טיפים ומדריכים
מרכזיית קוד פתוח Asterisk – הדור הבא של מערכות התקשורת
מרכזיית קוד פתוח מציעה את מיטב החידושים הטכנולוגיים, על מנת לאפשר לכל אחד מאיתנו להפיק את המיטב ממערכת התקשורת שלנו. יישומים חדישים ומתקדמים מאפשרים לנו לא רק לחסוך זמן והוצאות מיותרות, אלא לבצע את הפעולות החשובות לנו ולארגון, ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, וביעילות הגבוהה ביותר. מרכזיות IP Asterisk מאפשרות לשלב בין התקשורת הטלפונית לתקשורת האינטרנטית […]
מרכזיות VoIP – מה מייחד אותן ואיך הן תורמות לשירות הלקוחות?
בשנת 2021, אתם מעניקים שירות ללקוחותיכם גם (ובעיקר) בדיגיטל. למרות הטכנולוגיה המפוארת והתרבות הדיגיטלית, ישנם לקוחות המבקשים לקבל שירות אנושי בטלפון. ומכם? מצופה להרים אותו מדי פעם! רגע לפני שאתם ממהרים להשקיע סכומי עתק בהקמת מרכזייה המתבססת על טלפון קווי, חכו. שלא כמו המרכזיות "הרגילות", מרכזיות IP מאפשרות לכם ליהנות מתקשורת זמינה על גבי רשת […]
מההתחלה ועד היום – מרכזיות טלפוניות לעסק
מה זה בכלל מרכזיה? מרכזיה בענן היא שם כולל לכל מערכת המאפשרת ניתוב שיחות בין משתמשים. מרכזיות ידניות הן אותן מרכזיות שבהן החיבור בין המתקשר לבין מקבל השיחה היה נעשה באופן ידני על ידי מרכזנים. גם אם לא נולדתם באמצע המאה שעברה, בוודאי יצא לכם לשמוע על המרכזיות הידניות של פעם ועל ההמתנה המייאשת לקבלת […]
לחשוב גבוה, כל היתרונות שבמרכזיית הענן!
בעשור שחלף ראינו מגמה ברורה של העברת יותר ויותר שירותי תקשורת לענן. שירותי התקשורת הישנים בדרך כלל פעלו כתוכנה בתוך מערכת ההפעלה שלנו ולא כ"שירות כתוכנה" (Software as a Service) והיו לכך מספר מגבלות בולטות: 1.עדכוני גרסה: היה צורך לעדכן גרסאות מדי כמה זמן וחלק מהחברות ניצלו זאת על מנת לדרוש מאיתנו תשלום נוסף עבור […]
איך לקנות מרכזיה לעסקים קטנים מבלי ליפול בפח?
עסקים רבים מוצפים כיום בשפע של פתרונות ומבצעים לרכישת מרכזיה לעסק.האם בכלל יש צורך ברכישת מרכזיה מתקדמת או שאולי כדאי להעביר את הכול לענן?כיצד בוחרים ספק שירותי מרכזיות IP בענן ומה טווחי המחירים בשירותי הענן? כיום אין בית עסק בישראל אחד שלא מחזיק ונעזר במערכת טלפוניה כזו או אחרת, אולם בזמן שכולנו ישבו בבתים כאשר […]