זמן לצוד – הרובוט היחיד שתצטרכו לעסק שלכם
החבילות המומלצות ביותר עבור זמן לצוד – הרובוט היחיד שתצטרכו לעסק שלכם
כבר הרבה זמן טוענים כל מיני מפרסמים ובעלי עסקים, לא חשוב שמות, שפייסבוק ןאינסטגרם הם כלים להעלאת המודעות בלבד – למיתוג וחיזוק הbrand ולא להגברת המכירות בפועל.
אז החבר'ה מהציידים לקחו את הטענה הזו ושברו אותה לחתיכות כאשר הקימו את הצ'אט בוט המכירתי החזק ביותר בשוק היום.
מוכנים – בוא נלך לצוד (וירטואלית כמובן, אנחנו בצ'ק בוקס נגד הרג בעלי חיים למטרות שעשוע).
מה זה צ'אט בוט והאם הוא יכול לעשות לי שואב בבית?
למתחילים בינינו נעשה הסבר קצרצר על בכלל מהו צ'אט בוט.
התשובה הקצרה: בדיוק כמו שזה נשמע – רובוט המנהל צ'אט עם לקוחות ולצערי הוא לא יכול לעשות לכם שואב בבית.
ה"רובוט" הוא למעשה מערכת שבעזרת ממשק גרפי אפשר לנהל את כל התרחישים, השאלות והתשובות האפשרויות למהלך השיחה.
עם הממשק המדובר, תוכלו להגדיר מה השאלה הראשונה אותה תרצו לשאול את הגולש/ת ואילו תשובות אפשרויות יש. בהתאם לכל תשובה תעלה שאלה נוספת וגם לה תשובות יחודיות, וחוזר שוב שוב.
צילום מסך מ tidio.
את הצ'אט המוכן מראש הזה, ניתן לפרסם בעמוד הפייסבוק, באתר הבית ובשאר אתרי אינטרנט אחרים אליהם יש לכם גישה.
עד כה, צ'אט בעיקר שומשו ככלי לשירות לקוחות או לכל היותר לאיסוף לידים. המנגון שהבוטים הציעו היה דיי פשוט ולא ממש השתכלל עם השנים.
אז מה השינוי שהציידים מביאים לנו?
או, פה קבור הכלב!
במקום לעשות שימוש בצ'אט ככלי לשירות לקוחות, הציידים לקחו את זה צעד אחד קדימה והקימו מערכת מדהימה ואינהרטית לפייסבוק דרכה אפשר לבצע סליקה מלאה של המוצרים אותם אתם מציעים. במקום לנהל עם הגולש צ'אט רגיל ולשלוח לו קישור לעמוד הבית שלכם / למוצר המבוקש ולקוות שהוא יסיים את הרכישה – הציידים מעניקים לכם אפשרות להוביל את הגולש לרכישה בתוך מסנג'ר – כולל הסליקה עצמה!
אז זה איך זה עובד בדיוק?
עם רכישת השירות צוות הציידים ייצור אתכם קשר וייבנה, יחד אתכם את התסריט לשיח בין ה"נציג" ללקוח
התסריט יכלול את כל נקודות הקצה וכמובן את המטרה הסופית.
טיפ שלנו: חשוב להגדיר את התסריט בצורה נכונה ומדויקת ולא לשכוח לתת לגולש אפשרות תמידית ליצור אתכם קשר ישיר או לשוחח עם נציג חי.
לאחר מכן, הצ'אט יאוכלס במוצרים שלכם, פרטי השילוח, הערות מיוחדות להזמנה אם יש), וחיבור לסליקה.
המערכת מחוברת למערכת חשבוניות.
מחברים את הצ'אט לכל הנכסים שלכם (פייסבוק / אתר) ומחכים לראות את התגובות.
הנה סרטון הדמה:
לסיכום:
צ'אט בוטים הם כלי נהדר והחל מהיום לא רק לשירות לקוחות. יחד עם זאת, חשוב להשקיע בהם מחשבה. כשם שהם עוזרים, הם יכולים גם להזיק במידה ונבנים לא נכון או מעיקים על הגולש.
להלן החבילות המוצעות
אז קבלו 4 כללי ברזל ליצירת צ'אט בוט שעובד:
- שדרגו, שדרגו, שדרגו – אופטימיזציה לצ'אט היא הכרח. אנחנו יכולים להיות בטוחים שבנינו את התסריט המושלם אבל לקבל את המציאות בפנים. בצעו אופטימזציה תמידית לתסריטי השיחה, ונסו להחליף תשובות אפשרויות, נסחו אותם מחדש או שאלו בכלל שאלות שונות לגמרי כדי לבדוק את איכות הצ'אט.
- התחילו בקטן: נסו ש2-3 שאלות הראשונות בצ'אט הם שאלות קלילות שלגולש לא תהיה בעיה לענות עליהם ושהם כמובן לא אישיות ופרטיות מידי. נהוג לא לבקש מספר טלפון אלא רק לקראת סוף הצ'אט.
- דברו בגובה המותג: ראיתי הרבה מאוד צ'אט בוטים של פרילנסרים או ארגונים קטנים מאוד שדיברו בשפה שלא תואמת אליהם. פתאום עשו שימוש במילים גבוהות כמו "מחלקת שירות לקוחות" בעוד מדובר בפרילנסר שעובד מהספה (מבלי חלילה לזלזל). בקיצור, דברו בצורה טבעית.
- אני רוצה לדבר עם נציג אנושי: זה נאמר כבר במהלך המאמר אבל דורש חזרה. תנו לגולש/ת הזדמנות תמידית לחזור אחורה ולדבר עם נציג שירות.
בהצלחה!