מרכזיית ענן האם היא העתיד של התקשורת העסקית? [מעודכן 2023]

החבילות המומלצות ביותר עבור מרכזיית ענן האם היא העתיד של התקשורת העסקית? [מעודכן 2023]

עלות שלוחה:33₪
צרו קשר עם הוט עסקים >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 33 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : 0.06₪

עלות הקמה : 610 ₪ (17 ₪ * 36 חודשים)

  • המחיר לא כולל מע”מ | ההצעה אינה כוללת תשתית וספק אינטרנט | כפוף לתנאי ההסכם והשירות | בנק דקות וחלק מהתכונות הנוספות כרוכות בתשלום נוסף
  • מצטרפים חדשים ל HOT Centrex זכאים להטבה של 50% הנחה בנתב גיבוי סלולרי (מדגם draytec vigor 2862)1113 ₪  בתשלום אחד או

    34 ₪ לחודש בפריסה של 36 תשלומים

    וגם סים לטובת גיבוי סלולרי 30 ג’יגה

    39 ₪ לחודש

 

(7)
3.3
עלות שלוחה:91₪
צרו קשר עם אומניטלקום >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 91 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : ללא עלות או הגבלה

עלות הקמה : 99 ₪ (שלוחה)

מינימום חיוב חודשי 99 ש״ח.

  • גלישה סלולרית 60GB
  • שיחות יוצאות בישראל ללא הגבלה
  • SMS/MMS ללא הגבלה
  • הקלטת שיחות ושמירתם למשך 24 חודשים
  • כרטיס SIM
  • מספר סלולרי (כולל אפשרות לניוד מספר קיים)
  • נתב שיחות מתקדם
  • צלצול קבוצתי
  • מספר מזהה של העסק
  • תא קולי למייל
  • מוזיקת המתנה
עלות שלוחה:39.50₪
עלות דקת שיחה: 0.09₪
צרו קשר עם מינץ ל.מ.א בע"מ >>

פירוט מחירים מלא:

150 עד סה״כ שלוחות
עד 16 שלוחות ביצוע שיחות במקביל
 ₪ 477 מחיר למרכזיה
 ₪633 סה״כ
 ₪ 39.50 עלות שלוחה
  • סוג מרכזיהמרכזיה בענן
  • עד 16 שלוחות פעילות בו זמנית
  • מחיר רישוי: 595 אירו לשנה או 49.083 אירו לחודש
  • עלות דקת שיחה : 0.09₪
  • עלות הקמה : 290₪
  • חודש ראשון חינם + טלפון IP במתנה!
  • כולל נתב שיחות
  • כולל הקלטת שיחות עד 50Gb לחודש
  • כולל דוחות שיחות ושירות Click2Call
עלות שלוחה:46₪
צרו קשר עם סלקום >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 229 ₪ עבור 5 שלוחות

עלות דקת שיחה : 0.08₪

עלות הקמה : 0₪

  • נתב שיחות ללא עלות
  • תא קולי לכל שלוחה
  • שיחות חינם בין שלוחות מרכזיה
  • כניסה לתור, המתנה נעימה
  • הודעות ומוסיקה בזמן החזקת השיחה
  • שיחות ועידה, הקלטות, סינון שיחות
  •  שירותי קבלת פקסים & Fax2Mail
  • עקוב אחרי
  • 5 מכשירי טלפון שולחני בהחזר מלא  דגם ילינק T27
(5)
5
עלות שלוחה:20₪
עלות דקת שיחה: 0.03₪
צרו קשר עם SOS OPA >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 20₪

עלות דקת שיחה : 0.03₪

עלות הקמה : 249₪

20% הנחה בדמי ההקמה – רק לגולשי האתר!

כולל כל השירותים, נתב שיחות, מוזיקה וכדומה.

לא כולל הקלטת שיחות

הקלטת שיחות בעלות נוספות של 5 ש”ח לכל שלוחה

ההצעה תקפה ללקוחות  עד 10 שלוחות

עלות שלוחה:33₪
צרו קשר עם הוט עסקים >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 33 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : 0.06₪

עלות הקמה : 610 ₪ (17 ₪ * 36 חודשים)

3 טלפוני IP, 3 שלוחות ומתג POE ו 50% הנחה בנתב גיבוי סלולרי

  • המחיר לא כולל מע”מ | ההצעה אינה כוללת תשתית וספק אינטרנט | כפוף לתנאי ההסכם והשירות | בנק דקות וחלק מהתכונות הנוספות כרוכות בתשלום נוסף
  • מצטרפים חדשים ל HOT Centrex זכאים להטבה של 50% הנחה בנתב גיבוי סלולרי (מדגם draytec vigor 2862)

    1113 ₪  בתשלום אחד או

    34 ₪ לחודש בפריסה של 36 תשלומים

    וגם סים לטובת גיבוי סלולרי 30 ג’יגה

    39 ₪ לחודש

עלות שלוחה:70₪
צרו קשר עם הוט עסקים >>

סוג מרכזיה: מרכזיה וירטואלית

עלות שלוחה: 70 ₪ לשלוחה עד 4 שלוחות

עלות דקת שיחה : 0.08₪

עלות הקמה : 0₪

חדשנות טכנולוגית- התאמה מלאה לעבודה מהבית, נתב
קולי ללא צורך בלחיצה, שירותי קישור ישיר של שיחות
ל-SMS ו-WhatsApp
גמישות והתאמה אישית – ממשק ניהול מתקדם וידידותי
בעברית המותאם לצרכי העסק
שירות, תמיכה ותחזוקה– צוות מומחים בעלי ניסיון
המבצעים ניטור תקלות 7/24
מחירים שלא ישאירו אתכם אדישים – תשלום חודשי קבוע
וידוע מראש שיחסוך לעסק עלויות משמעותיות

המחיר אינו כולל מע”מ

בכפוף לתנאי החוזה ותנאי השירות | יחידות הקצה ( טלפונים, התקנה ומתגים) בפריסה ל-36 תשלומים  | כל המחירים הינם ללא מע”מ | מחיר חבילת האינטרנט הינו מחיר משוכלל ל-12 חודשים  | חבילות הדקות מאפשרת תקשורת בין השלוחות ללא עלות ו-100 דקות שיחה לנייד ולנייח ליעדים חיצוניים | חלק מהתכונות הנוספות כרוכות בתשלום נוסף | מרכזייה לעסק = מרכזיית טלפונים = מרכזייה בענן = Cloud PBX = IP Centrex  = מרכזיות IP

עלות שלוחה:25₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם Teleco >>
  • סוג מרכזיה: מרכזיה בענן
  • עלות שלוחה: 25 ₪
  • עלות דקת שיחה : 0.075₪
  • עלות הקמה :החל מ100₪
  • כולל נתב שיחות, מוסיקה בהמתנה, צלצול קבוצתי, תא קולי למייל, שיחת ועידה, הקלטת שיחות, מוקד טלפוני, שלוחה סלולרית באפליקציה בנייד, חיבור ל CRM, ועוד.
(1)
1
עלות שלוחה:57₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם בזק >>

 

  • מרכזיה בענן עד 8 שלוחות
  • העלות החודשית הינה  553  ש״ח + מע״מ עבור כל המרכזיה
  • נתב Fortinet עם ניהול מלא של בזק
  • התקנה בחינם!
  • מהירות העלאה: 10 MB
  • מהירות הורדה: 100 MB
  • חודש ראשון : 24 ש״ח בלבד!
  • חודשים 2-4 : 493 ש״ח
  • חודשים 36-5 : 553 ש״ח
  • אחריות ותמיכה 24/7.
(7)
3.3
עלות שלוחה:39₪
עלות דקת שיחה: ללא הגבלה₪
צרו קשר עם אומניטלקום >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 39 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : ללא עלות או הגבלה

עלות הקמה : 99 ₪ (לשלוחה)

  • גלישה סלולרית 1GB
  • שיחות יוצאות בישראל לפי שימוש
  • SMS/MMS לפי שימוש
  • הקלטת שיחות ושמירתם למשך 24 חודשים
  • כרטיס SIM
  • מספר סלולרי (כולל אפשרות לניוד מספר קיים)
  • נתב שיחות מתקדם
  • צלצול קבוצתי
  • מספר מזהה של העסק
  • תא קולי למייל
  • מוזיקת המתנה

עולם התקשורת העסקית מתפתח במהירות, והקווים הקוויים המוכרים שלנו נכנעים לכוחו המהפכני של הענן. ישנם סוגים שונים של מרכזיות בענן : מרכזיה וירטואלית חינם, מרכזיה לעסקים קטנים, מרכזיה בענן פרטנר, מרכזיית ip בענן, מרכזיית ip בזק, מרכזיית טלפוניה בענן. הדרכים המסורתיות לביצוע וניהול שיחות הופכות להיות מאפילות על ידי השמש של חדשנות דיגיטלית. עכשיו יותר מתמיד, חברות רותמות את הפוטנציאל של מערכות טלפון מבוססות אינטרנט. אבל מה פעימות הלב של המעבר הזה? התשובה היא PBX ענן.

ברוכים הבאים לתור הזהב של הטלפוניה, שבו הגבול בין חומרה פיזית לתוכנה וירטואלית מיטשטש. השינוי הזה הוא לא רק שימוש בגאדג'טים מפוארים או הצעת שירותים מגניבים – זו משחקי כס, ומרכזיית הענן היא המלך העולה. מסטארט-אפים ועד ענקיות תאגידיות, המרדף אחר פתרונות תקשורת זריזים, חסכוניים ומדרגיים חזק מתמיד. האם הייתם רוצים להיות חלק מהשינוי הזה? התעמק בפוסט זה שחוקר את התחום המרתק של מרכזיות בענן, החל ממרכזיות וירטואליות ללא תשלום ועד פתרונות הממוקדים בעסקים קטנים. צעדו אל העתיד, ואמצו את המהפכה.

מרכזייה וירטואלית בחינם

בתחום התקשורת העסקית, עלות תועלת וקלות גישה הם בעלי חשיבות עליונה. מרכזייה וירטואלית חינמית עושה עבודה מצוינת במתן יתרונות אלה. הזמן של תחזוקת מרכזיות פיזיות רבות לטיפול בתעבורת טלקום אינו נחוץ עוד. עם מרכזייה וירטואלית, עסקים יכולים לנהל שיחות נכנסות ויוצאות עם גמישות ומדרגיות יוצאות דופן.

שקול מצב בחיים האמיתיים; ניקח לדוגמה את מר כהן, בעל עסק קטן מתל אביב. בעת פגישה עם לקוחות או אפילו כאשר לקח הפסקה נחוצה בחוף הים, מר כהן נשאר נגיש ללקוחות ולצוות שלו. הוא עשה זאת באמצעות מרכזייה וירטואלית חינמית שמחברת את שיחות המשרד שלו לנייד שלו. אין צורך בחומרה נפרדת. בדיון הקרוב על מרכזיית IP בזק, תלמדו עוד על האופן שבו ספקי תקשורת ישראליים מבוססים מקדמים גם הם פונקציונליות דומה.

מרכזיית טלפוניה בענן

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית מתמדת, אחת הטכנולוגיות שמשפיעה באופן משמעותי על העולם העסקי היא מרכזיות טלפוניה בענן. שיטת תקשורת ניו-אייג'ית זו מבטלת את הצורך בחומרה מסורתית ומציעה פתרונות דינמיים שמחוללים מהפכה באופן שבו חברות מתקשרות.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מרכזיות טלפוניה בענן הוא השילוב החלק שהיא מציעה עם שירותים מבוססי ענן שונים. לדוגמה, עסקים יכולים לשלב מרכזיית טלפוניה בענן עם כלים לניהול קשרי לקוחות (CRM) או תכנון משאבים ארגוניים (ERP), המאפשרים תקשורת מאוחדת יותר בתוך הארגון.

תכונות מתקדמות לניהול שיחות ושיחות בינלאומיות חסכוניות

בנוסף, מרכזיית טלפוניה בענן מציעה תכונות מרשימות לניהול שיחות כגון הפצת שיחות אוטומטית, תא קולי ומענה קולי אינטראקטיבי. עם זאת, עסקים מצוידים טוב יותר לנהל נפחי שיחות גבוהים, לשפר את חוויית הלקוח ולהגביר את היעילות.

אולי אחד היתרונות המשכנעים ביותר הוא הפחתת עלויות משמעותית בשיחות בינלאומיות. תארו לעצמכם תרחיש שבו עובד של חברה רב-לאומית ישראלית משתמש במרכזיית טלפוניה בענן כדי להתחבר לחברי צוות ברחבי העולם. עם מרכזיית הטלפוניה בענן, איש המקצוע יכול לבצע שיחת ועידה בינלאומית זו מבלי לדאוג לתעריפי שיחות מופקעים, ובכך להביא חיסכון בעלויות לחברה.

לסיכום, מיתוג טלפוניה בענן מייצג צעד גדול בכיוון של תקשורת עסקית גמישה, מדרגית וחסכונית.

מרכזיית IP בזק

בנוף התקשורת העסקית, מרכזיית הקניין הרוחני מבית בזק תופסת מקום מוביל בישראל. מרכזיית ה-IP של בזק מציגה תכונות חדשניות הכוללות ניתוב שיחות יעיל, ניתוח שיחות מדויק והפונקציה החיונית של הקלטת שיחות. תכונות אלה מביאות לשיפור משמעותי בפרודוקטיביות ומשפרות באופן משמעותי את תפעול שירות הלקוחות.

תרחיש מעניין שמדגיש את הערך של מרכזיית הקניין הרוחני של בזק הוא נציג שירות לקוחות במרכז לקוחות שוקק. בעת הטיפול בפניות שונות של לקוחות, תכונת ניתוב השיחות מאפשרת לנציג להפנות שיחות בהתאם לאופיין, ומבטיחה מענה מהיר ומדויק. תכונת הניתוח מספקת נתונים שימושיים המסייעים לייעל את הפעילות בזמן אמת, ובכך לשפר עוד יותר את חוויית הלקוח. דוגמה זו ממחישה כיצד פתרון מרכזיית הקניין הרוחני של בזק בולט כתוספת מועילה לכל ארגון המתכוון להגביר את יעילות התקשורת שלו. בסעיף 'מרכזיית IP בענן', אנו בוחנים היבט נוסף של פתרונות תקשורת עסקית מודרנית.

מרכזיית IP בענן

בסביבה העסקית המשתנה במהירות של ימינו, גובר הצורך במערכות המציעות אמינות, גמישות וקלות ניהול מעולות. מערכת אחת כזו היא Cloud IP Switchboard, כלי מהפכני המעצב מחדש את נוף התקשורת העסקית בישראל ומחוצה לה.

היתרון המשכנע של מרכזיית IP בענן טמון באמינות חסרת התקדים שלה. בניגוד למערכות טלפון מסורתיות שיכולות להיות מושפעות מגורמים חיצוניים כמו תנאי מזג אוויר או נזק פיזי, מרכזיית ה- IP בענן מתארחת בשרתים מאובטחים ומאפשרת לעסקים לשמור על תקשורת חלקה גם במצבים בלתי צפויים.

מדרגיות וניהול

המדרגיות של מרכזיות IP בענן היא יתרון בולט נוסף. ככל שהעסק שלך מתרחב, כך גם מערכות התקשורת שלך. ללא צורך בהתקנות פיזיות או חומרה יקרה, עסקים יכולים להוסיף או להסיר משתמשים בהתאם לצרכים שלהם, מה שהופך אותו לפתרון אידיאלי לעסקים בכל הגדלים.

ניהול מערכות אלה הוא תהליך פשוט גם כן. כפי שהוזכר קודם לכן בסעיף מרכזיית טלפוניה בענן, מכיוון שכל ההגדרות והנתונים מתארחים בענן, מנהלי IT יכולים להפעיל את המערכת מרחוק, להבטיח תפעול חלק ולהגיב לשינויים במהירות וביעילות. לדוגמה, תאר לעצמך מנהל IT אשר, גם כאשר הוא מחוץ למשרד, יכול להתאים במהירות הגדרות כדי לנתב מחדש שיחות עקב זרם בלתי צפוי.

לסיכום, המעבר ממערכות PBX מסורתיות למרכזיית IP בענן הוא לא רק פשוט וללא הפרעות, אלא גם מהלך אסטרטגי חכם עבור עסקים המעוניינים לצעוד אל העתיד של תקשורת מאוחדת.

מרכזיה בענן של פרטנר

בעולם הדיגיטלי המהיר, עסקים זקוקים למערכות תקשורת חזקות ואמינות. זה המקום שבו שותפות עם ספק PBX ענן הופך יתרון. כאשר אתה משתף פעולה עם ספק PBX בענן, אתה לא רק מקבל מוצר, אתה משקיע בתמיכה מתמשכת ובעדכוני מערכת שוטפים. זה מבטיח שפעולות התקשורת העסקית יישארו מעודכנות ויעילות.

בניגוד למערכות קונבנציונליות הדורשות לעתים קרובות הליכי תחזוקה מייגעים, מערכות מרכזיות בענן מציעות תחזוקה פשוטה ויעילה. ספקים דואגים לשדרוגי מערכות והתקנות שירות חדשות ומספקים לעסקים זמן רב יותר להתמקד בפעילות הליבה שלהם.

דמיינו את זה: יזם מקומי משתף פעולה עם ספק PBX ענן ידוע. במקום לדאוג לשיבושים בתקשורת וניהול ספקים, הם ממשיכים בביטחון במשימות היומיומיות שלהם, בידיעה שפעולות תקשורת חלקות וללא הפרעות מטופלות על ידי שותף PBX הענן שלהם, שתמיד מוכן לספק תמיכת מומחים.

מרכזייה לעסקים קטנים

עבור עסקים קטנים, המרכזייה היא יותר מסתם כלי תקשורת; זה חלק קריטי בפעילות שלהם. פתרונות PBX בענן התגלו כבחירה מועדפת עבור רבים מעסקים אלה. עם מחיר נוח ומועשר בשפע של תכונות, מרכזיות מודרניות אלה מבטיחות שעסקים קטנים לא יישארו מאחור במטריצת התקשורת.

התקשורת המאוחדת המוצעת על ידי פתרונות PBX בענן מעצימה עסקים קטנים עם גמישות ומדרגיות. לדוגמה, מאפייה מקומית בתל אביב יכולה להשתמש במרכזיית ענן כדי לטפל בהזמנות של לקוחות, לטפל בפניות ולנהל תקשורת פנים צוותית בקלות מוחלטת. זה לא רק משפר את זרימת העבודה שלהם, אלא גם משפר את שירות הלקוחות שלהם.

מעטים יחלקו על כך שמרכזיית ענן היא העתיד של מרכזיות, במיוחד כשלוקחים בחשבון את החיסכון בעלויות ואת קנה המידה האינסופי לכאורה של האפשרויות שהיא מציגה. בין אם מדובר במרכזיית טלפוניה בענן או וירטואלית חינמית, העתיד הוא באופן גורף לטובת פתרונות מרכזיה בענן.

שאלות נפוצות אודות PBX בענן

להלן כמה מהשאלות הנפוצות ביותר אודות PBX בענן וטכנולוגיות תקשורת עסקית קשורות:

  • מהי מרכזייה וירטואלית וכיצד היא חוסכת עלויות?
    מרכזייה וירטואלית היא מערכת מבוססת ענן לניהול תקשורת עסקית, המבטלת את הצורך בחומרה פיזית. היתרונות שלו לחיסכון בעלויות נובעים מעלויות תחזוקה מופחתות, ללא צורך בעדכונים יקרים וגמישות בהרחבת הפעילות ללא השקעה משמעותית.
  • כיצד מרכזיית טלפוניה בענן משפרת שיחות בינלאומיות?
    מרכזיית טלפוניה בענן מאפשרת שיחות בינלאומיות חסכוניות על ידי עקיפת ספקי טלפוניה מסורתיים וניתוב שיחות דרך האינטרנט. הוא גם מבטיח אינטגרציה חלקה עם שירותי ענן אחרים, ומסייע לשיחות ועידה בינלאומיות חלקות ויעילות.
  • מהם המאפיינים הייחודיים של מרכזיית הקניין הרוחני של בזק?
    מרכזיית ה-IP של בזק מציעה מספר תכונות מתקדמות כגון הקלטת שיחות, ניתוב שיחות וניתוח שיחות. פונקציות אלה משפרות את הפרודוקטיביות, משפרות את שירות הלקוחות ואת היעילות התפעולית הכוללת.
  • כיצד שותפות עם ספק PBX בענן מועילה לעסק?
    שיתוף פעולה עם ספק PBX בענן מבטיח תמיכת מומחים, עדכונים שוטפים ותחזוקה יעילה. הוא מציע לעסקים את הערובה לתקשורת רציפה, שיפור חוויית הלקוח והמשכיות עסקית.

החבילות המומלצות ביותר עבור מרכזיית ענן האם היא העתיד של התקשורת העסקית? [מעודכן 2023]

(12)
4.7
עלות שלוחה:14₪
צרו קשר עם PayCall >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 129 ₪

עלות דקת שיחה : 0.089

עלות הקמה : 149 ₪

*1,000 דקות שיחה כלולות

(1)
1
עלות שלוחה:50₪
צרו קשר עם Kavkom >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 50 ₪

עלות דקת שיחה : שיחות נכנסות בלבד

עלות הקמה : 0 ₪

שיחות נכנסות ללא הגבלה
הפניית שיחות לניידים
מספר וירטואלי במתנה

(12)
4.7
עלות שלוחה:59₪
צרו קשר עם PayCall >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 59₪

עלות דקת שיחה : 0.10₪

עלות הקמה : 99₪

400 דקות לנייח וניידים כלולות במחיר 

  • נתב שיחות דינאמי
  • האזנות והתפרצות לשיחה
  • כניסה לתור, המתנה נעימה
  • הודעות ומוסיקה בזמן החזקת השיחה
  • שיחות ועידה, הקלטות, סינון שיחות
  • תא קולי למייל, Call Back, Click2Call
  •  שירותי קבלת פקסים & Fax2Mail
  • עקוב אחרי
  • צלצול בו זמנית
  • מגוון דוחות בזמן אמת
  • אפשרות לאינטגרציה עם מערכות חיצוניות
עלות שלוחה:67₪
עלות דקת שיחה: 0.1₪
צרו קשר עם GIS מערכות תקשורת >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלויות:
מרכזייה הכוללת עד 3 שלוחות – 200 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 25 ש״ח
מרכזייה הכוללת עד 15 שלוחות – 450 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 20 ש״ח
מרכזייה הכוללת עד 30 שלוחות – 750 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 20 ש״ח
מרכזייה הכוללת עד 30 שלוחות – 1,000 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 20 ש״ח

דקת שיחה נייח: 0.1 ש״ח לדקה
דקת שיחה נייד: 0.1 ש״ח לדקה

(1)
1
עלות שלוחה:31₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם בזק >>
    • עד 12 שלוחות בלי תוספת
    • העלות החודשית הינה 369 ש״ח + מע״מ עבור כל המרכזיה
    • עלות הקמה: 199₪ ש״ח + מע״מ
    • 2 שלוחות חכמות כולל 2 טלפונים חכמים

    מאפיינים עיקריים: 

    • נתב שיחות עסקי : תפריט קולי המנתב את השיחות הנכנסות אל השלוחה המבוקשת למענה מהיר ויעיל
    • מוזיקה בהמתנה: אפשרו ללקוחותיכם המתנה נעימה עם מוזיקת רקע או קריינות מותאמת לעסק שלכם
    • הקלטת שיחות : הקלטות שיחות בענן מאובטח של בזק עסקים
    • FAX 2 MAIL: קבלת פקס ישירות לתיבת הדואר
    • מוקד טלפוני:מערכת לניהול דוחות ותורים למקסום כמות השיחות המטופלות במוקד והפחתת כמות הנציגים והעלויות
    • סרגל כלים:הגדרה וניהול של שלוחה, חיווי ומענה לשיחה נכנסת.
    • חיוג ישירות מאנשי קשר מהאאוטלטוק והכל על גבי מסך מחשב
    • ניהול המרכזייה מרחוק דרך פורטל אינטרנטי.
    • מועד טכנאי לטיפול בתקלות עסקי עד 4 שעות
(16)
5
עלות שלוחה:17₪
עלות דקת שיחה: 0.09₪
צרו קשר עם LCS Telecom >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 17 ₪

עלות דקת שיחה : 0.09 ₪

מבצע בלעדי לגולשי האתר: פטור מדמי התקנה!

הטבה בלעדית לגולשי האתר: הקלטת שיחות לשנה ראשונה חינם!
פיצ’רים מיוחדים: שלוחה בנייד ובמחשב חינם | חיבור לכל מכשיר טלפון | שליחת sms אוטומטית | כוכבית ומספר זהב לעסק | היסטוריית שיחות 24/7 | האזנה שקטה לשיחות | ניתוב שיחות לפי שעות | שירות לקוחות בוואטסאפ | ייעוץ מקצועי עם איש תקשורת ועוד.

עלות שלוחה:25₪
עלות דקת שיחה: 0.08₪
צרו קשר עם K telecom >>

מרכזיה וירטואלית לעסקים כוללת את כל המאפיינים הבאים: חייגן, פאנל ניהול, תא קולי, ניהול תורים, מערכת וויספר, כלים מתקדמים לניהול מוקדי מכירות.

הקלטת שיחות בתוספת מחיר:

  • 0.5 GB (כ-5,500 דקות שיחה בחודש) – 10 שקלים לשלוחה לחודש
  • 1 GB (כ-11,000 דקות שיחה בחודש) – 15 שקלים לשלוחה לחודש

פרטים נוספים:

  • מינימום 5 שלוחות
  • עלות הקמה: 79 ש״ח לכל שלוחה
(1)
1
עלות שלוחה:36₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם בזק >>
    • עד 10 שלוחות בלי תוספת
    • העלות החודשית הינה 359 ש״ח + מע״מ עבור כל המרכזיה
    • עלות הקמה: 199₪ ש״ח + מע״מ
    • 2 שלוחות חכמות כולל 2 טלפונים חכמים

    מאפיינים עיקריים: 

    • נתב שיחות עסקי : תפריט קולי המנתב את השיחות הנכנסות אל השלוחה המבוקשת למענה מהיר ויעיל
    • מוזיקה בהמתנה: אפשרו ללקוחותיכם המתנה נעימה עם מוזיקת רקע או קריינות מותאמת לעסק שלכם
    • הקלטת שיחות : הקלטות שיחות בענן מאובטח של בזק עסקים
    • FAX 2 MAIL: קבלת פקס ישירות לתיבת הדואר
    • מוקד טלפוני:מערכת לניהול דוחות ותורים למקסום כמות השיחות המטופלות במוקד והפחתת כמות הנציגים והעלויות
    • סרגל כלים:הגדרה וניהול של שלוחה, חיווי ומענה לשיחה נכנסת.
    • חיוג ישירות מאנשי קשר מהאאוטלטוק והכל על גבי מסך מחשב
    • ניהול המרכזייה מרחוק דרך פורטל אינטרנטי.
    • מועד טכנאי לטיפול בתקלות עסקי עד 4 שעות
עלות שלוחה:15₪
עלות דקת שיחה: 0.05₪
צרו קשר עם Teleco >>
  • סוג מרכזיה: מרכזיה בענן
  • עלות שלוחה: 15 ₪
  • עלות דקת שיחה : 0.05₪
  • עלות הקמה : 0₪
  • כולל נתב שיחות, מוסיקה בהמתנה, צלצול קבוצתי, תא קולי למייל, שיחת ועידה
עלות שלוחה:70₪
צרו קשר עם הוט עסקים >>

סוג מרכזיה: מרכזיה וירטואלית

עלות שלוחה: 70 ₪ לשלוחה עד 4 שלוחות

עלות דקת שיחה : 0.08₪

עלות הקמה : 0₪

חדשנות טכנולוגית- התאמה מלאה לעבודה מהבית, נתב
קולי ללא צורך בלחיצה, שירותי קישור ישיר של שיחות
ל-SMS ו-WhatsApp
גמישות והתאמה אישית – ממשק ניהול מתקדם וידידותי
בעברית המותאם לצרכי העסק
שירות, תמיכה ותחזוקה– צוות מומחים בעלי ניסיון
המבצעים ניטור תקלות 7/24
מחירים שלא ישאירו אתכם אדישים – תשלום חודשי קבוע
וידוע מראש שיחסוך לעסק עלויות משמעותיות

המחיר אינו כולל מע”מ

בכפוף לתנאי החוזה ותנאי השירות | יחידות הקצה ( טלפונים, התקנה ומתגים) בפריסה ל-36 תשלומים  | כל המחירים הינם ללא מע”מ | מחיר חבילת האינטרנט הינו מחיר משוכלל ל-12 חודשים  | חבילות הדקות מאפשרת תקשורת בין השלוחות ללא עלות ו-100 דקות שיחה לנייד ולנייח ליעדים חיצוניים | חלק מהתכונות הנוספות כרוכות בתשלום נוסף | מרכזייה לעסק = מרכזיית טלפונים = מרכזייה בענן = Cloud PBX = IP Centrex  = מרכזיות IP

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *