דוחות ותורים למקסום כמות השיחות המטופלות במוקד והפחתת כמות הנציגים והעלויות
  • סרגל כלים:הגדרה וניהול של שלוחה, חיווי ומענה לשיחה נכנסת.
  • חיוג ישירות מאנשי קשר מהאאוטלטוק והכל על גבי מסך מחשב
  • ניהול המרכזייה מרחוק דרך פורטל אינטרנטי.
  • מועד טכנאי לטיפול בתקלות עסקי עד 4 שעות
(7)
3.3
עלות שלוחה:91₪
צרו קשר עם אומניטלקום >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 91 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : ללא עלות או הגבלה

עלות הקמה : 99 ₪ (שלוחה)

מינימום חיוב חודשי 99 ש״ח.

  • גלישה סלולרית 60GB
  • שיחות יוצאות בישראל ללא הגבלה
  • SMS/MMS ללא הגבלה
  • הקלטת שיחות ושמירתם למשך 24 חודשים
  • כרטיס SIM
  • מספר סלולרי (כולל אפשרות לניוד מספר קיים)
  • נתב שיחות מתקדם
  • צלצול קבוצתי
  • מספר מזהה של העסק
  • תא קולי למייל
  • מוזיקת המתנה
(1)
1
עלות שלוחה:36₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם בזק >>
    • עד 10 שלוחות בלי תוספת
    • העלות החודשית הינה 359 ש״ח + מע״מ עבור כל המרכזיה
    • עלות הקמה: 199₪ ש״ח + מע״מ
    • 2 שלוחות חכמות כולל 2 טלפונים חכמים

    מאפיינים עיקריים: 

    • נתב שיחות עסקי : תפריט קולי המנתב את השיחות הנכנסות אל השלוחה המבוקשת למענה מהיר ויעיל
    • מוזיקה בהמתנה: אפשרו ללקוחותיכם המתנה נעימה עם מוזיקת רקע או קריינות מותאמת לעסק שלכם
    • הקלטת שיחות : הקלטות שיחות בענן מאובטח של בזק עסקים
    • FAX 2 MAIL: קבלת פקס ישירות לתיבת הדואר
    • מוקד טלפוני:מערכת לניהול דוחות ותורים למקסום כמות השיחות המטופלות במוקד והפחתת כמות הנציגים והעלויות
    • סרגל כלים:הגדרה וניהול של שלוחה, חיווי ומענה לשיחה נכנסת.
    • חיוג ישירות מאנשי קשר מהאאוטלטוק והכל על גבי מסך מחשב
    • ניהול המרכזייה מרחוק דרך פורטל אינטרנטי.
    • מועד טכנאי לטיפול בתקלות עסקי עד 4 שעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *