חוות הדעת של אפרים על
שרות רדוד ושטחי ביותר, השרתי פנייה לשרות לקוחות, נציג של החברה בשם יוני לא ניסה להבין באמת מה הסיבה ואמר אם אתה רוצה בוא אני ישדרג לך את החיבלה כי הייתי במסלול חינמי, של 3 דפי נחיתה ועד 100 אנשי קשר,
יש לי 2 אנשי קשר שאחד מהם אני, ולא נותן לי ליצור דף החיתה הסברתי הכל לנציג יוני אמר שאין מלעשות לחץ לשדרג, אמרתי אני רוצה שננסה לסדר אמר אני מעביר אתך לתמיכה ניתק את השיחה ולא העביר אותי.
אחרי 6 שעות שחשבתי אולי יחזרו אלי אפחד לא חזר התקשרתי לבד למוקד שלהם, לחצי שלוחה לתמיכה ענתה עוד בחורה ממכירות בכלל, הסברתי גם לה אמרה שיחזרו אלי תכף.
התקשרה אחרי שעה שאלה אם דיברו איתי אמרתי שלא, אחרי זה חזר אותו יוני מהבוקר שאל מה לא פתרו לך עדיין בוא נשדרג, אמרתי שאני ממתין לתמיכה. אמר שכבר עכשיו מעלה לקו נציג תמיכה, אני ממתין לאחר 48דק חזר אלי אמר עשיתה כבר את כל המכסה בוא נשדרג... פה כבר זה התחיל להיות מוגזם אני מבין שאתם רוצים למכור מנויים אבל אם התחייבתם למסלול חינם את תעמדו בפרסום שלכם. אחרי שאמרתי ליוני שלא מעוניין לשדרג במיוחד בגלל כל שרות הלקוחות שלהם אמר טוב, וביי ואמר בטעות כנראה לאחד הנציגים "טמבל זה אכל לי את הראש"
אז יוני היקר אתה אכלת לי את הראש ואני מאכל לך שרות כלקח טוב כמו שאתה נתתה לי
היום. ונציג שיקלל אתך בחזרה.
אני עם הבחרה הזאת גמרתי.
25/04/2023