החבילות המומלצות ביותר עבור חיוב לקוחות מחו"ל וסליקה בינלאומית – ככה עושים את זה

ישראל היא הסטרטאפ ניישן של העולם. יש לא מעט עסקים שמקורם בישראל, אבל קהל היעד שלהם הוא אמריקאי, אירופאי או מכל קצוות תבל. אז איך מקבלים מהם תשלום, כמה זה עולה לנו ומה המשמעות? – הכל במאמר הבא

דבר ראשון, חשוב להבהיר נקודה: במידה ואתם אזרחי מדינת ישראל והלקוחות שלכם נמצאים לא בישראל – יש פה אירוע של המרת מט"ח לשקל ישראלי חדש ולא משנה מה הצורה שבה תסלקו.

בסופו של דבר, כסף זר אמור להיכנס לחשבון ישראלי ולכן יש לבצע המרת מט"ח כך או אחרת.

ויזת תייר – רק הפוך

אז האפשרות הפשוטה והקלה ביותר היא קבלת תשלום מלקוחות אמריקאים דרך כרטיס האשראי של הלקוח שלכם. במקרה כזה כרטיס האשראי הזר של הלקוח יחוייב והכסף יועבר אליכם לחשבון הישראלי.

עמלה ממוצעת: 2.5% – 4%

שימוש במערכות תשלום אוטומטיות

תוכלו למצוא לא מעט מערכות תשלום זרות (בעיקר אמריקאיות), שיעניקו לכם אפשרויות תשלום וקבלת כסף זר כדוגמת Stripe, MoneyGram וכדומה.

השימוש במערכות הללו – ברוב המוחלט של המקרים – אינו כדאי. העמלות שנגבות הן זהות לעמלות בארץ ויש עלויות הקמה ותפעול נוספות מה שהופכות את העסקה למאוד לא משתלמת. חשוב לציין ולהבין: גם אם תחברו בסופו של דבר כן להשתמש בהם – קחו בחשבון שתהיינה עלויות נוספות ברגע שתרצו להכניס את הכסף לארץ (כפי שהסברנו בפתיח – כסף זר אמור להיכנס לחשבון ישראלי ולכן יש לבצע המרת מט"ח כך או אחרת)

חברות סליקה בינלאומיות

ישנן מספר לא מועט של חברות סליקה בינלאומית שיכולות לעזור לכן לקבל חיובים מלקוחות חו"ל. ברשימת החברות בעמוד השוואת חברות סליקה שלנו חפשו "ויזת תייר" – זו העמלה הרלוונטית לסוג סליקה זה.

צוות צ'ק בוקס ערוך ומוכן לענות על כל שאלה – ללא עלות או התחייבות.

בהצלחה!

החבילות המומלצות ביותר עבור חיוב לקוחות מחו"ל וסליקה בינלאומית – ככה עושים את זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *