השוואת מחירים לעסקים קטנים ובינוניים
  1. בית
  2. /
  3. כללי
  4. /
  5. איך לקנות מרכזיה לעסקים...

איך לקנות מרכזיה לעסקים קטנים מבלי ליפול בפח?

מה מניע את התחום הזה של מרכזיות בענן?


ישנן סיבות רבות מדוע בעלי עסקים ומנהלים בוחרים לעבור לשירותי ענן. אולם, אין ספק, שחיסכון בהוצאות, ובמיוחד בהוצאות התקשורת והמחשוב  הוא “צו השעה” בכל עסק. לכן, שירותי מחשוב בענן ואחסון מידע בענן – הם ההווה והעתיד של התשתיות העסקיות, גם בישראל.

הסיבות המרכזיות למעבר למחשוב ומרכזיה בענן הן: הרצון להתייעל, הרצון לתת מענה נכון ואיכותי לצרכים קיימים ועתידיים של הלקוחות, הצורך לפתח יכולת תחרותית ויתרון תחרותי בשווקים שנעים במהירות קדימה והצורך לחסוך בהוצאות המחשוב התקשורת והטלפוניה של העסק.

מרכזיה בענן –  מהם טווחי המחירים בשוק?

מחירי מרכזיה בענן מתחילים במחיר של כ-8 ₪ לשלוחה, כולל הכל. מעל למחיר הזה יש את עלויות הדקות של השיחות (דקות בתוך הרשת הן בחינם), וכן עלויות נלוות לפי צרכים מיוחדים של העסק, למשל חיבור המרכזיה למערכת של מוקד טלפוני עם חיבור CRM או למערכת ERP וכיו”ב.

מרכזיה בענן – שורה תחתונה:

התחרות בעולם שירותי התקשורת הנייחים לרבות מרכזיות IP בענן לעסקים החלה. המחירים יורדים, היכולות משתדרגות, המודלים העסקיים הופכים להיות פשוטים יותר ויותר, הנגישות לשירותים של מרכזיות בענן ובכלל מאוד קלה והביצועים משתפרים כל הזמן. לכן, מומלץ לא להיות תקוע עם הסכם עסקי ישן ולא כדאי עם ספק תקשורת ולדעת לנצל את יכולות התמרון והבחירה הנמצאות כעת בידי הלקוחות העסקיים.

לכן נשאלות כאן השאלות:

  • מה הבעיה הגדולה ביותר הקיימת בעסק שלך, שאתה מאמין, שתוכל לפתור באמצעות המעבר למרכזיה חדשה?
  • מה הגישה המתאימה לצרכים שלך?
  •  אם יש לך כבר מרכזיה מסוג IP CENTREX, ממה אתה לא מרוצה מהמערכת הזו? שתף אותנו.

אנו עומדים לרשותכם בייעוץ טלפוני בחינם לבחירת המרכזיה הטלפונית המתאימה לעסק שלכם?

במקום לנחש בואו לבדוק כמה תעלה לכם מרכזיה לעסק

לכניסה למחשבון מרכזיות

צפיות בפוסט : 201

עסקים רבים מוצפים כיום בשפע של פתרונות ומבצעים לרכישת מרכזיה לעסק.
האם בכלל יש צורך ברכישת מרכזיה מתקדמת או שאולי כדאי להעביר את הכול לענן?
כיצד בוחרים ספק שירותי מרכזיות IP בענן ומה טווחי המחירים בשירותי הענן?

כיום אין בית עסק בישראל אחד שלא מחזיק ונעזר במערכת טלפוניה כזו או אחרת, אולם בזמן שכולנו ישבו בבתים כאשר היה סגר ארצי או בימי בידוד כפויים, יש מי שהעסק שלהם שבק חיים ויש מי שהמשיכו להתנהל כרגיל.
עסקים רבים בישראל נרתעים משום מה מהמעבר לענן, ולכן בוחרים לרכוש מרכזיית טלפון פיזית אצלם בעסק. יתרה מכך, גם עסקים, שבחרו בפתרון של מרכזיה בענן או במרכזיה וירטואלית, לא מוכנים לעבור לשימוש ב- Softphones  (טלפונים וירטואליים מבוססי תוכנה) ורוצים לראות טלפון פיזי על השולחן שלהם. כיום רוכשים טלפוני IP הנראים די דומה לטלפונים האנלוגיים הוותיקים והישנים (רק בתוספת של גימיקים. למשל, מסך קטן וצבעוני).
במציאות של השוק העסקי, חלק לא קטן מבעלי העסקים בישראל, אינם מעכלים עדיין את העובדה, שהטלפון החכם, שיש להם ביד, יכול להיות גם השלוחה של הטלפון העסקי שלהם ומחובר למרכזיה העסקית, בדיוק כמו כל טלפון עסקי שולחני משוכלל, ואין צורך בכפילות הזו.

במקום לנחש בואו לבדוק כמה תעלה לכם מרכזיה לעסק

לכניסה למחשבון מרכזיות


מה ניתן לעשות כדי להתייעל מחדש ולשלם פחות עבורי שירותי המרכזיה וטלפון?

הכנו לכם 11 שאלות ממוקדות שאותם צריך לשאול ולברר לפני שרוכשים מרכזיה לעסק מספקי התקשורת השונים:

  1. האם הפתרון הוא באמת פתרון ענן או מדובר בפתרון ישן של שרת וירטואלי VPS בדומה למרכזיית IP Centrix?
  2. האם אפשר לקחת את טלפון ה IP מהמשרד ולחבר אותו בבית ללא הזמנת כתובת IP קבועה?
  3. אילו תכונות מתקדמות תומכת המרכזיה: מערכת CRM תקשורת אחודה, מוקד טלפוני, ועוד?
  4. האם מחיר לשלוחה הוא באמת כולל הכול או שיש עלויות נסתרות שאינן כלולות במחיר?
  5. האם מחיר לשלוחה כולל שירות הקלטת שיחות או שזה בתוספת תשלום?
  6. האם מחיר לדקה שיחה יוצאת לטלפון נייד או נייח היא גבוהה ממחיר של 5 אג’ לדקה?
  7. מהם השירותים שבגינם הפתרון דורש תוספות חיוב למחיר החודשי לכל שלוחה?
  8. האם הפתרון המוצע תלוי ברשת האינטרנט הציבורית (הרבה תקלות ועומסים) או תומכת גם בפתרון של רשת פרטית וירטואלית?
  9. האם ההסכם כולל שירות ואחריות עם התחייבות לרמת שירות SLA – Service Level Egreement כולל הגעת טכנאי לשטח גם אם התקלה קשורה לרשת הפנימית שלך (נפילת מתח, ניתוק כבל וכד’).
  10. האם הספק מתחייב למתן זיכוי מלא ללא כל חיוב במקרה של אי שביעות רצון מהשירות לאחר 30 יום?

לא מעט אנשי עסקים מתפתים למחיר זול או ליכולת לפרוס 60 תשלומים פחות או יותר על מרכזיה טלפונית לעסק אולם לא לוקחים בחשבון משתנים שיכולים לצוץ תוך כדי תנועה, לאו דווקא משתנים רעים אלא חיוביים כמו צמיחה והתרחבות של החברה, תוספת של עובדים חדשים המרכזיה עליה התחייבו כבר איננה מתאימה וכל תוספת חדשה מייקרת ומובילה לתשלום כפול ולא פרופורציונלי.

לעיתים בעל עסק מבקש לרכוש מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות ולחבר אותה למרכזיה הקיימת, אך הוא מוצא כי התוספת לחיבור מערכת ה CRM למרכזייה משלשת את עלות המקורית של הרכישה.

יש מקרים שבתום תקופת ההתקשרות הציוד שנרכש היה פג תוקף ללא שירות ואחריות ולאחר שקיבל הצעת התקשרות חדשה הבין שפעם נוספת צריך לשלם עוד 60 חודשים (“חתונה קתולית”), וזה בור אחד שמוביל לבור שני ולהוצאות כספיות גדולות ומיותרות לחלוטין, כל אלו מתחילות בבחירה הראשונה מבלי לדעת מה באמת מקבלים וכשלא מנסים להסתכל בראייה מרחבית וארוכה לצרכים שאולי יצוצו בהמשך הדרך”.

Avatar

מאת אייל ליבנה

היי, ברוכים הבאים! אני אייל,עצמאי כבר 10 שנים. אני כותב לצ'ק בוקס כי מאמין בכל כוחי בכוח של כל אחד ואחת להשפיע ולשנות. מקווה שתאהבו ובעיקר תעשו שימוש במאמרים שכתבתי.

השאירו תגובה

כתובת האימייל שלך לא תוצג באתר

מאמרים וכתבות מהבלוג שלנו