חשבון בבקשה! על סליקת אשראי למסעדות

החבילות המומלצות ביותר עבור חשבון בבקשה! על סליקת אשראי למסעדות

אין ספק כי בחרתם לעצמכם עיסוק טעים במיוחד: מסעדנות! מעבר לתפריט מגוון, מנות משובחות, כלי הגשה יוקרתיים ואווירה נכונה, חשוב לכם להעניק לקהל הלקוחות שלכם עוד דבר אחד – חווית שירות טובה. ולכן, אתם בוחרים בקפידה את צוות המלצרים ואת הצוות הניהולי, מעבירים אותם בהכשרות ומתחילים כל משמרת בתדרוך המחדד בפניהם את השפעת השירות על חווית הסועדים.

חשבון בבקשה! על סליקת אשראי למסעדות | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים
חשבון בבקשה! על סליקת אשראי למסעדות | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים

רגע לפני פתיחת הסרוויס הבא, דעו גם אתם: הגשת החשבון וגביית התשלום נכללות בדבר הזה שנקרא חוויית לקוח. תוכלו גם אתם לייעל את העבודה, לקצר זמנים ולחתום ללקוחות את החוויה בטעם מתוק (גם מבלי שהם הזמינו קינוח): הכירו את הקופות בענן ואת האפשרות לבצע באמצעותן סליקת אשראי למסעדות.

סליקה למסעדות – מדוע חשוב לאפשר ללקוחות לשלם באשראי?

רגע לפני שצוללים פנימה, נתחיל בדבר בסיסי, אך חשוב ביותר: עליכם לאפשר ללקוחות שלכם לשלם על ארוחתם בכרטיס אשראי. למרות שמדובר על אמצעי תשלום מוביל שיש כמעט לכל אחד בארנק, עדיין ישנן מסעדות שעל הדלת שלהן תלוי שלט "תשלום במזומן בלבד". אפשרות סליקה למסעדות מטיבה עמכם ועם הלקוח גם יחד:

  • אתם חוסכים את ההתעסקות עם עודף ופריטות
  • תשלום באשראי לא מאפשר גניבות (כן, גם גניבה של עובד ממעסיק)
  • יש ללקוח חופש בחירה איך הוא רוצה לשלם: במזומן או באשראי
  • ללקוח יש רק כרטיס אשראי בכיס? הוא יוכל לאכול אצלכם! ואתם – הרווחתם לקוח

קופות רושמות בענן למסעדות – איזו בשורה הן מביאות?

במידה וטרם התקדמתם לקופה בענן, סביר כי הסיטואציה הבאה מוכרת גם לכם: במסעדה שלכם ישנה קופה אחת, אליה מגיעים המלצרים לטובת הקלדת הזמנות, גביית תשלום והוצאת עודף מהקופה. בשעות הפיק (שעות השיא של הסרוויס), ישנו תור ארוך של מלצרים שמחכים שהקופה תתפנה. והלקוחות? בזמן הזה ממתינים לא מעט. וכך, דווקא בסיום הארוחה, החוויה הטובה מתחילה להיסדק…

עם קופות רושמות בענן שכוללות גם אופציה של סליקת אשראי למסעדות, אתם מעצימים את חווית הלקוח! הקופה בענן היא סוג של תוכנת מחשב, אותה אתם יכולים להתקין על מכשיר חכם כדוגמת טאבלט. הקופה הזו אינה נייחת, אלא ניידת, כך שצוות המלצרים נודד עם הקופה משולחן אחד לאחר.

הקופה בענן מביאה עם 2 חידושים עיקריים שתורמים לחוויית הלקוח:

  • ההזמנה מוזנת ישירות בתוך הטאבלט – הקופה בענן. כלומר, המלצר לא כותב את ההזמנה על פנקס ולאחר מכן ניגש לקופה המרכזית. המשמעות היא שברגע בו המלצר מאחל לסועדים "תיהנו", המטבח מתחיל לעבוד על המנות (ההזמנה נשלחת ישירות מהקופה הניידת למטבח). התוצאה: השולחנות מחכים פחות זמן לאוכל = חווית שירות ואירוח טובה יותר!
  • שלב התשלום מתקצר משמעותית! קופה בענן עם אפשרות של סליקת אשראי למסעדות חוסכת את הפינג-פונג המתיש בין הקופה לשולחן. החיוב מתבצע פרונטלית מול הלקוח ותהליך גביית התשלום – מתקצר.  

נפתח לכם התיאבון לקופות רושמות בענן עם אופציית סליקת אשראי? קבלו הצעות מחיר מחברות מתמחות >>

החבילות המומלצות ביותר עבור חשבון בבקשה! על סליקת אשראי למסעדות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *