השקעה בהקמת חנות אינטרנטית בעיצומו של משבר הקורונה

החבילות המומלצות ביותר עבור השקעה בהקמת חנות אינטרנטית בעיצומו של משבר הקורונה

בימים אלו מתגבשת בישראל אסטרטגיית היציאה מהסגר השני. למרות שהיה יכול להיות זה אידיאלי, איש אינו יכול להתחייב על תאריך סיום המערכה ולקבוע מתי יוכרז ניצחון על נגיף הקורונה. עד שזה יקרה, עסקים נפגעים פגיעה אנושה. כידוע, אין דרך אחת להתמודדות עם המשבר הכלכלי שחווים עסקים, ובטח שאין נוסחה מדויקת שיעילותה הוכחה כוודאית. מה כן אפשר לעשות? ללמוד מעסקים אחרים שלא ויתרו – שהעזו, עשו והצליחו.  

השקעה בהקמת חנות אינטרנטית בעיצומו של משבר הקורונה | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים

לא מעט עסקים שנאלצו לסגור את דלתות החנות שלהם, החליטו לפתוח אותן מחדש – בדיגיטל. בשגרה המורכבת (שיהיו אלו שאף יכנו אותה כואבת), אינכם יכולים לפתוח את בית העסק ולקבל לקוחות. עם זאת, החנות האינטרנטית מאפשרת לכם להמשיך ולשרת את קהל הלקוחות הנאמן שלכם, ואפילו לזכות בקהלים חדשים!

למכור במרכז הקניות העצום – "הרשת": היתרונות הבולטים

  • גם כשיוצאת הנחייה על סגירת מרכזי קניות, החנות שלכם נשארת פתוחה
  • החנות פתוחה כל העת – בחגים, בסופי שבוע, בשעות בוקר מוקדמות ובשעות הקטנות של הלילה
  • "הקניון האינטרנטי" הוא מרחב שמרחק או מיקום גיאוגרפי לא רלוונטים בו. אתם יכולים למכור ללקוחות מכל הארץ!
  • עלויות התפעול נמוכות יותר בהשוואה לחנות פיסית, כך שגם עסקים שנמצאים בתהליכי שיקום והתאוששות/עסקים בצמיחה – יכולים להשקיע בהקמת חנות

הקמת חנות אינטרנטית – מה נדרש מכם?

  • מחקר מתחרים – היכנסו לאתרי האונליין של המתחרים שלכם (לא משנה אם העסק שלכם הוא מכירת מוצרי קוסמטיקה או חנות לאביזרים סלולאריים). בדקו היכן המתחרים מפרסמים את החנות, אילו הטבות הם מציעים, האם הם גובים דמי משלוח, תוך כמה ימים הם מספקים את ההזמנות. זהו את המקומות בהם המתחרים שלכם חלשים וכך תיצרו לעצמכם בידול!
  • הקמת החנות – לשמחתכם, במקרה הזה אינכם צריכים קבלני בניין, מהנדסים, חשמלאים או צבעים. "חברת הבניה" במקרה הזה היא חברה שבונה אתרי מסחר. השקיעו בחנות מעוצבת המעניקה חוויית משתמש-קנייה מעולה.
  • השכרת מחסן לציוד – במידה ואתם מוכרים סחורה כדוגמת פרטי לבוש, צעצועים, ריהוט לבית, כלי מטבח, ספרים וכיוצא בזה, עליכם לשכור מחסן שבו תוכלו לאחסן אותה. כל עוד אתם עושים את צעדיכם הראשונים ורוכשים מלאי קטן, כמובן שתוכלו להסתפק באחסנת הסחורה בבית.
  • שירות לקוחות – גם בחנות אינטרנטית, חשוב שלקונים יהיה עם מי לדבר. קבעו איך תרצו להעניק שירות לקהל הלקוחות שלכם: שירות טלפוני עם נציג אנושי, שירות צ'ט-בוט באתר, שירות הניתן במייל, בפייסבוק וכן הלאה.
  • שיווק החנות – אז בקניון הגדול הזה שנקרא "הרשת", ישנן עוד חנויות שמתחרות על הקלקות הגולשים. האם כדאי להשקיע בקידום אורגני וממומן של החנות בכדי להגיע לעוד גולשים (לקוחות)? התשובה חיובית.
  • ספק סליקה לאתרי אינטרנט – בכדי לאפשר רכישה נוחה ומהירה לקהל הגולשים, עליכם לבחור ספק המעניק שירותי סליקה לחנויות באינטרנט. כאן באתר שלנו, תוכלו להשוות בין הספקים השונים ולבחור את הספק המתאים ביותר להיקף העסקאות הצפוי.
  • חשוב לדעת: חנות אינטרנטית דורשת בתחזוקה גבוהה (עדכון מוצרים, עדכון מלאי, מענה ללקוחות, קליטת הזמנות ואספקתן).

יש לכם עוד נקודות חשובות שפספסנו – שתפו אותנו בתגובות

החבילות המומלצות ביותר עבור השקעה בהקמת חנות אינטרנטית בעיצומו של משבר הקורונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *