החבילות המומלצות ביותר עבור אינטרנט לעסקים – ככה בוחרים נכון אינטרנט לעסק וקווי תמסורת 

בניגוד למה שנהוג לחשוב, אינטרנט לעסקים שונה מהאינטרנט ביתי שכולנו מכירים. אמנם בבסיס מדובר באותו מוצר, אך השימושים שנעשים באמצעות רשת אינטרנט עסקי רחבים הרבה יותר מאשר באינטרנט ביתי. מרבית העסקים הבינוניים והגדולים נדרשים לשלב פונקציות מורחבות. כדוגמת, תקשורת פנים ארגונית, גיבוי נתונים בענן, שימוש במערכת טלפוניה מקוונת ועוד. כל אלו יוצרים עומס על רשת האינטרנט ודורשים פתרון מותאם.

תשתית אינטרנט מותאמת לעסק

לפני שבוחרים תשתית אינטרנט עסקי, חשוב להבין את החשיבות שלה. לרשת האינטרנט יש השלכות מכריעות על תפקודו התקין של כל עסק באשר הוא. החל מהצרכים התפעוליים שלו. כדוגמת שירות לקוחות, אתר אינטרנט, סליקה וכמובן על המרכזייה בענן בעסק. ועד לצרכים הניהוליים שלו. כדוגמת, ניהול מלאי ועובדים. כדי לעשות את הבחירה הנכונה, חשוב קודם כל למפות את הצרכים של העסק והשימושים שלו ברשת האינטרנט, ורק אז לפנות לבחירת הספק.

אינטרנט לעסקים - ככה בוחרים נכון אינטרנט לעסק וקווי תמסורת | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים
אינטרנט לעסקים – ככה בוחרים נכון אינטרנט לעסק וקווי תמסורת | צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים

אלו דברים חשוב לבדוק לפני שבוחרים תשתית אינטרנט?

יש לבחון את התשתית של קו תמסורת לעסקים. ישנם מגוון תשתיות כדוגמת תשתית כבלים, סיבים אופטיים או מודם סלולארי. לעסקים גדולים או כאלו המאופיינים במידע רגיש תתאים תשתית המבוססת על סיבים אופטיים. לעומת זאת, עסקים קטנים מאד הזקוקים לגיבוי בסיסי יוכלו להסתפק במודם.

עסק שיש לו מספר סניפים הנמצאים במרחק רב זה מזה נדרש לתקשורת רשתית בינהם. במקרה זה חשוב שהתקשורת תהיה מהירה ויציבה ללא הפרעות, שיבושים והאטות. לצורך כך, ניתן לשלב פתרון של קו תמסורת לעסקים המותאם באופן אישי לקצב הפעילות וכמות הסניפים.

עסק שיש לו עובדים מהבית, נדרש להציע פתרון מהיר להעלאת המידע. במקרה זה, מומלץ לשלב קווי תמסורת סימטריים ברוחב פס תואם. קו סימטרי לעסקים שונה משמעותית במהירות קצב העלאת המידע מאשר בקו אסימטרי.

עסק המשלב מרכזת ספק תקשורת המקושר למרכזיה פרטית יוכל לשלב  ציר pri לעסקים. הציר יאפשר לבצע מספר רב של שיחות בו זמנית ללא הפרעה. מדובר גם בשיחות נכנסות וגם בשיחות יוצאות.

בחירת ספק אינטרנט.

בישראל ישנם מספר ספקיות אינטרנט מובילות המציעות מגוון שירותי אינטרנט המותאמים לעסק. בינהם, הוט, 012, בזק, סלקום, פרטנר, טריפל סי, 018 ואינטרנט רימון (מותאם למגזר החרדי).

מרבית החברות מציעות שירותים דומים, אך חשוב לשים לב לרמת השירות והתמיכה. כדי שעסק יפעל בצורה תקינה הוא חייב אנשי מקצוע זמינים לכל תקלה ושירות. לכן יש לתת עדיפות לחברות המעסיקות מוקדי שירות במשך 24 שעות ביממה. בנוסף לכך, יש לבחון שירותים מותאמים לעסק. כדוגמת, גישה מאובטחת לעובדים והשותפים העסקיים, מרכזיות חכמות, גיבויים, חיבור סלולארי ועוד.

לכל עסק יש את המאפיינים שלו, הצרכים שלו והסיכונים שהוא חשוף בפניהם. לכן, כאשר פונים לבחור ספק חשוב להציג את צרכי העסק ולהבין אם הספק יכול לתת פתרון מקיף עבורו.

אז כמה זה עולה לי? מה המחיר של אינטרנט עסקי?

כמו לכל דבר, גם עבור אינטרנט עסקי מחיר הוא פרמטר חשוב. לכן, כאשר באים לבחור ספק אינטרנט לעסק מומלץ לבצע השוואת מחירים. כיום ניתן בקלות לחסוך הרבה כסף באמצעות חיפוש מהיר בגוגל- אינטרנט לעסקים מחירים, או באמצעות קבלת מספר הצעות מחיר מכמה ספקיות המציעות שירות דומה. במקרה האחרון, ניתן להתמקח על המחיר ולסגור את ההצעה הטובה ביותר. חשוב להבין שבעלי עסקים מתקשרים עם ספקי אינטרנט לשנים רבות ולא ממהרים להחליף ספק. לכן, למחיר יש השפעה משמעותית על שורת הרווח של העסק. באמצעות השוואת מחירים חכמה ניתן להוזיל עלויות שבטווח הארוך יכולים לאפשר חיסכון משמעותי.

החבילות המומלצות ביותר עבור אינטרנט לעסקים – ככה בוחרים נכון אינטרנט לעסק וקווי תמסורת 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *