מרכזיית קוד פתוח Asterisk – הדור הבא של מערכות התקשורת
החבילות המומלצות ביותר עבור מרכזיית קוד פתוח Asterisk – הדור הבא של מערכות התקשורת
מרכזיית קוד פתוח מציעה את מיטב החידושים הטכנולוגיים, על מנת לאפשר לכל אחד מאיתנו להפיק את המיטב ממערכת התקשורת שלנו. יישומים חדישים ומתקדמים מאפשרים לנו לא רק לחסוך זמן והוצאות מיותרות, אלא לבצע את הפעולות החשובות לנו ולארגון, ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, וביעילות הגבוהה ביותר.
מרכזיות IP Asterisk מאפשרות לשלב בין התקשורת הטלפונית לתקשורת האינטרנטית בארגון, באבטחת מידע גבוהה ובהתאמה הנדרשת בממשקים השונים. התוצאה? שימוש בטכנולוגיה מתקדמת תוך חיסכון בזמן, באנרגיה, ומתוך ייעכל ושימוש בתכונות המתקדמות ביותר.
מרכזיית הקוד הפתוח משתלבת היטב עם סביבת המערכת הטלפונית והממוחשבת, ומותאמת לארגונים גדולים הדורשים מידה גבוהה של גמישות בתקשורת הטלפונית והממוחשבת. המרכזיה תומכת בטלפון SIP של מגוון היצרנים כגון LINKSYS GRANDSTREAM, CISCO, SNOM, ASTRA ועוד.
המרכזייה מופעלת על שרתים סטנדרטיים בעלי מערכת הפעלה וקישור לספקי התקשורת, בקלות ובמקצועיות.
התכונות המובילות של המרכזייה
זיהוי שיחה – שיחה מזוהה באמצעות הצגת מס' הטלפון על צג השלוחה + חסימת שיחות לפי מספרי טלפון שהוגדרו מראש
מענה קולי אינטראקטיבי – ניתוב שיחות ומענה קולי במספר ערוצים שונים.
תיבת הודעות קוליות – תיבה קולית להשארת הודעות קוליות בשלוחות השונות, כולל העברת הודעות קוליות לתיבת דואר אלקטרוני.
תיבת פקס אישית – תיבת פקס אישית לכל שלוחה, כולל העברת הודעות פקס למייל אישי.
רישום שיחות – רישום של כל השיחות היוצאות והנכנסות באמצעות רשימה ובאמצעות רישום גרפי.
שיר בהמתנה – השמעת ג'ינגל עסקי או שיר / מוסיקה בזמן ההמתנה. ניתן גם לשמור קבצים בהתאמה לשבת, חופשה, חגים וכו'.
שיחות ועידה טלפוניות – חדר קבוע לשיחות ועידה באמצעות חיוג וסיסמה, ללא הגבלת כמות משתתפים ועם יכולת להקליט את השיחה.
הקלטת שיחות – מערכת ממוחשבת להקלטת שיחות לכל השלוחות בחברה, ללא הגבלת כמות שיחות ובתוספת מערכת ארכיון מובנית המאפשרת לאתר שיחה באמצעות תאריך, מספר טלפון, מספר שלוחה וכו'.
שיחה נכנסת במספר יעדים – ניתן להגדיר ששיחה נכנסת תגיע לשלוחה הישירה ולמספר טלפון נייד, בנוסף. ניתן להגדיר מספר אפשרויות.
IP טלפוני – תקשורת באמצעות IP אינטרנטי
טלפון תוכנה – חיבור מאובטח לטלפון באמצעות האינטרנט מכל מקום, ביצוע שיחות טלפון מהמחשב, העברת שיחות מתוכנה לתוכנה, כולל קווי VOIP המאפשרים ביצוע טלפונים לחו"ל בתעריף מקומי.
ממשק מחשב טלפון – אפליקציה אישית לכל שלוחה המאפשרת ביצוע שיחה בהתאם לאנשי הקשר באאוטלוק, במחשב.
מוקד שירות / מכירות – קבלת שיחות ממספר תורים, כאשר הגדרת השיחה תוצג על צג המוקדן בטלפון.
מערכת ניהול ידידותית – מערכת ניהול אינטואיטיבית וידידותית המאפשרת ביצוע הגדרות, פעולות ובקרה על המערכת באופן מיטבי.
2 ביקורות “מרכזיית קוד פתוח Asterisk – הדור הבא של מערכות התקשורת”