המדריך האולטימטיבי לסליקת אשראי לבתי מרקחת
החבילות המומלצות ביותר עבור המדריך האולטימטיבי לסליקת אשראי לבתי מרקחת
עלות הקמה | 0₪ |
---|---|
עלות חודשית | 0₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.2% |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
3.25 % |
תנאי זיכוי: עסקאות בתשלום אחד – זיכוי ב2 לחודש העוקב לכרטיסים שהונפקו בישראל* | עסקאות בתשלומים – זיכוי ב2 לחודש העוקב ,לכרטיסים שהונפקו בישראל* | שירותי ערך מוסף בתשלום – חשבונית חתומה דיגיטלית, הוראות קבע וממשק ניהול | התאמות דף תשלום בתקן DSS ו-PCI | ליווי אישי על ידי נציג עד לסיום התהליך | מודל סליקה “לא סלקת-לא שילמת”
דירוג כדאיות מחיר
דירוג חווית השירות
עלות הקמה | 250₪ |
---|---|
עלות חודשית | החל מ 145 ₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 0.9 % |
ממשק ניהול עם מערכת דוחות מתקדמת | חיוב דרך אפליקציה | דרישות תשלום אינטרנטיות יעודיות ללקוחות
200 מסמכים – 145 ש״ח לחודש
1,000 מסמכים – 180 ש״ח בחודש
2.0000 מסמכים – 299 ש״ח בחודש
דירוג כדאיות מחיר
דירוג חווית השירות
עלות הקמה | 250₪ |
---|---|
עלות חודשית | החל מ 145 ₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.3 % |
ממשק ניהול עם מערכת דוחות מתקדמת | חיוב דרך אפליקציה | דרישות תשלום אינטרנטיות יעודיות ללקוחות
200 מסמכים – 145 ש״ח לחודש
1,000 מסמכים – 180 ש״ח בחודש
2.0000 מסמכים – 299 ש״ח בחודש
דירוג כדאיות מחיר
דירוג חווית השירות
עלות הקמה | 0₪ |
---|---|
עלות חודשית | 0₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.3 % |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
3.9 % |
העברת כספים כל 2 לחודש
ללא דמי שימוש, ללא עמלות מינימום וללא התחייבות! (מלבד עמותות)
1. עמלת סליקה: 1.5%
2. עסקאות תשלומים:
* קבלת כספים כפי שחילק הלקוח: ללא תוספת תשלום.
* קבלת כספים בפעם אחת: תוספת של 0.7% על כל תשלום- החל מהתשלום השני.
3. סליקה בביט: 1.6%
4. כרטיס דיינרס: 1.7%
5. כרטיס אמריקן אקספרס: 1.99%
6. כרטיסי תייר: 3.9% + עמלת המרה לפי שער הבנק
תוסף לאתר וורדפרס- עלות חד פעמית של 250 ש”ח
העסקה לא כוללת מע”מ
7. ריבית עבור הקדמת תשלום (בעסקאות
בתשלומים) בגין עסקאות של עד שלושה
תשלומים: עמלה בשיעור 0.925% מסכום
העסקה במכפלת מספר התשלומים
8. ריבית עבור הקדמת תשלום (בעסקאות
בתשלומים) בגין עסקאות מעל שלושה
תשלומים: עמלה בשיעור 0.75% מסכום העסקה
במכפלת מספר התשלומים
9. צ'ק דיגיטלי: 1% להעברה
10. עמלת ביטול עסקה (חלקי/מלא): 9.9 ש"ח לעסקה
עלות הקמה | 0-199 ₪ |
---|---|
עלות חודשית | החל מ-55 ₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.6% |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
2.75% |
התממשקות לפלטפורמות מובילות כגון וורדפרס, שופיפיי (רק חשבוניות), מג’נטו ועוד. חשבוניות אוטומטיות ושירות לקוחות אנושי.
תוסף סליקה לחנויות סחר המאפשר לכם לחייב 24/7, ללא תלות במקום פיזי או שעות סגירה, ומגדיל את קהל הלקוחות לעסק.
- התקנה מהירה
- מגוון אפשרויות עיצוב
- ממשק רב שפתי
- חיוב מאובטח חד פעמי/קבוע
- מעקב תשלומים וצפייה בדוחות
עלויות:
- עלות חודשית: 90 ש״ח +מע״מ
- עמלת סליקה בניכוי חודשי: 1.2%
- עלות הקמה חד פעמית: 450 ש״ח
עלות הקמה | 0-199 ₪ |
---|---|
עלות חודשית | החל מ-55 ₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 0.9% |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
3.9% |
התממשקות לפלטפורמות מובילות כגון וורדפרס, שופיפיי (רק חשבוניות), מג’נטו ועוד. חשבוניות אוטומטיות ושירות לקוחות אנושי.
עלות הקמה | 0₪ |
---|---|
עלות חודשית | 0₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.2% |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
3.25 % |
עסקאות בתשלום אחד – זיכוי ב2 לחודש העוקב לכרטיסים שהונפקו בישראל* | עסקאות בתשלומים – זיכוי ב2 לחודש העוקב ,לכרטיסים שהונפקו בישראל* | שירותי ערך מוסף בתשלום – חשבונית חתומה דיגיטלית, הוראות קבע וממשק ניהול | התאמות דף תשלום בתקן DSS ו-PCI | ליווי אישי על ידי נציג עד לסיום התהליך | מודל סליקה “לא סלקת-לא שילמת”
עלות הקמה | 0₪ |
---|---|
עלות חודשית | 0₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.9 % |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
3.25 % |
הכסף אצלך בחשבון כל 6 לחודש | ממשק סליקה מהנייד ומהמחשב בחינם | תוסף סליקה לוורדפרס – ללא עלות | כולל שליחת בקשות תשלום ב-SMS
עלות הקמה | 0₪ |
---|---|
עלות חודשית | 19₪ |
קבלת הכסף באותו היום | 2.2 % * |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.6% |
עמלת סליקה לויזת תייר? | 3.25 % |
הכסף אצלך בחשבון כל יום רביעי | זיכוי שבועי גם על תשלומים | תוסף סליקה לוורדפרס – ללא עלות | כולל שליחת בקשות תשלום ב-SMS
כבעלים או מנהל בית מרקחת, אתה עלול למצוא את עצמך לעתים קרובות קבור עמוק במורכבות של ניהול הכספים שלך, תוך איזון המשימה החשובה תמיד של מתן שירות לקוחות יוצא דופן. סליקת אשראי, מונח נפוץ בעולם העסקים, ממלאת תפקיד חיוני בשמירה על פעולה פיננסית חלקה בבתי מרקחת, בדיוק כמו כל מוסד אחר. עם התקנות והדרישות הייחודיות של הענף, חובה להבין כיצד פועלת סליקת אשראי ואת המורכבויות הכרוכות בכך. לכן, החלטנו לספק לכם את המדריך האולטימטיבי המתמקד אך ורק ביסודות סליקת האשראי לבתי מרקחת, ויעזור לכם להישאר מעודכנים במשחק הפיננסי שלכם.
המדריך הבא בוחן את החשיבות של סליקת אשראי עבור בתי מרקחת, את תהליך הסליקה בפועל, את הדרישות הדרושות לסילוק אשראי מוצלח, ורשימה של טיפים מעשיים כדי לייעל היבט חיוני זה של הניהול הפיננסי של בית המרקחת שלך. שבו לאחור, קחו קפה והתכוננו לשלוט באמנות סליקת האשראי לבתי מרקחת!
מדוע סליקת אשראי חשובה לבתי מרקחת
סליקת אשראי היא היבט חיוני בפעילות הפיננסית של בתי המרקחת. מדובר ביישוב יתרות חוב בין בית המרקחת ללקוחותיו, כמו גם ספקים ומשלמי צד שלישי. תהליך זה ממלא תפקיד קריטי בשמירה על תזרים מזומנים בריא, שהוא נשמת אפו של כל עסק. עבור בתי מרקחת, היעדר סליקת אשראי בזמן עלול ליצור צווארי בקבוק פיננסיים ולהשפיע לרעה על הצמיחה העסקית.
בשוק התרופות התחרותי, בתי מרקחת חייבים לתעדף גביית תשלום בזמן מלקוחותיהם. זה לא רק עוזר לשפר את הנזילות, אלא גם מטפח קשרים עסקיים המבוססים על אמון ושקיפות. תהליך עסקה פיננסית שקוף יכול למזער מחלוקות ולעזור לבית המרקחת לתכנן את תקציבו ביעילות. בנוסף, שיטות ניהול אשראי נכונות יכולות להוביל לשיפור המוניטין העסקי ולטפח קשרים טובים יותר עם ספקים ומשלם צד שלישי, וכתוצאה מכך תנאי תשלום ומסגרות אשראי טובים יותר.
תהליך סליקת אשראי אופטימלי מאפשר לבתי מרקחת לטפל במהירות באיחור בתשלומים, להבטיח תזרים מזומנים יציב ולהימנע משיבושים עסקיים פוטנציאליים. לדוגמה, בתי מרקחת יכולים להשתמש באסטרטגיות כגון תזכורות אוטומטיות, חשבוניות יעילות ומעקב אחר תשלומים, כדי לעודד לקוחות לנקות את דמי החבר שלהם בזמן. זה, בתורו, מאפשר לבית המרקחת לעמוד בהתחייבויותיו הפיננסיות במועד, כגון יישוב חשבונות שטרם נפרעו עם ספקים ומשלמי צד שלישי, שהוא חיוני לצמיחה בת קיימא.
כמו כן, סליקת אשראי מסייעת לבתי מרקחת לנהל רשומות פיננסיות מסודרות ומעודכנות. הנהלת חשבונות מדויקת נחוצה כדי לעמוד בדרישות רגולטוריות, כגון דיווחי מס, ומבטיחה כי בית המרקחת פועל בהתאם לשיטות העבודה המומלצות בתעשייה. לפיכך, ניהול יעיל של תהליכי סליקת אשראי לא רק מסייע בשמירה על מצב פיננסי איתן, אלא גם מחזק את העמידה בתקני עמידה – מרכיב חיוני בהצלחתו של כל עסק בית מרקחת.
לסיכום, סליקת אשראי יעילה בבתי מרקחת חיונית לשמירה על תזרים מזומנים בריא, טיפוח אמון ושקיפות, לאפשר צמיחה עסקית בת קיימא ולהבטיח ציות לרגולציה. לכן חיוני שבתי המרקחת יתעדפו וישקיעו בתהליכי ומערכות סליקת אשראי יעילים.
תהליך סליקת אשראי לבתי מרקחת
תהליך סליקת האשראי לבתי המרקחת כרוך בשמירה על תזרים מזומנים תקין ווידוא שכל התשלומים נרשמו וטופלו. בחלק זה נדון באפשרויות הנפוצות העומדות בפני בתי מרקחת ובשלבי הרישום הנדרשים למוסדות פיננסיים בעת הקמת תהליך סליקת אשראי.
אפשרויות נפוצות זמינות עבור בתי מרקחת
בפני בתי המרקחת עומדות מספר אפשרויות לניהול תהליך סליקת האשראי שלהם. אחת השיטות הפופולריות היא שימוש במערכות תשלום אלקטרוניות כמו כרטיסי אשראי ותשלומים ניידים. אפשרויות אלה מאפשרות עיבוד עסקאות מהיר יותר, מעקב בזמן אמת וזמן קל יותר לארגון דוחות כספיים. בנוסף, אפשרויות אחרות כוללות הגדרת חיובים ישירים, העברות בנקאיות או בדיקות אלקטרוניות. בחירת האפשרות המתאימה ביותר תלויה בצרכים ובהעדפות הספציפיות של בית המרקחת, ויש לעשות זאת לאחר בחינת הנוחות, העמלות ומאפייני האבטחה של כל שיטה.
רישום במוסדות פיננסיים
כדי לגשת לאפשרויות תשלום אלקטרוניות אלה, על בתי המרקחת להירשם תחילה במוסדות הפיננסיים המתאימים. תהליך זה כרוך בדרך כלל במסירת מידע חיוני כגון השם החוקי של בית המרקחת, פרטי קשר ופרטי בנק. יתר על כן, על בית המרקחת לספק את כל המסמכים והרישיונות הדרושים כנדרש על ידי המוסד הפיננסי.
אפשרויות אלקטרוניות לסליקת אשראי
שימוש באפשרויות תשלום אלקטרוניות לסליקת אשראי יכול לייעל משמעותית את התהליך עבור בתי המרקחת. לדוגמה, תשלומים בכרטיסי אשראי מאפשרים ללקוחות לבצע רכישות באשראי, ובכך למעשה מפשטים את ניהול העסקאות ומשפרים את תזרים המזומנים. באופן דומה, פתרונות תשלום ניידים מאפשרים ללקוחות לשלם באמצעות הסמארטפונים שלהם, ומספקים אפשרות נוחה נוספת לניהול עסקאות אשראי בצורה יעילה יותר.
חשוב לציין כי עד כמה שאפשרויות התשלום האלקטרוני עשויות להיות מועילות, הן מגיעות גם עם סט אתגרים משלהן, כגון עמלות עיבוד, סיכוני הונאה פוטנציאליים והצורך בעמידה בתקנות פיננסיות שונות. לכן, בתי מרקחת חייבים להיות פרואקטיביים בניהול היבטים אלה כדי להבטיח תהליך סליקת אשראי חלק.
לסיכום, תהליך סליקת האשראי בבתי המרקחת כולל בחירת אפשרות תשלום מתאימה, רישום במוסדות פיננסיים ושימוש באמצעים אלקטרוניים זמינים. על ידי כך, בתי מרקחת יכולים לנהל את הכספים שלהם בצורה יעילה יותר ולהפחית סיכונים פוטנציאליים הקשורים לתהליך סליקת האשראי.
דרישות לסליקת אשראי כבית מרקחת
סליקת אשראי לבתי מרקחת היא היבט מכריע בניהול כספים יעיל, ויש דרישות מסוימות שבתי מרקחת צריכים לעקוב אחריהן כדי להבטיח תהליך סליקה חלק. חלק מדרישות אלה נוגעות לעמידה בחקיקת המדינה, תקנות התעשייה ודרישות הרישוי.
בראש ובראשונה, על בית המרקחת לעמוד ולקיים את כל דרישות החוק והרישוי שנקבעו על ידי משרד הבריאות הישראלי. בכלל זה, יש להציג הוכחת רישיון רוקח תקף, ועל בית המרקחת לעמוד גם בחוקים ובתקנות המסדירים את פעילותו בישראל. בנוסף לדרישות משפטיות אלה, מוסדות פיננסיים בודדים ונותני שירותים עשויים להיות קריטריונים ספציפיים שבתי מרקחת צפויים למלא.
הנהלת חשבונות נכונה וניהול רשומות
הנהלת חשבונות נכונה ותחזוקה נכונה של רשומות פיננסיות חיוניות לבית מרקחת המעוניין לסלק אשראי ביעילות. דוחות כספיים מדויקים יאפשרו תהליך סליקת אשראי קל יותר ויסייעו בזיהוי אי התאמות או בעיות. חיוני לעקוב אחר חשבונות חייבים, רישומי עסקאות והערות אשראי, ולהבטיח שכל הפעילויות הפיננסיות שקופות ומתועדות היטב.
בתי מרקחת צריכים גם לנהל רשומות נפרדות של הכנסות, הוצאות ומסים. רשומות אלה צריכות לכלול עסקאות מפורטות ורשומות של חשבוניות רכישה, חשבוניות מכירה וכל קבלות תשלום קשורות. כאשר מדובר בתנאי תשלום עבור ספקים ולקוחות, אלה צריכים להיות מתועדים היטב בחוזים או הסכמים כדי להבטיח הבנה הדדית ולהקל על תהליך הסליקה.
הטמעת מערכת ניהול פיננסי יעילה
מערכת ניהול פיננסי יעילה היא דרישה חיונית נוספת לסליקת אשראי מוצלחת. בתי מרקחת צריכים להשקיע בפתרון תוכנה מתאים או לבקש סיוע מספק שירותים פיננסיים כדי לעזור להפוך תהליכי הנהלת חשבונות ותשלומים, הפחתת שגיאות ידניות וחיסכון בזמן. מערכות אלה צריכות גם להיות חזקות מספיק כדי להפיק דוחות כספיים מפורטים וניתוחים, לספק תובנות המסייעות בקבלת החלטות ואופטימיזציה של תהליכי סליקה.
לסיכום, על בתי המרקחת בישראל להקפיד על ציות לחוק, להקפיד על נוהלי הנהלת חשבונות נאותים ולהטמיע מערכת ניהול כספים יעילה שתעמוד בדרישות סליקת האשראי. בנוסף, שמירה על מערכת יחסים בריאה עם מוסדות פיננסיים ונותני שירותים יכולה גם להקל רבות על תהליכי סליקת אשראי, כמו גם תכנון לצמיחה פוטנציאלית בעתיד, כפי שיפורט בחלק הבא של מדריך זה.
טיפים לסליקת אשראי מוצלחת לבתי מרקחת
ניהול חשבונות חייבים של בית המרקחת שלך ביעילות יכול להיות מסובך, אבל זה משחק תפקיד מכריע בשמירה על תזרים מזומנים קבוע. הטיפים הבאים יסייעו לכם לנווט את תהליך סליקת האשראי בהצלחה, להבטיח את יציבותו הפיננסית של בית המרקחת שלכם ולעמוד בתקנות הישראליות.
קביעת תנאי תשלום ברורים
הגדר תנאי תשלום ברורים עם כל ספק או קבלן, תוך ציון תאריכי יעד וכל מדיניות דמי פיגורים. ודא שהם מבינים ומסכימים לתנאים אלה בכתב, שכן זה יאפשר עסקאות חלקות יותר תוך מזעור מחלוקות פוטנציאליות.
תקשורת פרואקטיבית עם מוסדות פיננסיים
חיוני לבנות מערכת יחסים מוצקה עם המוסדות הפיננסיים האחראים לעיבוד התשלומים שלך. עדכן אותם באופן קבוע על הצרכים הפיננסיים שלך והיה פרואקטיבי בטיפול בכל חשש או בעיה. תקשורת זו יכולה להיות קריטית במניעת שיהוקים פוטנציאליים בתהליך סליקת האשראי.
טפל בפיגור בתשלומים במהירות
לפתח אסטרטגיה לטיפול יעיל בתשלומים מאוחרים. זה עשוי לכלול פנייה למשלם בנימוס אך בתקיפות, שליחת תזכורות, ואולי אפילו גיוס עזרה של סוכנות איסוף במידת הצורך. טיפול מיידי בפיגור בתשלומים יעזור לשמור על תזרים מזומנים בריא ולמזער את העומס הפיננסי על בית המרקחת שלך.
שמור על רשומות מדויקות
הקפד לשמור רשומות מפורטות ומדויקות של כל העסקאות, כולל חשבוניות, תשלומים והתאמות. פרקטיקה זו תומכת בשקיפות ומקלה על מעקב אחר חשבונות חייבים והבנה טובה יותר של המצב הפיננסי הכולל. רישום מדויק הוא היבט חיוני של סליקת אשראי, כפי שמוזכר בסעיף 'דרישות לסליקת אשראי כבית מרקחת'.
עקוב אחר חשבונות החייבים שלך
בדוק באופן קבוע את חשבונות החייבים שלך ושים לב ליתרות שטרם נפרעו, לקוחות בתשלום איטי או מגמות שעלולות לגרום לדאגה. זה יאפשר לך לטפל בבעיות פוטנציאליות מוקדם ולהתאים את תהליך סליקת האשראי שלך לפי הצורך.
שימוש בטכנולוגיה לייעול סליקת אשראי
השקיעו בפתרונות טכנולוגיים המסייעים לנהל את כספי בית המרקחת שלכם בצורה יעילה יותר. תוכנת הנהלת חשבונות מודרנית יכולה להפוך את תהליך סליקת האשראי לאוטומטי, לעקוב אחר תשלומים ולהפיק דוחות בעלי ערך המאפשרים לך לקבל החלטות פיננסיות מושכלות.
על ידי יישום טיפים אלה, בית המרקחת שלך יהיה מצויד טוב יותר לנהל בהצלחה את תהליך סליקת האשראי, הבטחת יציבות פיננסית ועמידה בתקנות הישראליות, כפי שנדון בפוסט זה.
השוואה בין שיטות סליקת אשראי לבתי מרקחת
להלן טבלה המתארת את היתרונות והחסרונות של שיטות סליקת אשראי שונות שרוקחים יכולים ליישם, מה שמעשיר עוד יותר את הבנתכם לגבי ההתאמה הטובה ביותר לבית המרקחת שלכם.
שיטת סליקת אשראי | יתרונות | חסרונות |
---|---|---|
מערכות תשלום אלקטרוניות (כגון כרטיסי אשראי, תשלום נייד) | מהיר, נוח, מפחית טעויות אנוש, מספק רשומות עסקה | עמלות עסקה, פוטנציאל לבעיות טכניות או סיכון הונאה |
שאלות נפוצות בנושא סליקת אשראי לבתי מרקחת
להלן מספר שאלות נפוצות סביב נושא סליקת האשראי וחשיבותו בענף בתי המרקחת:
- מהן הבעיות הנפוצות איתן מתמודדים בתי מרקחת בתחום סליקת האשראי?
בתי מרקחת מתמודדים לעתים קרובות עם בעיות כגון עיכוב בתשלומים, רשומות פיננסיות חלקיות או שגויות, תקשורת שגויה בין צדדים וניווט בציות לתקנות. גורמים אלה עלולים לסבך את תהליך סליקת האשראי ולדרוש ניהול נכון כדי להבטיח פעילות חלקה. - כיצד הטכנולוגיה יכולה לסייע בשיפור תהליך סליקת האשראי לבתי המרקחת?
על ידי אימוץ תוכנות חשבונאות והנהלת חשבונות עדכניות, שיטות העברת כספים אלקטרוניות ושירותי חשבוניות אלקטרוניות, בתי מרקחת יכולים לייעל את תהליך סליקת האשראי שלהם. טכנולוגיות אלה מקלות על מעקב אחר עסקאות, שמירה על רשומות פיננסיות מדויקות ומאיצות את תהליך הסליקה. - מהן ההשלכות של אי סליקת אשראי בזמן לבתי מרקחת?
עיכוב בסליקה של אשראי עלול לפגוע בתזרים המזומנים של בית המרקחת, ולהקשות על ניהול הוצאות והשקעה בצמיחה עסקית. היא עלולה גם להוביל ליחסים מתוחים עם ספקים, המשפיעים על המוניטין של בית המרקחת ועל יכולתו לשמור על מלאי נאות של תרופות חיוניות. - כמה זמן לוקח בדרך כלל תהליך סליקת אשראי לבית מרקחת?
משך תהליך סליקת האשראי יכול להשתנות בהתאם לגוף הפיננסי, אופן התשלום והמורכבות של כל עסקה. באופן כללי, תשלומים אלקטרוניים כמו תשלומים בכרטיס אשראי או בנייד הם מהירים יותר, ולעתים קרובות לוקחים כמה ימי עבודה, בעוד ששיטות מסורתיות יותר כמו המחאות יכולות להימשך זמן רב יותר. - אילו צעדים יכולים בתי מרקחת לנקוט כדי להקל על איחור בתשלומים מלקוחות?
בתי מרקחת יכולים ליישם אמצעים כמו קביעת תנאי תשלום ברורים, שליחת תזכורות חשבוניות בזמן, הצעת אפשרויות תשלום שונות ושימוש בשירותי ניהול אשראי כדי למזער תשלומים מאוחרים מלקוחות. במקרים שבהם פיגורים בתשלומים נמשכים, בתי מרקחת עשויים לשקול נקיטת צעדים משפטיים, יצירת קשר עם סוכנויות גבייה או הערכה מחדש של מדיניות האשראי עבור לקוחות ספציפיים.
יתרונות וחסרונות של סליקת אשראי לבתי מרקחת
יתרונות סליקת אשראי לבתי מרקחת:
- תזרים מזומנים משופר: סליקת אשראי בזמן מבטיחה תזרים מזומנים יציב לבתי המרקחת, ומאפשרת להם לנהל את הכספים שלהם טוב יותר ולבצע את ההשקעות הדרושות.
- ניהול פיננסי טוב יותר: סליקת אשראי מסייעת לבתי מרקחת להישאר מאורגנים, לשמור על שקיפות בעסקאות שלהם ומאפשרת ניהול פיננסי יעיל.
- קשרים עסקיים חיוביים: תשלומים בזמן לספקים ולמוסדות פיננסיים בונים אמון וקרבה טובה, ומבטיחים פעילות עסקית חלקה.
- גישה למסגרות אשראי: בתי מרקחת עם רקורד סליקת אשראי טוב עשויים לקבל גישה קלה יותר להלוואות, משיכות יתר ומסגרות אשראי אחרות מכיוון שהם מהווים סיכונים נמוכים יותר למוסדות פיננסיים.
חסרונות סליקת אשראי לבתי מרקחת:
- נטל אדמיניסטרטיבי: ניהול תהליך סליקת האשראי עשוי לגזול זמן רב ולדרוש משאבים אדמיניסטרטיביים נוספים, שעלולים להיות יקרים עבור בתי מרקחת קטנים.
- סיכון לאיחור בתשלומים: בתי מרקחת חייבים לפתח אסטרטגיה להתמודדות עם איחור בתשלומים, שעשויה לכלול מרדף אחר תשלומים באיחור או הטלת קנסות, מה שעלול למתוח את היחסים העסקיים.
- עמידה בתקנות: בתי מרקחת חייבים לדבוק בחקיקה המדינה, תקנות התעשייה ודרישות הרישוי, אשר עשויות להשתנות עם הזמן ולדרוש ניטור מתמיד.
- תלות במוסדות פיננסיים: בתי מרקחת חייבים לשמור על תקשורת פתוחה עם מוסדות פיננסיים ועשויים להיות כפופים למדיניות ולנהלים שלהם, מה שעלול להשפיע על תהליך סליקת האשראי.
החבילות המומלצות ביותר עבור המדריך האולטימטיבי לסליקת אשראי לבתי מרקחת
עלות הקמה | 0₪ |
---|---|
עלות חודשית | 0₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.2% |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
3.25 % |
תנאי זיכוי: עסקאות בתשלום אחד – זיכוי ב2 לחודש העוקב לכרטיסים שהונפקו בישראל* | עסקאות בתשלומים – זיכוי ב2 לחודש העוקב ,לכרטיסים שהונפקו בישראל* | שירותי ערך מוסף בתשלום – חשבונית חתומה דיגיטלית, הוראות קבע וממשק ניהול | התאמות דף תשלום בתקן DSS ו-PCI | ליווי אישי על ידי נציג עד לסיום התהליך | מודל סליקה “לא סלקת-לא שילמת”
דירוג כדאיות מחיר
דירוג חווית השירות
עלות הקמה | 250₪ |
---|---|
עלות חודשית | 0₪ |
קבלת הכסף באותו היום | 1.5 % |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
3.9 % |
מסלול יומי:
העברת כספים כל 24 שעות
ללא דמי שימוש, ללא עמלות מינימום וללא התחייבות! (מלבד עמותות)
1. עמלת סליקה: 1.5%
2. עסקאות תשלומים:
* קבלת כספים כפי שחילק הלקוח: ללא תוספת תשלום.
* קבלת כספים בפעם אחת: תוספת של 0.7% על כל תשלום.
3. סליקה בביט: 1.6%
4. כרטיס דיינרס: 1.7%
5. כרטיס אמריקן אקספרס: 1.99%
6. כרטיסי תייר: 3.9% + עמלת המרה לפי שער הבנק
תוסף לאתר וורדפרס- עלות חד פעמית של 250 ש”ח
העסקה לא כוללת מע”מ
מסלול חודשי:
העברת כספים כל 2 לחודש
ללא דמי שימוש, ללא עמלות מינימום וללא התחייבות! (מלבד עמותות)
1. עמלת סליקה: 1.5%
2. עסקאות תשלומים:
* קבלת כספים כפי שחילק הלקוח: ללא תוספת תשלום.
* קבלת כספים בפעם אחת: תוספת של 0.7% על כל תשלום- החל מהתשלום השני.
3. סליקה בביט: 1.6%
4. כרטיס דיינרס: 1.7%
5. כרטיס אמריקן אקספרס: 1.99%
6. כרטיסי תייר: 3.9% + עמלת המרה לפי שער הבנק
תוסף לאתר וורדפרס- עלות חד פעמית של 250 ש”ח
העסקה לא כוללת מע”מ
דף תשלום – ניתן לבחור בין שני המסלולים חודשי או יומי
מסמך API – תוספת חד פעמית של 250 ש”ח עבור הקמה
תוסף לאתר וורדפרס- עלות חד פעמית של 250 ש”ח
עלות הקמה | 0₪ |
---|---|
עלות חודשית | 0₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.9 % |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
3.25 % |
הכסף אצלך בחשבון כל 6 לחודש | ממשק סליקה מהנייד ומהמחשב בחינם | תוסף סליקה לוורדפרס – ללא עלות | כולל שליחת בקשות תשלום ב-SMS
עלות הקמה | 0₪ |
---|---|
עלות חודשית | 0₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.2% |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
3.25 % |
עסקאות בתשלום אחד – זיכוי ב2 לחודש העוקב לכרטיסים שהונפקו בישראל* | עסקאות בתשלומים – זיכוי ב2 לחודש העוקב ,לכרטיסים שהונפקו בישראל* | שירותי ערך מוסף בתשלום – חשבונית חתומה דיגיטלית, הוראות קבע וממשק ניהול | התאמות דף תשלום בתקן DSS ו-PCI | ליווי אישי על ידי נציג עד לסיום התהליך | מודל סליקה “לא סלקת-לא שילמת”
תוסף סליקה לחנויות סחר המאפשר לכם לחייב 24/7, ללא תלות במקום פיזי או שעות סגירה, ומגדיל את קהל הלקוחות לעסק.
- התקנה מהירה
- מגוון אפשרויות עיצוב
- ממשק רב שפתי
- חיוב מאובטח חד פעמי/קבוע
- מעקב תשלומים וצפייה בדוחות
עלויות:
- עלות חודשית: 90 ש״ח +מע״מ
- עמלת סליקה בניכוי חודשי: 1.2%
- עלות הקמה חד פעמית: 450 ש״ח
עלות הקמה | 0₪ |
---|---|
עלות חודשית | 19₪ |
קבלת הכסף באותו היום | 2.2 % * |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.6% |
עמלת סליקה לויזת תייר? | 3.25 % |
הכסף אצלך בחשבון כל יום רביעי | זיכוי שבועי גם על תשלומים | תוסף סליקה לוורדפרס – ללא עלות | כולל שליחת בקשות תשלום ב-SMS
דירוג כדאיות מחיר
דירוג חווית השירות
מערכת סליקה לעסקים באינטרנט: החל מהקמת עמוד סליקה בודד לעסקים קטנים ועד לחנות וירטואלית לעסקים בינוניים וגדולים, עם סליקה און ליין של כל סל המוצרים שלך באתר. יכולת התממשקות קלה ל-API נגיש ומקצועי, כולל תוסף סליקה של קארדקום ומגוון פתרונות לאתרי מסחר וחנויות איקומרס
קבלת הכסף פעם חודש1.2 %
עלות הקמה | 100 ₪ |
---|---|
עלות חודשית | 49₪ |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
3.9 % |
תוסף וורדפרס ללא עלות | מערכת מתקדמת לדוחות | דפי תשלום מתקדמים | חיוב והפקת חשבוניות דיגיטליות מהמחשב והנייד | תוספת של 29 ש”ח עבור חשבוניות | דפי נחיתה ב-49 ש”ח לחודש
דירוג כדאיות מחיר
דירוג חווית השירות
עלות הקמה | 250₪ |
---|---|
עלות חודשית | החל מ 145 ₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 0.9 % |
ממשק ניהול עם מערכת דוחות מתקדמת | חיוב דרך אפליקציה | דרישות תשלום אינטרנטיות יעודיות ללקוחות
200 מסמכים – 145 ש״ח לחודש
1,000 מסמכים – 180 ש״ח בחודש
2.0000 מסמכים – 299 ש״ח בחודש
דירוג כדאיות מחיר
דירוג חווית השירות
עלות הקמה | 250₪ |
---|---|
עלות חודשית | החל מ 145 ₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 1.3 % |
ממשק ניהול עם מערכת דוחות מתקדמת | חיוב דרך אפליקציה | דרישות תשלום אינטרנטיות יעודיות ללקוחות
200 מסמכים – 145 ש״ח לחודש
1,000 מסמכים – 180 ש״ח בחודש
2.0000 מסמכים – 299 ש״ח בחודש
עלות הקמה | 0-199 ₪ |
---|---|
עלות חודשית | החל מ-55 ₪ |
קבלת הכסף פעם חודש | 0.9% |
עמלת סליקה לויזת תייר?
|
3.9% |
התממשקות לפלטפורמות מובילות כגון וורדפרס, שופיפיי (רק חשבוניות), מג’נטו ועוד. חשבוניות אוטומטיות ושירות לקוחות אנושי.