מרכזיות VoIP – מה מייחד אותן ואיך הן תורמות לשירות הלקוחות?

החבילות המומלצות ביותר עבור מרכזיות VoIP – מה מייחד אותן ואיך הן תורמות לשירות הלקוחות?

בשנת 2021, אתם מעניקים שירות ללקוחותיכם גם (ובעיקר) בדיגיטל. למרות הטכנולוגיה המפוארת והתרבות הדיגיטלית, ישנם לקוחות המבקשים לקבל שירות אנושי בטלפון. ומכם? מצופה להרים אותו מדי פעם! רגע לפני שאתם ממהרים להשקיע סכומי עתק בהקמת מרכזייה המתבססת על טלפון קווי, חכו. שלא כמו המרכזיות "הרגילות", מרכזיות IP מאפשרות לכם ליהנות מתקשורת זמינה על גבי רשת האינטרנט. הגיע הזמן שתכירו: מרכזיות VoIP בענן!

מרכזיות VoIP – מה מייחד אותן ואיך הן תורמות לשירות הלקוחות? | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים
מרכזיות VoIP – מה מייחד אותן ואיך הן תורמות לשירות הלקוחות? | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים

מרכזיות IP – Voice over IP

האינטרנט לא רק מפתיע, אלא פשוט לא מפסיק להפתיע. פתרונות שאולי גם אתם הגדרתם כ"מהפכניים" רק עד לפני כמה שנים (כן, אנחנו מדברים על המרכזיות האנלוגיות), נראים פתאום מגוחכים אל מול הפתרונות המתקדמים המבוססים על רשת האינטרנט. עם מרכזיות VoIP, או בשמן המלאה – Voice over IP, התקשורת שלכם – בתוך הארגון ומחוצה לו, אינה מותנית בחיבור קווי, שכן היא מתבססת על רשת האינטרנט.

אלו מכם שעדיין מתקשים לתפוש את הרעיון, יכולים לפתוח ממש ברגע את זה המכשיר החכם שלהם. אנחנו אמנם לא מכירים, אך מנחשים שגם אצלכם בסמרטפון מותקנת אפליקציית הווצאפ.  אפליקציית המסרים כידוע לא מחייבת אתכם בקו פעיל, אלא אך ורק בחיבור זמין לרשת האינטרנט. על אותו רעיון מתבססות מרכזיות ה-IP.

איך מרכזייה מעצימה את חווית השירות של הלקוחות?

מרכזיית IP בענן, מאופיינת בתכונות ייחודיות וכוללת שלל פונקציות שאין במרכזיות האנלוגיות. למרות הבשורות והחידושים המרשימים שהביאה עמה מרכזיית ה-IP – מהחיסכון האדיר במקום במשרד, דרך הפקות הדו"חות ועד הגמישות וההתאמה אליכם באשר למספר השלוחות, חבויה בתוכה עדיין אותה מרכזייה "פשוטה" שמאפשרת ניתוב שיחות יעיל.

למרות המגמות והשינויים המושפעים מהטכנולוגיה, דבר אחד נותר יציב וככל הנראה לא ישתנה לעולם: הצורך של לקוחות בשירות טוב. אולי המרכזייה שלכם היא לא הדבר הראשון שתחשבו עליו בהקשר של שירות, אך תתפלאו עד כמה היא משפיעה עליו. מרכזיית טלפון VoIP עם פונקציית ניתוב שיחות, מאפשרת לכם להעניק שירות טוב יותר ללקוחותיכם! ואיך זה עובד?

לקוחות המתקשרים אל מוקדי השירות/מכירה שלכם, מחייגים אל מספר קבוע. כידוע, לא מצופה מכם לענות לשיחות כל הלקוחות ולנתב אותן ידנית. מה כן מצופה מכם? לעבוד עם מרכזיית IP בענן שתנתב ביעילות את השיחות לייעדן. ואיך זה נראה (נשמע) בפועל?

  • הלקוח מחייג אל העסק שלכם במטרה לקבל שירות טלפוני-אנושי
  • עם לחיצה על השלוחה המתאימה, שיחתו מועברת לעובד/מחלקה שיוכלו לסייע לו
  • השיחה מנותבת לפי סוג הפנייה = נחסך מהלקוח "פינג-פונג" מעובד אחד לאחר = הלקוח מקבל מענה רלוונטי ומהיר (!) לפנייתו = הלקוח מרוצה!

בין החברות המציעות שירות של מרכזיות IP בענן ניתן למצוא את בזק, סלקום, הוט, Paycall ועוד. שימו לב כי לכל חברה תנאים שונים, לרבות עלות ההקמה ועלות דקת שיחה.

החבילות המומלצות ביותר עבור מרכזיות VoIP – מה מייחד אותן ואיך הן תורמות לשירות הלקוחות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *