החבילות המומלצות ביותר עבור מדוע גם העובדים שלכם צריכים לדעת לדבר מול קהל?

בשנה האחרונה נכנסתם למערכת יחסים שבמילים עדינות, די נכפתה עליכם: מערכת היחסים ביניכם ובין תוכנת הזום. למרות הכל, היו לכם יחד רגעים יפים, נעימים וכן, בעיקר נוחים. באמצעות הזום העברתם הרצאות, הדרכות, ישיבות וסדנאות מקצועיות לעובדים. עם זאת, לא תמיד אתם הייתם אלו שעלו על "במת הזום", אלא שלעתים התארחתם בשיחות והייתם "משתתפים שקטים". לצד שיחות וידאו מרתקות וסוחפות, סביר כי הייתם עדים גם לדוברים מנומנמים, מכונסים ונטולי כריזמה.

הנוכחות שלכם בשיחות הזום בשנה האחרונה, שיקפה בפניכם בצורה חד משמעית שהעולם מתחלק ל-2 קבוצות של אנשים: אלו שיודעים לדבר מול קהל ואלו שעדיף שישבו בקהל. אז לאיזו ליגה תרצו שהעובדים שלכם ישתייכו? אולי לא כולם נולדו על הבמה, אך כולם יכולים ללמוד איך לעמוד עליה ולדבר בפני קהל.

מדוע גם העובדים שלכם צריכים לדעת לדבר מול קהל? | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים
מדוע גם העובדים שלכם צריכים לדעת לדבר מול קהל? | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים

מה לומדים בסדנה לדיבור מול קהל?

הסדנאות הקבוצתיות נשענות בעיקר על טיפים ודגשים הניתנים לחברי הקבוצה. בין הדברים שלומדים בסדנאות לדיבור מול קהל:

  • איך לכבוש את הקהל ולייצר הקשבה כבר מהשנייה הראשונה
  • השפעתה של שפת הגוף על אמינותו של הדובר
  • טיפוח מודעות לשפה – המילולית והגופנית
  • איך לעמוד על במה / איך לשבת מול המצלמה בזום
  • איך להשאיר את הפחד מבמה וקהל מאחורי הקלעים
  • איך להעביר מסרים בצורה בהירה וחד משמעית
  • מה עושים במצב של התנגדויות / שאלות שאינכם יודעים להשיב עליהן

"אנחנו ממשיכים לעבוד מהבית ומהזום. דיבור מול קהל לא רלוונטי לנו…"

לעבוד מהבית מבלי להתפשר על נוחות, יעילות וסיפוק מהעבודה
לעבוד מהבית מבלי להתפשר על נוחות, יעילות וסיפוק מהעבודה

על בסיס יומי אתם מדברים בפני קהל! קהל הוא קהל – גם כשאתם רואים אותו פנים מול פנים, וגם כשהוא צופה בהרצאה שאתם מעבירים מפינת האוכל בבית. רכישת מיומנויות של דיבור מול קהל, תאפשר לעובדיכם לא רק לצלוח משימות, אלא גם ליהנות מביצוען:

  • פגישות עסקיות – פרונטליות ובזום
  • שיחות מכירה עם לידים חמים
  • שימור לקוחות מאותתי נטישה ועוד…

כשעובד שלכם חש "פחד במה וקהל", הנמען מרגיש את זה. והרושם שנוצר? רחוק מלהיות טוב. גם אם עד להודעה חדשה אין בכוונתכם להשיב את עובדיכם למשרד, עודדו אותם לפתח את שריר הדיבור מול קהל. עם העלאת "מסרת השריר", יוכלו העובדים לשדר כלפי חוץ עוצמה וביטחון. אל תשכחו לרגע: כל אחד מעובדיכם הוא שגריר שלכם, כך שכולם תורמים בצורה ישירה למוניטין ולתדמית שלכם.

מי מהעובדים צריך לדעת לדבר מול קהל?

התשובה היא שכל אחד מהעובדים! פעמים רבות, רק את הדרג הניהולי שולחים לסדנה לדיבור מול קהל. התפישה היא שהמנהלים הם אלו שיוצאים לפגישות החשובות, מעבירים הרצאות וחותמים על עסקאות משמעותיות, ועל כן הם אלו שצריכים לחדד את כישוריהם. לא שזה לא נכון, אלא שאין זה אומר שכל העובדים האחרים לא צריכים לרכוש את המיומנות הזו.

כל אחד מהעובדים שלכם, ללא יוצא מן הכלל, מדבר במסגרת תפקידו מול קהל: ממנהלת משאבי האנוש שמפקחת על ימי ההערכה ועד עובדי מחלקת ההדרכה שמעבירים הדרכות פנים וחוץ ארגוניות. חשוב להבין כי ה"קהל" יכול להיות מאה איש, אך לעתים גם רק חמישה אנשים. קהל הוא קהל, זוכרים? דיבור מול קהל הוא כישרון נרכש, ומאפשר לכל אחד מעובדיכם להביא עצמו לידי ביטוי בדרך מרשימה, חדה ומשכנעת יותר.

החבילות המומלצות ביותר עבור מדוע גם העובדים שלכם צריכים לדעת לדבר מול קהל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *