בחירת ספק אינטרנט מומלץ 2020, איך עושים את זה?

החבילות המומלצות ביותר עבור בחירת ספק אינטרנט מומלץ 2020, איך עושים את זה?

איך יודעים איזה ספק אינטרנט הכי זול?

לכאורה זו שאלה פשוטה, אבל בפועל צריך לעשות הרבה שיעורי בית. מומלץ לפי הסדר הזה:

1.קודם כל, בצעו את הסינון בהתאם לתשתית אם יש לכם מגבלות מסוימות (כפי שתיארנו למעלה)

2.שנית כל, העדיפו לבחור באנדלים ולא בספק ותשתית נפרדים, זה בדרך כלל יוצא יותר זול (אם כי לא תמיד).

3.בקרו בעמוד הבית של כל ספק ובדקו אם יש מבצעים להתחברות דרך האתר. בדרך כלל זה תהליך שלוקח כמה שניות ויכול לתת לכם הנחות משמעותיות לחודשים הראשונים.

4.לאחר שבחרתם ספק, שימו לב לאותיות הקטנות: כמה בדיוק תשלמו אחרי תקופת ההיכרות? לדוגמה, אצל ספק אינטרנט 500 מגה, המחירים יכולים להיות די יקרים.

5.המחירים שמציעים לכם בטלפון הם אף פעם לא המחירים הכי נמוכים שתוכלו לקבל. יש לכם כוח מיקוח הרבה יותר גדול ממה שאתם חושבים.

דבר חשוב בנוגע לבאנדלים: בדקו אל מי תצטרכו לפנות במקרה ותרצו לבטל את הבאנדל כולו, לפעמיים אפילו בחברות עצמן לא יודעים מי אחראי על מה…

בחירת ספק אינטרנט מומלץ 2020, איך עושים את זה? | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים
בחירת ספק אינטרנט מומלץ 2020, איך עושים את זה? בחירת ספק אינטרנט מומלץ 2020, איך עושים את זה? | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים

כמה מהיר אתם צריכים?

כאשר אנחנו מדברים על מהירות החיבור שלכם, אנחנו למעשה מדברים על קצב ההורדה וההעלאה המקסימליים. כאן חשוב להבין שהרבה מאוד אנשים לא צריכים חיבור מהיר. לדוגמה, מי שמסתפק בגלישה ברשת ומדי פעם רואה נטפליקס באיכות HD (לא 4K), יכול להסתפק במהירות 100 מגה. למעשה ספק אינטרנט 200 מגה לא בהכרח ייתן לכם מהירות כפולה אם התשתית לא מתאימה או שהיא עמוסה מאוד (מה שיכול למשל לקרות בתשתית כבלים).

המהירות חשובה בעיקר למי שמוריד קבצים גדולים. אם אתם משחקים משחקי אונליין או מעלים קבצים גדולים ליו-טיוב וכו', שימו לב גם למהירות ההעלאה: ברוב החיבורים היום למעט חיבור בסיבים אופטיים היא נמוכה מאוד לעומת מהירות ההורדה.

איך לבדוק את איכות החיבור?

שאלת איכות החיבור היא אולי השאלה המורכבת ביותר מכיוון שאי אפשר לדעת אם איכות החיבור תהיה טובה בלי לעבור לספק עצמו, ומעבר לכך, לפעמיים הבעיה היא בכלל בתשתית.

מה שכן אפשר לעשות זה לשאול אנשים שגרים קרוב אליכם כיצד הם מתרשמים מהחיבור. בקבוצות מקומיות גם כנראה יהיו פחות "שתולים".

עוד דרך לבדיקת איכות החיבור שלא כולם מכירים הוא את הגישה לאתרים דרך שירותים חיצונים שמריצים בדיקות על ספקים בכל העולם. לדוגמה, ישנו אתר בשם "Broadband Speed Checker" שיכול לספק לכם נתונים ברמה המקומית. יחד עם זאת, צריך גם לזכור שהמבחנים האלו בודקים בעיקר את מהירות החיבור ולא עד כמה הוא יציב. לכן, קחו את הנתונים האלו בעירבון מוגבל למעט מקרים קיצונים של מהירות נמוכה מאוד.

החבילות המומלצות ביותר עבור בחירת ספק אינטרנט מומלץ 2020, איך עושים את זה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *