מתחילים לחייב אשראי? 7 דברים שחשוב לדעת

החבילות המומלצות ביותר עבור מתחילים לחייב אשראי? 7 דברים שחשוב לדעת

מתחילים לחייב אשראי ? 7 דברים שחשוב לדעת

  1. שוק האשראי בעלייה מתמדת בארץ ובעולם, כול שנה מצטרפים עוד לקוחות ועוד בעלי עסק לתחום כרטיסי האשראי בעיקר בתחום הדיגיטל.
  2. לחייב אשראי בעסק משמעו לאפשר ליותר לקוחות לקנות אצלכם בעסק ככול שתכניסו עוד צורות תשלום עוד לקוחות יוכלו לשלם לכם ו"תתפסו יותר עסקאות".
  3. חיוב אשראי וקבלת אישור על העסקה שווה ערך לקבלת כסף מזומן בקופה ולכן העסק צריך להפיק חשבונית מס קבלה עבור העסקה (קבלה לפטור).
  4. אתם אחראים. במידה ויש ויכוח ביניכם לבין הלקוח אם אין לכם הוכחות חותכות תתבטל העסקה על ידי חברת האשראי לבקשת הלקוח, חברת האשראי היא לא בית משפט ואינה נוטה להתערב במחלוקות בין בית העסק ללקוח.
  5. עדיף תמיד לזכות לקוח מאשר שהלקוח יבטל מול חברת האשראי :
  • כבעל עסק אתם צריכים לחשוב על התמונה הגדולה אם תריבו עם לקוחות וחברת האשראי תקבל הרבה תלונות על העסק שלכם אז העמלה שלכם תתייקר או שתכנסו לרשימה שחורה ולא תוכלו לעבוד עם אשראי.
  • לקוח ממורמר זה אסון במדיה האינטרנטית , תחשבו כמה נזק אתם רואים כול יום שלקוחות ממורמרים רושמים באינטרנט המלצות רעות.
  1. אחוזים זה כסף אבל לא הכול. שימו לב שיש חברות שמציעות אחוז נמוך אבל עלות חודשית גבוהה או עלות פר עסקה ויש חברות שהאחוז בהן יותר גבוה אבל העלות החודשית יותר נמוכה.. מבלבל אבל בעזרת מחשבון והערכה של המחזור החודשי שלכם תוכלו לראות באמת מי יותר זול ומי יותר יקר לא כול הנוצץ זהב..
  2. נוכלים . הידעתם שישראל נחשבת למקום "מסוכן" מבחינת עסקאות אשראי? זה אומר שאחוז העסקאות החשודות בישראל הוא גבוה יחסית לעולם אז שימו לב ותעבדו עם אנשי מקצוע שמבינים בתחום ויעזרו לכם להימנע מ"עקיצות" כאלו או אחרות.

חשוב תמיד להשוות מחירים ולהתייעץ עם מי שמכיר את השוק טוב ויכול לעזור לכם לנווט בין סוגי החברות אשראי והמערכות השונות.

מאמר זה נכתב על ידי שחר איילון, מנכ"ל תקבול חיוב אשראי המתמחה בליווי מקצועי בעולם חיוב האשראי וחשבוניות לעסקים.

החבילות המומלצות ביותר עבור מתחילים לחייב אשראי? 7 דברים שחשוב לדעת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *