החבילות המומלצות ביותר עבור המילון היחיד שתצטרכו לסליקה באינטרנט

המילון היחיד שתצטרכו לסליקה באינטרנט    

זה מבלבל, לרוב כולל מילים שלא הכרנו לפני ועושה רושם שהם עושים את זה בכוונה ? אז כדי לעזור לכל מי שלא נולד כבן או בת לסמנכ”ל/ית כספים או רואה חשבון – נא להכיר את המילון המלא של צ’ק בוקס!

כן, ניתן לשלב בקלות מרכזיית Centrix עם כלי תקשורת שונים, כולל מערכות CRM ופלטפורמות דוא"ל. שילוב זה מסייע לעסקים לנהל את כל ערוצי התקשורת שלהם בצורה יעילה יותר ומשפר את הפרודוקטיביות.

מרכזיית Centrix מציעה מספר תכונות המסייעות להפחית את עלויות התקשורת העסקית. על ידי ריכוז מערכת הטלפונים, אתה יכול לחסוך בעלויות תשתית ותחזוקה. בנוסף, היא מאפשרת לעסקים להקצות קווי טלפון בצורה יעילה יותר, ובכך למקסם את השימוש במשאבים הזמינים ולהפחית את העלויות הכרוכות בהתקנות נוספות של קווי טלפון.

בעוד הן מרכזיית Centrix והן PBX בענן משמשות כפתרונות מערכת טלפונים לעסקים, ישנם הבדלים משמעותיים בין השתיים מבחינת תכונות, פונקציונליות והתאמה לצרכים עסקיים ספציפיים. הבנת הבחנות אלה חיונית כדי לקבוע איזה פתרון מתאים בצורה הטובה ביותר לדרישות התקשורת של הארגון שלך.

נתב שיחות (IVR), היא למעשה פונקציה בתוך מערכת המרכזייה. נתב שיחות הוא למעשה כלי לניתוב שיחות לפי כללים שמוגדרים מראש (בדרך כלל על ידי המשתמש). כך למשל כאשר אתם מתקשרים אל ספק שירות או חברה ממשלתית אתם מנותבים לשלוחה המתאימה בהתאם.

מרכזיה פיזית בעסק (מחשב לוקאלי הממוקם פיזית בבית העסק), מרכזיה וירטואלית (המרכזיה נמצאת אצל ספק השירות), מרכזיה בענן (המחשוב עצמו נמצא בענן ענן של ספק השירות. הענן – שהוא למעשה Data Center)

טלפוניית IP היא סוג של מערכת טלפוניה הפועלת על גבי רשת האינטרנט כתחליף לקווי הטלפון ה"רגילים". בדומה לטכנולוגיה שמשמשת לשיחות ווצאפ וסקייפ

מרכזיה בענן הינה מרכזיה שכל האפליקציות, ממשק הניהול והמערכת על כל חלקיה נמצאת בענן של נותן השירות. עקב כך – הגישה למרכזיה ולניהולה מתאפשר מכל מקום בעולם שיש בו גישה לאינטרנט. ממש כמו שימוש ב Gmail או כל תכנת Saas אחרת.

החבילות המומלצות ביותר עבור המילון היחיד שתצטרכו לסליקה באינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *