החבילות המומלצות ביותר עבור קופה למסעדה ובתי קפה – כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים קופה – מעודכן

בתשלום חודשי ל12 תשלומים:819₪
עלות רכישה: 9,500₪
צרו קשר עם Maxshop >>

גודל מסך:  עמדה 27 אינץ'

פרטים נוספים:

  • כולל רישיון ווינדוס
  • כולל מסך נגד ונדליזם
  • עמדה נגישה
  • מדפסת מובנה על עמדה
  • כולל מסוף סליקה

 

עלויות ומחירים:

 

מזומן             שיקים                         אשראי

9,500          894 * 12 המחאות          819 * 12 תשלומים

 

עלות חודשית: 350 ש״ח לחודש

 

תוספות אפשרויות:

  • תן ביס – 60 ש"ח לחודש לכל קיוסק בלבד!
    חיבור מלא למקסשופ בכל הפלטפורמה – 60 ש"ח לחודש
    סיבוס – 60 ש"ח לחודש לכל קיוסק בלבד

 

עלות מכירה :9,880₪
עלות חודשית: 587₪
צרו קשר עם בייט טכנולוגיה >>

• I5 TGL 11Gen 8/256
• 21.5’’ / 27’’
• stereo speakers (*2) , 71 MINI, Support 1D&2D Barcode
80mm thermal printer w/Auto Cutter
• 10/100/1000M Ethernet(*1), USB 2.0(*4), VGA(*1), 24V DC In(*1)
LAN(*1), COM(*1)
• 21.5" TFT LED Backlight (1080*1920)
• מותאמת לסופרים מסעדות חנויות אופנה ועוד
• ניתנת להצבה על קיר/שולחני או רגל

(3)
3.7
עלות מכירה :3240₪
עלות חודשית: ללא₪
צרו קשר עם all4shop >>

מסלול רכישה –  ₪3,240

אפשר לשלם ב 36 תשלומים בכרטיס אשראי או ב 10 שקים:

מכשיר לסליקת אשראי- UROVO פתרון פשוט וידידותי לקבלת תשלום בכרטיסי אשראי.
מכשיר אלגנטי, קטן ונייד הכולל סוללה מובנית וסים סלולארי.

(3)
3.7
עלות מכירה :2800₪
עלות חודשית: 50₪
צרו קשר עם אדיטק >>

ברכישה

  • 2800+מע"מ
  • 50+מע"מ החל מחודש 1 עבור שירות + הסים.

בשכירות

  • 400+מע"מ חד פעמי
  • מחיר חודשי 170+מע"מ

 

(3)
3.7
עלות מכירה :16200₪
עלות חודשית: 350₪
צרו קשר עם all4shop >>
שכירות
עלות חודשית:  ₪350
עלות התקנה (תשלום חד פעמי): ₪950
רכישה
אפשר לשלם ב 36 תשלומים בכרטיס אשראי או 10 שקים.  ₪16200
(3)
3.7
עלות מכירה :14400₪
עלות חודשית: 250₪
צרו קשר עם all4shop >>
שכירות
עלות חודשית:       250 ₪
עלות התקנה:      450 ₪
רכישה
אפשר לשלם בכרטיס אשראי ב 36 תשלומים או ב 10 שקים.      14,400 ₪
בתשלום חודשי ל12 תשלומים:1960₪
עלות רכישה: 39,000₪
צרו קשר עם Maxshop >>

גודל מסך:  עמדה 27 אינץ'

פרטים נוספים:

  • כולל רישיון ווינדוס
  • כולל מסוף אשראי
  • כולל סורק ברקוד
  • כולל פתח להכנסת שטרות
  • כולל פתח להכנסת עודף
  • כולל מגירה לקבלת עודף
  • מסך מוקשח נגד ונדליזם
  • מקלדת עם מספרים נגישים ללקויי ראיה
  • מדפסת מובנת בתקינה -כמו בנקים
  • אפשרות לגלגלים כולל מעצור בתוספת תשלום

 

עלויות ומחירים:

 

מזומן             שיקים                         אשראי

39,000          2160 * 12 המחאות         1960 * 12 תשלומים

 

תוספות אפשרויות:

  • תן ביס – 60 ש"ח לחודש לכל קיוסק בלבד!
    חיבור מלא למקסשופ בכל הפלטפורמה – 60 ש"ח לחודש
    סיבוס – 60 ש"ח לחודש לכל קיוסק בלבד

 

עלות מכירה :9040₪
עלות חודשית: 429₪
צרו קשר עם בייט טכנולוגיה >>

•מסך 22 אינץ

•I5 TGL 11Gen 8/256

• i5/256/8
• תחזוקה קלה
• עיצוב ארגונומי המציג חדשנות
• מובנים סוקריםAll-imaging 1D/2D
• יכולה להיות על דלפק/ קיר/ רגל/ גלגלים
• משקל ביטחון נגד "סחיבות"
• מצלמת זיהוי פנים ומצלמת זיהוי תהליך רכישה
•RF נטרול מוצרים מפני "סחיבות"

קיימת בכמה סוגים :

דלפק/ קיר/ רגל/ גלגלים

(3)
3.7
עלות מכירה :2450₪
עלות חודשית: 50₪
צרו קשר עם אדיטק >>

ברכישה 2450+מע"מ
מחיר חודשי 50+מע"מ החל מחודש 1

בשכירות 280+מע"מ מחיר חד פעמי
מחיר חודשי 110+מע"מ

*רק בצפון

עלות מכירה :6,270₪
עלות חודשית: 298₪
צרו קשר עם בייט טכנולוגיה >>

כל האפשרויות :
רכישה, ליסינג, ושכירות

ניהול מסעדה או בית קפה מצליח דורש תשומת לב לפרטים ושליטה באלמנטים שונים, שאחד מהם הוא ייעול תהליך הקופה.

חוויית תשלום חלקה חיונית לא רק לשיפור שביעות רצון הלקוחות, אלא גם לחיזוק היעילות התפעולית. מדריך זה בוחן את כל מה שצריך לדעת על קופה רושמות ומערכות קופה ממוחשבות למסעדות ובתי קפה. תלמדו על הסוגים השונים של קופות רושמות, הפעולות הקריטיות הדרושות לקופות ממוחשבות, כיצד לבחור את המערכת הטובה ביותר עבור העסק שלכם, והטכנולוגיות החדישות ביותר שמשנות את התעשייה. אז אם אתם רוצים לשפר את חוויית האוכל של האורחים שלכם ולקחת את העסק שלכם לשלב הבא, המשיכו לקרוא!

מהי קופה רושמת למסעדות ובתי קפה?

קופה רושמת היא ציוד חיוני במסעדות ובתי קפה, המשמש לניהול עסקאות, חישוב סכומים, אחסון מזומנים ומתן קבלות ללקוחות. קופות רושמות מודרניות יכולות להציע פונקציות שונות שלא רק מפשטות את תהליך העסקה, אלא גם מייעלות את ניהול העסק, מה שהופך אותן לכלי חיוני לעסקים בענף האוכל והאירוח.

בראש ובראשונה, קופות רושמות עבור מפעלים אלה נועדו להתאים לדרישות הייחודיות של העסק, כגון אמצעי תשלום שונים, מעקב אחר הזמנות, ניהול מלאי ותזמון עובדים. קיימים בשוק סוגים שונים של קופות רושמות, וניתן לסווג אותן באופן כללי לשלושה סוגים: ידנית, אלקטרונית וממוחשבת. רישומים ידניים דורשים מהמשתמש להזין את כל הנתונים באופן ידני, מה שהופך אותם לאפשרות פשוטה יחסית וחסכונית עבור עסקים קטנים. רישומים אלקטרוניים, לעומת זאת, כוללים מחשבונים מובנים ותכונות אחרות שהופכות את החישובים ושמירת הרשומות ליעילים יותר. בתוך כך, פנקסים ממוחשבים הם מערכות מתקדמות המשולבות במחשב, המעניקות כלים מקיפים לניהול עסקאות, מלאי והיבטים נוספים של העסק.

היתרונות של שימוש בקופות רושמות במסעדות ובתי קפה הם רבים ומתרכזים בעיקר סביב יעילות, דיוק ואבטחה. עסקאות יעילות עוזרות למזער שגיאות, להפחית את זמני ההמתנה ללקוחות ולשפר את שביעות הרצון הכוללת של הלקוחות. ניהול רשומות מדויק מפיק תובנות חשובות לגבי הביצועים העסקיים ומסייע בקבלת החלטות, בעוד אחסון מזומנים מאובטח ותכונות אבטחה מתקדמות מפחיתים סיכוני גניבה והונאות.

בעת בחירת קופה רושמת למפעל שלכם, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים הספציפיים של העסק שלכם, את גודלו ואת המטרות ארוכות הטווח שלכם, שכן אלו ישפיעו על סוג ומורכבות הקופה שתבחרו בסופו של דבר. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, ישנן אפשרויות רבות זמינות כדי לספק מגוון רחב של דרישות, להבטיח שתוכל למצוא את הפתרון המתאים ביותר למסעדה או לבית הקפה שלך.

מהן הפעולות החשובות שיש לבצע בקופות ממוחשבות למסעדות?

קופות ממוחשבות הן כלי חיוני לכל בעל מסעדה או בית קפה שאפתן. בעת רכישה או שדרוג של מערכות תשלום, חיוני לחפש תכונות עיקריות המבטיחות פעולה יעילה ומשפרות את חוויית הלקוח הכוללת. בחלק זה נדון בכמה מהפעולות החשובות ביותר שמערכת קופה ממוחשבת צריכה לבצע על מנת שהיא תהיה נכס יקר ערך לעסק שלכם.

דיוק ההזמנה ושינויים קלים

אחד היתרונות המשמעותיים של מערכת קופה ממוחשבת הוא דיוק ההזמנה. המערכת אמורה לאפשר לצוות להזין הזמנות בצורה מדויקת, למזער טעויות ולצמצם את בזבוז המזון. בנוסף, המערכת צריכה לספק אפשרות לשנות בקלות הזמנות כדי לענות על בקשות או העדפות של לקוחות ספציפיים. זה עוזר להבטיח ייצור מזון חלק ושביעות רצון הלקוחות.

ניהול מלאי ומעקב

מערכות קופה ממוחשבות יעילות מאפשרות לך לעקוב אחר רמות המלאי שלך ולעקוב אחר תנועת רכיבים ומוצרים. תכונה זו מסייעת לך להימנע ממחסור במלאי ומאפשרת לך לנהל את שרשרת האספקה שלך ביעילות. ניטור מלאי קבוע מסייע גם בצמצום הבזבוז ובניהול תקציבי רכש בצורה יעילה יותר.

עיבוד תשלומים ואבטחה

מערכת תשלום חזקה צריכה לתמוך במספר אמצעי תשלום, כולל מזומן, סליקת כרטיסי אשראי ותשלומים ניידים. זה מאפשר ללקוחות לשלם במהירות ובנוחות, ומבטיח תהליך עסקה חלק. בנוסף, המערכת צריכה לספק אמצעי אבטחה נאותים כדי להגן הן על העסק והן על המידע של הלקוחות מפני הונאה פוטנציאלית או איומי פריצה.

דיווח וניתוח נתונים

פעולה חיונית נוספת שצריכה להיות לקופה ממוחשבת היא מתן דוחות מקיפים וניתוחים על מכירות, מלאי והעדפות לקוחות. מידע זה מסייע לבעלי מסעדות ומנהלים לקבל החלטות מושכלות ולפתח אסטרטגיות לצמיחת עסקיהם. מערכת המספקת נתונים ותובנות קלים להבנה יכולה להיות חיונית בשיפור התפריט שלך, מיטוב אסטרטגיית התמחור שלך וייעול הפעילות הכוללת.

לסיכום, כאשר אתם שוקלים מערכת קופה ממוחשבת למסעדה או לבית הקפה שלכם, ודאו שהיא כוללת פעולות חיוניות כמו שיפורים בדיוק ההזמנה, ניהול מלאי, סליקת תשלומים גמישה ודיווח מקיף. בחירת מערכת עם התכונות הנכונות לא רק תעזור לך לנהל את העסק שלך בצורה יעילה יותר, אלא גם תשחק תפקיד משמעותי בשיפור חוויית האוכל של הלקוחות שלך.

כיצד לבחור קופה רושמת או קופה רושמת ממוחשבת. מתאים למסעדה או לבית הקפה שלך?

בחירת הקופה הרושמת או הקופה הממוחשבת המתאימה למסעדה או לבית הקפה שלכם היא קריטית לניהול יעיל ולתפעול חלק. החלטה זו מערבת מספר גורמים, כגון הדרישות העסקיות, התקציב והיעדים ארוכי הטווח שלך. השלבים הבאים יעזרו לך לזהות את האפשרות המתאימה ביותר עבור המפעל שלך.

זהה תכונות עיקריות הנדרשות לעסק שלך

התחל על ידי פירוט התכונות החיוניות שהקופה שלך חייבת להיות כדי לענות על הצרכים הספציפיים של המסעדה או בית הקפה שלך. זה יכול לכלול ניהול תפריטים, מעקב אחר הזמנות, ניהול טבלאות, בקרת מלאי, ניהול עובדים, ניהול קשרי לקוחות (CRM) וכלי דיווח. בנוסף, שקול תכונות כגון אפשרויות תשלום מרובות, חישוב מס ויכולות ביטול או החזר כספי כדי לשפר את שירות הלקוחות ואת יעילות הצוות.

להחליט בין סוגים שונים של קופות רושמות

קיימים סוגים שונים של קופות רושמות, שלכל אחת מהן היתרונות והמגבלות הייחודיים לה. קופות רושמות מסורתיות הן אופציה חסכונית ופשוטה לעסקים קטנים עם צרכים בסיסיים. קופות רושמות אלקטרוניות (ECR) מציעות פונקציונליות רבה יותר ויכולות להתחבר להתקנים חיצוניים כמו סורקי ברקוד ומדפסות קבלות. קופה רושמת ממוחשבת או מערכת נקודת מכירה (POS) היא אפשרות מתקדמת המשלבת תכונות רבות ומאפשרת ניהול נתונים ומדרגיות קלים יותר. הערך את הצרכים שלך ובחר סוג התואם את סדרי העדיפויות והתקציב שלך.

לחקור ולהשוות בין מותגים שונים של מערכות קופה ממוחשבות

לפני שמחליטים על קופה רושמת ספציפית או מערכת קופה ממוחשבת, חשוב לחקור ולהשוות בין מותגים שונים הקיימים בשוק. שקול גורמים כגון תמחור, קלות שימוש, תמיכת לקוחות, תאימות עם ציוד היקפי, אפשרויות הניתנות להתאמה אישית וזמינות של עדכונים שוטפים. אתה יכול להתייעץ עם ביקורות מקוונות, פורומים או מומחים בתעשייה לקבלת המלצות ודעות על המערכות הטובות ביותר בהתבסס על הדרישות והתקציב שלך.

קבלת החלטה סופית המבוססת על התקציב והיעדים שלך עבור העסק שלך

לאחר זיהוי הצרכים שלך והערכת אפשרויות פוטנציאליות, קבל החלטה התואמת את האילוצים הפיננסיים והיעדים ארוכי הטווח שלך. מערכת חסכונית הממלאת את כל הדרישות שלך תהיה אידיאלית, אך לפעמים, השקעה באפשרות מקיפה או יקרה יותר יכולה להניב תוצאות טובות יותר בטווח הארוך. כאשר אתה מחליט, שקול גורמים כגון הרחבות עתידיות פוטנציאליות וגיוון התפריט, אשר עשויים לדרוש קופה רושמת או מערכת קופה צדדית ומתקדמת יותר.

לסיכום, כשאתם בוחרים קופה רושמת או קופה ממוחשבת למסעדה או לבית הקפה שלכם, קחו בחשבון את הצרכים הייחודיים שלכם, המטרות, התקציב והאפשרויות העומדות בפניכם. ודא שהמערכת שבחרת משפרת את יעילות התפעול שלך ומייעלת את תהליך ההזמנה והתשלום, מה שמוביל בסופו של דבר לשירות לקוחות טוב יותר ולהגדלת הרווחים.

האם יש טכנולוגיות חדשות שיכולות להפוך את קופאי המסעדות לחכמים ויעילים יותר?

ככל שתעשיית המסעדות ובתי הקפה מתפתחת, כך גם הטכנולוגיות למערכות קופות רושמות. פיתוחים וחידושים חדשים מוצגים כל הזמן כדי לעזור לעסקים להישאר יעילים ותחרותיים. כמה פיתוחים פופולריים שעושים את דרכם לקופות רושמות ולמערכות נקודות מכירה (POS) כוללים אפשרויות תשלום ללא מגע, בינה מלאכותית (AI) וטכנולוגיה מבוססת ענן.

אמצעי תשלום ללא מגע, כגון ארנקים ניידים וכרטיסים ללא מגע, הפכו פופולריים יותר ויותר בשל הנוחות והאופי ההיגייני שלהם. מערכות תשלום אלה מאפשרות ללקוחות להשלים את עסקאותיהם במהירות, תוך קיצור זמני ההמתנה והגברת היעילות הכוללת.

מצד שני, סיוע AI מספק לבעלי מסעדות ניתוחים ותובנות רבי עוצמה, ועוזר להם לקבל החלטות ניהול מלאי טובות יותר, למטב את כוח האדם ולעקוב אחר העדפות הלקוחות. בנוסף, AI יכול לסייע בייעול תהליך קבלת ההזמנות על ידי מתן עדכונים בזמן אמת על זמינות המלאי וזיהוי זמנים עמוסים להקצאת משאבים יעילה יותר.

לבסוף, מערכות קופה מבוססות ענן צוברות אחיזה בתעשיית המסעדות מכיוון שהן מציעות יתרונות כמו גישה לנתונים בזמן אמת, ניטור מרחוק ועדכוני תוכנה חלקים. על ידי שימוש בטכנולוגיית ענן, בעלי מסעדות ומנהלים יכולים לנתח במהירות נתוני מכירות, לנהל רמות מלאי ולקבל החלטות מושכלות לשיפור הפעילות הכוללת שלהם.

לסיכום, התעדכנות בטכנולוגיות החדשות הללו והסתגלות אליהן יכולה לשפר מאוד את היעילות והתחרותיות של מערכת הקופות הרושמות של מסעדה או בית קפה. כפי שצוין קודם לכן, גורמים כמו סיוע AI ואפשרויות תשלום ללא מגע הם חידושים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קופה רושמת התואמת את הצרכים והיעדים העסקיים שלך.

השוואה בין מערכות קופות רושמות פופולריות

הטבלה הבאה משווה בין ארבע מערכות רושמות פופולריות עבור מסעדות ובתי קפה, ומדגישה את התכונות העיקריות שלהן, היתרונות ואפשרויות התמחור שלהן כדי לסייע בתהליך קבלת ההחלטות שלך.

תכונות עיקריות של המערכת יתרונות תמחור
כיכר למסעדות ממשק משתמש אינטואיטיבי, אפשרויות התאמה אישית, ניתוח מפורט אינטגרציות קלות לשימוש, מדרגיות ורבות עוצמה עם יישומי צד שלישי החל מ ₪60 לחודש
טאצ'ביסטרו הזמנות לצד השולחן, ניהול מלאי, תכונות CRM מובנות משפר את דיוק ההזמנה, חוסך זמן ועבודה, משפר את חוויית הלקוח החל מ ₪200 לחודש
Lightspeed מסעדה תוכניות קומה מותאמות אישית, ניהול תפריטים, כלים לניהול צוות מייעל את התפעול, מייעל את יעילות הצוות, יכולות מבוססות ענן החל מ ₪220 לחודש
מערכות רבל ניהול מיקומים מרובים, דיווח מתקדם, תוכנית נאמנות לקוחות פתרון מקיף, צומח עם העסק שלך, מטפח שימור לקוחות תמחור מותאם אישית זמין

שאלות נפוצות על קופות רושמות של מסעדות ובתי קפה

הנה כמה שאלות נפוצות שיש לאנשים לעתים קרובות על קופות רושמות ומערכות קופה ממוחשבות במסעדות ובתי קפה.

  • מהם גורמי המפתח שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קופה רושמת למסעדה או לבית הקפה שלי?
    בעת בחירת קופה רושמת, שקול גורמים כמו קלות שימוש, תכונות זמינות, שילוב עם תוכנת ניהול מלאי, אפשרויות עיבוד תשלומים ועלות כוללת. חיוני למצוא איזון בין פונקציונליות למחיר נוח שמשרת בצורה הטובה ביותר את הצרכים העסקיים שלך.
  • האם ניתן לשדרג את הקופה הקיימת למערכת ממוחשבת?
    כן, יצרני קופות רושמות רבים מציעים אפשרויות שדרוג או מודולים נוספים שיכולים להפוך קופה רושמת מסורתית למערכת ממוחשבת. שדרוגים אלה עשויים לכלול תצוגות מסך מגע, מערכות משולבות לעיבוד כרטיסי אשראי ויכולות מעקב אחר מלאי. פנה ליצרן הקופה או לספק לקבלת פרטים על שדרוגים זמינים.
  • כיצד אוכל להבטיח את אבטחת פרטי התשלום של לקוחותיי באמצעות קופה רושמת ממוחשבת?
    אבטחה היא דאגה עליונה בכל קופה רושמת המטפלת בנתוני תשלום רגישים של לקוחות. חפש מערכות עם הצפנה מובנית, אפשרויות גיבוי נתונים מאובטחות ותאימות לתקני אבטחת הנתונים של תעשיית כרטיסי התשלום (PCI DSS). בנוסף, ספק הדרכות צוות קבועות לטיפול בפרטי התשלום של הלקוחות בצורה בטוחה ומאובטחת.
  • אילו סוגי אפשרויות תשלום ללקוחות ניתן להציע בקופה ממוחשבת?
    קופות רושמות ממוחשבות מודרניות תומכות בדרך כלל במגוון אמצעי תשלום כגון מזומן, כרטיסי חיוב ואשראי, תשלומים ניידים (למשל, Apple Pay, Google Pay), תשלומים ללא מגע וכרטיסי מתנה. הקפד לבחור מערכת התומכת בסוגי התשלומים שברצונך לקבל ושקול אפשרויות תשלום עתידיות פוטנציאליות שהעסק שלך עשוי לרצות לספק.

החבילות המומלצות ביותר עבור קופה למסעדה ובתי קפה – כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים קופה – מעודכן

(3)
3.7
עלות מכירה :14400₪
עלות חודשית: 250₪
צרו קשר עם all4shop >>
שכירות
עלות חודשית:       250 ₪
עלות התקנה:      450 ₪
רכישה
אפשר לשלם בכרטיס אשראי ב 36 תשלומים או ב 10 שקים.      14,400 ₪
עלות מכירה :2600₪
עלות חודשית: 85₪
צרו קשר עם נייקס >>

פֿירוט מחירים: 

3 שנות אחריות
3000+מע"מ
אחרי 3 שנים
35 +מע"מ עבור שירות + ביטוח

אשראית F 55:

2350+מע"מ
תשלום חודשי של 25 +מע"מ
או 2800+מע"מ
עם אחריות + ביטוח ל-3 שנים
ולאחר 3 שנים
25+מע"מ

קופה 55 F בשכירות:
מחיר חודשי 130+מע"מ
400+מע"מ מחיר חד פעמי עבור פתיחת מסוף בשבא + דמי חיבור והרכבה.

אשראית 55 F בשכירות:
מחיר חודשי 110+מע"מ
280+מע"מ חד פעמי עבור פתיחה של המסוף

אפשרויות שילוח:

  1. שילוח תוך שלושה ימי עסקים, מאישור המסוף בחברת האשראי
  2. איסוף עצמי מהרצליה והדרכה אישית מרחוק- חינם
  3. שילוח והדרכה אישית מרחוק- 30 ש"ח
  4. התקנה והדרכה באתר הלקוח- 180 ש"ח

קבלת כל סוגי התשלומים

  • כולל ארנקים דיגיטליים תוך עמידה
  • בתקני אבטחה מתקדמים

ניהול מוצרים

  • קטלוג מוצרים, מבצעים, הנחות
  • מועדון לקוחות ועובדים

עבודה רציפה

  • כרטיס SIM וסוללה נטענת, ניתן לעבוד
  • בחיבור אינטרנט אלחוט

קבלה מודפסת/דיגיטלית

  • שליחת קבלה מודפסת או
    דיגיטלית וממותגת ב-SMS

ממשק ניהול ודיווח

  • המספק תובנות על נתוני המכירות

ניידות מלאה

  • חווית שירות ומכירה ברחבי
    החנות ומחוצה לה
עלות מכירה :11,563₪
עלות חודשית: 746₪
צרו קשר עם בייט טכנולוגיה >>

10647• מסך מגע מולטי טאץ " 32 מוקשח מותאם לזיווד
• מדפסת טרמית 80 מ"מ ETH +RS232 +USB
• מחשב מיני פי סי 128SSD WIN10 I5 4GB
• מתג רכזת 4 פורטים
• קורא ברקוד מיוחד לזיווד
• התקנה באמצעות צוות מתקינים
• שירות באתר הלקוח ע"י טכנאי דנגוט למשך שנה

מחירים במגוון מסלולים (המחיר אינו כולל מע"מ)

1. תשלום מזומן- ₪10,650
2. תשלום ב 12 תשלומים- ₪977 לחודש
3. תשלום ב 36 תשלומים- ₪380 בחודש

עלות מכירה :10985₪
עלות חודשית: 697₪
צרו קשר עם בייט טכנולוגיה >>

מסך מגע מולטי טאץ " 22 מוקשח מותאם לזיווד

• מדפסת טרמית 80 מ"מ ETH +RS232 +USB
• מחשב מיני פי סי 128SSD WIN10I5 4GB
• מתג רכזת 4 פורטים
• קורא ברקוד מיוחד לזיווד
• התקנה באמצעות צוות מתקינים
• שירות באתר הלקוח ע"י טכנאי דנגוט למשך שנה

מחירים במגוון מסלולים (המחיר אינו כולל מע"מ)

1. תשלום מזומן- ₪9,570
2. תשלום ב 12 תשלומים- ₪877  לחודש
3. תשלום ב 36 תשלומים- 320 בחודש
*תוספת רגל דקורטיבית לעמדה- ₪1200

עלות מכירה :2490₪
עלות חודשית: 79₪
צרו קשר עם בייט טכנולוגיה >>

אפשרות לרכישה ב 36 תשלומים שווים על סך 79 ש״ח כל אחד

פרטים נוספים:

  1. יצרן: UROVO 
  2. דגם: i9100
  3. מערכת הפעלה: Android 8.1
  4. מעבד: RAM: 1GB ROM: 8GB
    RAM: 2GB ROM:16GB אופציונאלי
  5. מסך: "5.5 צבעוני HD 1280*720
  6. צבע שחור, התמונה להמחשה בלבד
  7. אפשרויות סליקה:
    קורא מגנטי
    קורא חכם
    Contactless
    NFC מובנה
    ארנק סלולארי
  8. כולל קורא ברקוד 2D ומדפסת קבלות מובנית 
  9. אישורים ותקני אבטחה: PCI 5, EMV L1, L2 and TQM
  10. קישוריות: USB / COM
בתשלום חודשי ל12 תשלומים:643₪
עלות רכישה: 7,500₪
צרו קשר עם Maxshop >>

גודל מסך:  עמדה 22 אינץ' דק

פרטים נוספים:

  • כולל רישיון ווינדוס
  • מדפסת חיצונית על עמדה
  • כולל מסוף סליקה פיזי
  • אפשרות לרגל / דלפק

 

עלויות ומחירים:

 

מזומן             שיקים                         אשראי

7,500          706* 12 המחאות          643* 12 תשלומים

 

עלות חודשית: 350 ש״ח לחודש

 

תוספות אפשרויות:

  • תן ביס – 60 ש"ח לחודש לכל קיוסק בלבד!
    חיבור מלא למקסשופ בכל הפלטפורמה – 60 ש"ח לחודש
    סיבוס – 60 ש"ח לחודש לכל קיוסק בלבד

 

עלות מכירה :13500₪
עלות חודשית: 460₪
צרו קשר עם נייקס >>

עמדת קיוסק על סטנד- עמדת תשלום עצמית המורכבת ממסך מגע 30 אינץ' ומסוף סליקה מובנה

פֿירוט מחירים: 

עלות חודשית הכוללת שירות, תוכנה, מסוף סליקה וביטוח חומרה שנה ראשונה חינם
החל מחודש 13, תוספת שירות לחומרה : 555 ש"ח

אפשרויות שילוח:

  • 14 ימי עסקים מאישור המסוף  בחברת האשראי.
  • איסוף עצמי מהרצליה והדרכה אישית מרחוק- חינם
  • שילוח והדרכה אישית מרחוק- 120 ש"ח
  • התקנה והדרכה באתר הלקוח- 550 ש"ח

חסכון כוח אדם
פינוי צוות החנות
לתפעול הזמנות

חיסכון בהוצאות העסק
צמצום  עלויות כוח אדם

מסך רחב
הצגת מפרט המוצר, 
הזמנה ותשלום

ניהול עצמאי
איסוף הזמנות מערוצים
דיגיטליים

מסך רחב
הצגת מפרט המוצר, 
הזמנה ותשלום

סליקת אשראי
תשלום באשראי לפי תקן
EMV ובארנקים דיגיטליים

עלות מכירה :5200₪
עלות חודשית: 195₪
צרו קשר עם נייקס >>

(פֿירוט מחירים: 

3 שנות אחריות + ביטוח

עולה 160 כפול 36 +מע"מ

לאחר 3 שנים תשלום של 85+מע"מ

עבור שירות +ביטוח

ניתן גם להשכיר במחירים :
נובה 156 בשכירות 220+מע"מ
550+מע"מ מחיר חד פעמי עבור פתיחת מסוף בשבא + דמי חיבור והרכבה.

אפשרויות שילוח:

  1. שלושה ימי עסקים מאישור המסוף בחברת האשראי.
  2. איסוף עצמי מהרצליה והדרכה אישית מרחוק- חינם
  3. התקנה והדרכה באתר הלקוח- 450 ש"ח

קבלת כל סוגי התשלומים

  • כולל ארנקים דיגיטליים תוך עמידה
  • בתקני אבטחה מתקדמים

ניהול מוצרים

  • קטלוג מוצרים, מבצעים, הנחות
  • מועדון לקוחות ועובדים

ניהול עובדים

  • שעון נוכחות, דוחות ועוד

מסך מגע צבעוני 15.6 אינץ'

  • ברזולוציה FULL HD

קבלה מודפסת/דיגיטלית

  • שליחת קבלה מודפסת או
    דיגיטלית וממותגת ב-SMS

כולל מגרת כסף

עלות מכירה :11000₪
עלות חודשית: 480₪
צרו קשר עם נייקס >>

פֿירוט מחירים: 

  • המחיר כולל התקנה.
    דמי שירות חודשיים החל מחודש 13: 250 ש"ח (לא כולל משרד אחורי ואחסנה).
    מחיר הקופה כולל 10 שעות הטמעה, הדרכה ומנהל פרויקט ללווי אישי.
  • שילוח: חמישה  ימי עסקים מאישור המסוף בחברת האשראי.
  • עלות הקופה כוללת התקנה והדרכה באתר הלקוח.

בעלת מודולים קמעונאיים, קופת ממוחשבת חכמה הכוללת מודולים קמעונאיים לניהול מקיף של רשתות ועסקים קמעונאיים.

חיבור לחנות אינטרנטית

דשבורד מנהלים
ניהול דוחות,
שליטה ובקרה

התממשקות למערכת ERP
מודולים ייעודיים לחנויות אופנה, 
תכשיטים ועוד…

פתרונות משלימים
מדפסת ברקודים, חיבור
למשקל ועוד

מגירת מזומן

קופת תשלום עם מדפסת
קבלת כל סוגי התשלומים
לרבות ארנקים דיגיטליים

קבלה מודפסת/דיגיטלית

  • שליחת קבלה מודפסת או
    דיגיטלית וממותגת ב-SMS

כולל מגרת כסף

עלות מכירה :23,126₪
עלות חודשית: 1182₪
צרו קשר עם בייט טכנולוגיה >>

עמדת תשלום עצמי בצבע לבן עם מסך מגע " 32 הכוללת:
• מגע מסך " TDS-32F USB 32- מוקשח מותאם לזיווד מולטי טאץ

• מדפסת BTP-S80 USB+RS232+ETH לבנה
• מחשב HP 800 G1 I5 4570T GB 128SSD W7P4
• מסוף אשראי 1000 UPT
• Emv מוקשח מיוחד לזיווד
• התקנה באתר הלקוח ע"י צוות מתקינים
• שירות מלא באתר הלקוח לטיפול בתקלות חומרה למשך תקופת התשלום

מחירים במגוון מסלולים (המחיר אינו כולל מע"מ)

1. תשלום מזומן- ₪21,300
2. תשלום ב 12 תשלומים- ₪1,953 לחודש
3. תשלום ב 36 תשלומים- ₪670 בחודש

3 ביקורות “קופה למסעדה ובתי קפה – כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים קופה – מעודכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *