החבילות המומלצות ביותר עבור בניית אתר ג׳ומלה – הגיע הזמן להיכנס לתחום [מעודכן 2023]

(3)
5
עלות חודשית:0
צרו קשר עם לאוס מדיה >>

מתוך אתר החברה: לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ הינה חברה המתמחה בהקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט, מיתוג העסק ברמת גימור גבוהה ובהתאמה אישית, תוך מתן דגש מרכזי בקידום ושיווק (SEO) האתר עם שמירה על ממשק ניהול קל וידידותי (UI) וחווית משתמש (UX) מהגבוהות ביותר. החברה הוקמה בשנת 2008, על מנת לתת מענה ללקוחות המעוניינים בסטנדרטים הכי גבוהים בעולם הניו מדיה, הן מבחינה של כתיבה קריאייטיבית ועיצוב חדשני, והן מבחינה טכנולוגית ושיווקית. עד היום, חברתנו נתנה שירות למאות לקוחות מרוצים שנהנו מעבודותינו בתחום בניית אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל, כיום נוכל להגדיל בצורה משמעותית את החשיפה של עסקך ובעקבות כך גם את היקפי ההכנסה של עסקך. שירותי קידום אתרים של החברה כוללים מערכות בקרה מתקדמות וייחודיות לשקיפות מלאה על תהליכי הקידום.

(3)
5

 

 

(5)
3.4
(2)
5

בניית אתרים בעולם הדיגיטלי המהיר, העברת העסק שלך לאינטרנט הפכה להכרח ולא למותרות, נכון? ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר להשתמש בג'ומלה, אחת ממערכות ניהול התוכן (CMS) הפופולריות, הרבגוניות והיעילות ביותר שיש. CMS עוצמתי זה מגיע עמוס בתכונות מרשימות, החל מהתקנה קלה ועד שפע של תבניות, ניהול תוכן חזק ושילוב הרחבות.

בין אם שקלת להקים אתר ג'ומלה, או שאתה פשוט סקרן לגבי התהליך הכרוך בכך, מאמר מאיר עיניים זה ייקח אותך למסע מסקרן במבוך יצירת אתר ג'ומלה. לצד הידע הכללי, תוכלו גם לאסוף תובנות פיננסיות לגבי עלות בניית אתר ג'ומלה בישראל. הגיע הזמן להיכנס לתחום של ג'ומלה!

בניית אתרים ג'ומלה

ג'ומלה היא מערכת ניהול תוכן (CMS) מהשורה הראשונה הידועה בגמישות שלה ובסט התכונות המקיף שלה. ג'ומלה משמשת כפלטפורמה אידיאלית לבניית אתרים בשל הממשק הידידותי למשתמש שלה ושליטה נרחבת על התאמה אישית. הוא מציע מגוון רחב של הרחבות ותבניות, אשר נעמיק בהמשך המאמר, מה שהופך אותו אידיאלי עבור בעלי עסקים ואנשי מקצוע בתחום פיתוח אתרים כאחד.

מבוא למערכת ניהול תוכן ג'ומלה

היכולת של ג'ומלה להתמודד עם אתרים מורכבים בצורה פשוטה וניתנת לניהול הפכה אותה לבחירה מועדפת לפיתוח אתרים. התכונות העיקריות של ג'ומלה, כגון תמיכה רב-לשונית ואחסון משולב במטמון, לא רק מייעלות את משימות פיתוח האינטרנט, אלא גם משפרות את חוויית משתמש הקצה.

התקנת ג'ומלה

הפעלת מערכת ניהול התוכן של ג'ומלה היא פשוטה. לאחר הכנת השרת והגדרת מסד נתונים, תוכל להתחיל בהתקנת ג'ומלה. אשף התקנה מנחה אותך לאורך התהליך, מפחית אתגרים טכניים ומשפר את היעילות.

בחירת תבנית

יתרון משמעותי נוסף של ג'ומלה CMS הוא המגוון העצום של תבניות. בחירת תבנית המשלימה את החזון הכולל של האתר היא קריטית, בהתחשב בגורמים כגון עיצוב, רספונסיביות ומורכבות.

ניהול תוכן ושילוב תוספים

מערכת ניהול התוכן המוצקה של ג'ומלה מאפשרת יצירה ועריכה של דפים, מאמרים ואפילו סוגי פוסטים מותאמים אישית. ג'ומלה מאפשרת גם שילוב הרחבות, ומשפרת את הפונקציונליות של האתר שלך באופן משמעותי. אנו נתמודד עם אופטימיזציה SEO עם ג'ומלה בסעיפים המאוחרים יותר.

השוואת מחירים לבניית אתרי ג'ומלה

בחירת הגישה הנכונה לבניית אתר ג'ומלה יכולה להשפיע רבות על ההוצאות שהושקעו, ועל התוצאות. שכירת מפתח אינטרנט מקצועי, למשל, עשויה להיות הבחירה הנכונה עבור אלה שמעריכים מקצועיות ויעילות בזמן על פני עלות. אך עליך לזכור שהחיובים של המפתח מושפעים מגורמים רבים כמו הניסיון שלהם, מורכבות הפרויקט שלך ומספר ההתאמות האישיות הנדרשות.

שכירת מפתח אינטרנט מקצועי

למרות שזו עשויה להיות אפשרות יקרה יותר, התוצאה היא לעתים קרובות אתר מעוצב באופן מקצועי ומותאם לחלוטין, מה שעשוי להצדיק את ההשקעה.

שימוש בבונה אתרים של ג'ומלה

בוני אתרים שתוכננו במיוחד עבור ג'ומלה, לעומת זאת, מציעים פתרון חסכוני יותר. פלטפורמות אלה מספקות תכונות מפתח ואינטגרציות המותאמות במיוחד עבור ג'ומלה. Builders מציעים חבילות בסיסיות וחבילות פרמיום, כך שתוכלו לבחור אחת שמתאימה לתקציב ולדרישות שלכם.

גישת ה"עשה זאת בעצמך"

עבור אלה עם קצת חוש טכני, בניית אתר ג'ומלה שלך מאפס היא אפשרות. ישנם משאבים וכלים רבים זמינים כדי להדריך אותך בתהליך זה. זכור, עם זאת, זה יכול להיות זמן רב, ואת הזמן שלך הוא גם השקעה.

השוואת עלויות

לסיכום, חשוב לבחון היטב ולהשוות את העלויות הכרוכות בכל גישה בהתאם לצרכים ולתקציב הספציפיים שלכם, בין אם זה נדון בסעיף הקודם – 'פיתוח אתרים ג'ומלה, או בחירת שירותי מפתח אתרים מקצועי, שימוש בבונה אתרים ג'ומלה, או אימוץ גישת עשה זאת בעצמך.

כמה עולה לבנות אתר בג'ומלה?

עלות בניית אתר ג'ומלה בישראל משתנה מאוד בהתאם למספר גורמים. בראש ובראשונה, מורכבות העיצוב והפונקציונליות קובעת את הסכום שתידרשו להשקיע. יתר על כן, מספר ההתאמות האישיות וההרחבות המוצעות משפיעים גם הם על ההוצאה הסופית.

רכיבי עלות עיקריים נוטים לכלול דמי רישום דומיין ואירוח, לצד תקציב לעיצוב, פיתוח, תחזוקה ותמיכה נוספת. בממוצע, ניתן לצפות שעלות אתר ג'ומלה בסיסי נעה בין 500 ל-1000 שקלים חדשים. מומלץ לקבל הצעת מחיר מדויקת המפרטת את כל העלויות הצפויות מספק השירות כדי לנהל ציפיות ולתכנן בהתאם.

החבילות המומלצות ביותר עבור בניית אתר ג׳ומלה – הגיע הזמן להיכנס לתחום [מעודכן 2023]

חנות קטנה החל מ- 199₪ לחודש
חנות אינטרנטית החל מ- 490₪ לחודש
חנות פלוס החל מ- 1490₪ לחודש
להתנסות 14 יום חינם

(3)
5

 

 

(5)
3.4

אתר ביייסיק החל מ- 4000₪
אתר פרימיום החל מ- 8000₪
אתר פרימיום גולד החל מ- 20,000₪

בכל החבילות ישנם 14 ימי התנסות חינם
חנות בסיסית- 29₪ לחודש
חנות מתקדמת – 179₪ לחודש
חנות מורחבת – 299₪ לחודש
חנות ללא הגבלה – 449₪ לחודש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *