החבילות המומלצות ביותר עבור איזו תשתית אינטרנט הכי טובה ב-2020?

בואו נעבור על האפשרויות:

תשתית בזק : רק אני והגלשן שלי

התשתית של בזק היא התשתית הוותיקה ביותר שיש. היתרון הגדול שלה הוא בכך שאתם לא תלויים במספר השכנים האחרים בבניין או ברחוב שמחוברים לאינטרנט באותו הרגע.

החיסרון של בזק הוא שככל שאתם רחוקים יותר מן המרכזייה, כך המהירות שלכם עשויה לרדת. לבזק גם אין חבילות של יותר מ-100 מגה ובפועל יש הרבה אזורים בארץ שם המהירות אפילו מוגבלת יותר.

המחיר לחבילת 100 מגה הוא 69 ₪ לחודשים 3-1, 80 ₪ לחודשים 12-4 ו-109 ₪ לחודשים 36-13.

יתרון לא ישיר של בזק הוא שאפשר להשתמש גם בראוטר חיצוני שמתחבר לקו של בזק ואתם לא חייבים להיות תלויים בהכרח במודם ובציוד שלה.

ספק + תשתית בזק : ה"דאבל" הנפוץ ביותר

זוהי אופציה פופולארית מאוד כיום מכיוון שחבילות ספק + תשתית זמינות ברוב הספקים.

מבחינת מחירים, רוב הספקים מציעים מחירים נמוכים יותר מאלו של בזק עם התשתית בלבד, לרוב פחות מ-100 ₪ לשנתיים הראשונות. אם המחיר חשוב לכם, זהו האינטרנטי הביתי הכי זול.

תשתית הוט – 500 מגה:  למי שרוצה לעוף באמת

התשתית המהירה ביותר של הוט מגיעה ל-500 מגה ללא סיבים אופטיים וזוהי האופציה המהירה ביותר בהפרש משמעותי.

מבחינת השוואת מחירים, הוט לא מפרסמת את מחירי התשתית בלבד עבור פחות מ-500 מגה. המחיר לשלושת החודשים הראשונים הוא 89 ₪ לשלושת החודשים הראשונים ולאחר מכן 99 ₪ לתשעת החודשים האחרונים. התקנה חד פעמית עולה 35 ₪ ושכירת הראוטר 11.90 ₪ לחודש.

הוט לא מפרסמת את המחיר לאחר שנה, אך מבטיח שהיא תעדכן את הלקוח. בפועל, זה אומר שייתכן שהמחירים של החבילה יקפצו בעשרות אחוזים אם לא תרצו לרדת במהירות, ועליכם לקחת זאת בחשבון. על זאת יש להוסיף כמובן את מחיר הספק.

ספק חיצוני + תשתית הוט: האלטרנטיבה המהירה

יש מספק ספקים חיצונים שעובדים עם הוט במהירויות של 100 ו-200 מגה. לא מדובר כאן בחופש בחירה גדול מאוד כמו של רשימת הספקים שעובדים עם תשתית בזק, אבל הוא עדיין גדול יותר ממה שהוא מציעה בעצמה. המחירים נוטים להיות מעט יקרים יותר בשנתיים הראשונות מאשר ההצעה של הוט (ראו בסעיף הבא) , אך חשוב לזכור שאלו ספקים וותיקים מאוד עם רשת ענפה של תמיכה טכנית. מלבד זאת, יש לכם כאן כושר מינוף גדול יותר.

החיסרון אצל הוט (באופן כללי) הוא שאתם תלויים בשאר הגולשים בבניין או אפילו ברחוב שלכם, מסיבה זו, בשעות מסוימות המהירות בהחלט עשויה לרדת.

עוד חיסרון לא מהותי מאוד הוא שראוטרים ומודמים עם חיבור אנטנה (כמו של הוט) הם לרוב נדירים יותר ואם אתם לא מרוצים מהנתב של הספק מסיבות כאלו ואחרות, יכול להיות שתצטרכו להזמין ציוד מתאים מחו"ל או להשתמש במפצלי רשת.

ספק + תשתית בהצעות של הוט : המהירה והמשתלמת ביותר

זוהי אופציה שרלוונטית בעיקר למי שגולש בתשתית הוט במהירות של 100 או 200 מגה בייט. הוט לא מפרסמת את מחירי התשתית בלבד ולא מקדמת חבילות כאלו, ולכן האופציה הזו פופולארית פחות כיום.

הוט עצמה מציעה חבילות משותפות עם הספק ITC ישירות דרך האתר שלה: עבור מהירות 100 מגה, המחיר בחודשים 3-1 הוא 59 ₪, בחודשים 12-4 הוא 79 ₪, בחודשים 24-13 המחיר הוא 99 ₪ ובחודשים 36-25 הוא 119 ₪. שכירת מודם עולה כ-11.90 ₪ לחודש והתקנה עולה 35 ₪.

איזו תשתית אינטרנט הכי טובה ב-2020? | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים
ממיר של הוט איזו תשתית אינטרנט הכי טובה ב-2020? | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים

עבור חבילת 200 מגה, המחירים הם המקבילים הם 79 ₪, 89 ₪, 109 ₪ ו-129 ₪. כלומר, ברוב התקופה ההבדל במחירים הוא מזערי.

לסיום, כאשר אתם עומדים בפני בחירת חבילת התשתית שלכם, התחשבו לא רק במחיר היבש, אלא גם בצרכים שלכם. זכרו שכיום לכל פתרון יש אלטרנטיבה ולכן פעמים רבות ניתן להוריד את המחיר באמצעות משא ומתן.

החבילות המומלצות ביותר עבור איזו תשתית אינטרנט הכי טובה ב-2020?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *