מי קאסה סו קאסה – איך עובדים נכון מהבית?

החבילות המומלצות ביותר עבור מי קאסה סו קאסה – איך עובדים נכון מהבית?

לעבוד מהבית מבלי להתפשר על נוחות, יעילות וסיפוק מהעבודה

לכאורה, לא יכולתם לבקש יותר מלעבוד מהבית. בפועל, גם אתם גיליתם כי ישנו פער בין מה שחשבתם על עבודה מהבית ובין מה שהיא. אז נכון, ישנם אתגרים (ולא מעט), אך גם ישנם פתרונות, טיפים והרגלים שכל עוד תאמצו אותם, תוכלו ליהנות מכל היתרונות המגולמים בעבודה מהבית.

מוכנים? מתחילים..

1. צרו לעצמכם סביבת עבודה נוחה, מפרה ומעוררת השראה!

אז נכון, לא לכולם יש את הפריבילגיה (ואת המקום) להקים משרד ביתי. לשמחתכם, סביבת עבודה נוחה אינה מותנית בחדר אקסטרה בבית, ובטח שלא בריהוט יוקרתי ועיצוב גרנדיוזי. אז מה כן נדרש ומומלץ לכם בחום?

  • ראשית, צרו לעצמכם פינת עבודה קבועה. מצאו לעצמכם בבית פינה שנוח לכם לעבוד בה, כאשר העדיפות היא לפינה מאורת ומרווחת.
  • שנית, העניקו חשיבות לכל נושא הארגונומיה. אמנם מדובר "רק" על כיסא, שולחן עבודה ומסך מחשב, אך כל אחד מהם תורם לחוויית העבודה ולנוחות שלכם.

במידה רבה, במשרד הביתי קל יותר לבסס תנאים ארגונומים אידיאלים, משום שהשליטה היא בידיים שלכם. עיצוב פינת העבודה/המשרד הביתי באחריותכם הבלעדית, כך שיש לכם אפשרות להתאים לעצמכם פתרונות המתחשבים אך ורק בנוחות שלכם. סביבת העבודה שתבססו לעצמכם תשפיע על המוטיבציה, על מצב הרוח שלכם, על מידת הנוחות, מידת היעילות ואיכות הביצועים.

איך עובדים נכון מהבית? | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים
תשקיעו בכם – צרו לכם סביבת עבודה נוחה וכיפית איך עובדים נכון מהבית? | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים

2. שעות קבועות ליום העבודה. בכל יום עבודה.

לפני התפרצות נגיף הקורונה (כן, באותם ימים שהייתם מגיעים בכל בוקר למשרד, זוכרים?), הייתם מתייצבים לעבודתכם בשעה קבועה. כל עוד לא התבקשתם ע"י הבוס לתת שעות נוספות, יומכם היה מסתיים בשעה קבועה וידועה מראש.

כשאתם עובדים מהבית, קל עד מתבקש להתחיל את יום העבודה בהתאם ליקיצתכם הטבעית, וכך גם לסיים אותו בשעות שאינן קבועות. דווקא בשגרה שבה אין לכם ממש סגרת, חשוב ליצור את המסגרת! לדוגמא: קבעו כי אתם מתחילים לעבוד ב-9.00 ומסיימים ב-18.00. יום עבודה התחום בשעות קבועות וידועות מראש תורם ליצירת מסגרת, מחייב אתכם לתוצאות ומאפשר לכם לתכנן דברים נוספים להמשך היום כדוגמת אימון זום, פגישה עם חברים או זמן איכות עם ילדיכם.  

3. אל תתנו לגירויים חיצוניים לנהל אתכם

גם במשרד הייתם מוקפים בשלל גירויים שאיימו לשבור את הריכוז שלכם. כשאתם עובדים מהבית? האיומים האלו הופכים ממשיים! הערנות שלכם לאותם דברים שפוגעים לכם בריכוז ופרודוקטיביות, תאפשר גם לכם להיערך בהתאם או פשוט להימנע מהם. לדוגמא:

  • הכניסו את המכשיר הנייד שלכם למגירה, אל תיכנסו לווצאפ במחשב וכל עוד אתם יכולים – אל תפתחו את הדפדפן. כמה שפחות גירויים = יותר ריכוז = יעילות גבוהה יותר.
  • הגדירו גבולות עם בני הבית – בן או בת הזוג וגם ילדיכם, צריכים לכבד את הזמן, המרחב והמחויבויות שלכם למקום העבודה. או במילים אחרות? כשאתם עובדים – אתם עובדים.
  • הכביסה תחכה (וגם הכלים בכיור) – אפשר לנחש כי לא הייתם מעלים על דעתכם לצאת מהמשרד בכדי לעשות כביסה באחת בצוהריים. אם כך, מה הופך את זה ללגיטימי עכשיו? תחמו את כל מטלות הבית לשעות שלפני העבודה או אחרי העבודה – אף פעם לא בשיאו של יום עבודה.

מכירים עוד טיפים ועצות כיצד לייעל את העבודה מהבית? ספרו לנו בתגובות!

עד אז, עבודה נעימה ופורה, בריאות וחזרה מהירה לשגרה 🙂

החבילות המומלצות ביותר עבור מי קאסה סו קאסה – איך עובדים נכון מהבית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *