טיפים ומדריכים
מרכזיית ענן האם היא העתיד של התקשורת העסקית? [מעודכן 2023]
עולם התקשורת העסקית מתפתח במהירות, והקווים הקוויים המוכרים שלנו נכנעים לכוחו המהפכני של הענן. ישנם סוגים שונים של מרכזיות בענן : מרכזיה וירטואלית חינם, מרכזיה לעסקים קטנים, מרכזיה בענן פרטנר, מרכזיית ip בענן, מרכזיית ip בזק, מרכזיית טלפוניה בענן. הדרכים המסורתיות לביצוע וניהול שיחות הופכות להיות מאפילות על ידי השמש של חדשנות דיגיטלית. עכשיו יותר […]

מרכזייה לעסקים קטנים: המפתח לתקשורת יעילה [מעודכן 2023]
כל שיחה חשובה בעולם העסקים. כאשר יש מרכזייה לעסק –מרכזיה לעסק קטן מחיר, מרכזיה בענן לעסק קטן, מרכזיה טלפונית למשרד, מרכזיות טלפון לעסקים עם תשתית התקשורת הנכונה בלב הפעילות שלך, אתה יכול להבטיח שכל שיחה מטופלת ברמת החשיבות הנכונה. שיחה שלא נענתה עלולה לגרום לאיבוד הזדמנות, בעוד ששיחה שטופלה בצורה חלקה יכולה לזכות בלקוח או לפתור […]

מרכזיית IP היא העתיד של התקשורת העסקית ?[מעודכן 2023]
בנוף העסקי המהיר של ימינו, התקשורת קריטית יותר מאי פעם. עם התקדמות הטכנולוגיה, עסקים מחפשים כל הזמן פתרונות יעילים וחסכוניים כדי להישאר לפני העקומה. היכנסו לעולם מרכזיות ה-IP, שבו עתיד התקשורת העסקית מוגדר מחדש. בעודנו צוללים לתוך תחום מרגש זה, נחשוף את השכבות של מערכות מרכזיות IP ונחקור את הפוטנציאל שלהן לשנות את הטלפוניה המסורתית. […]

קופה ממוחשבת לחנות בגדים- המדריך שכל עסק חייב להכיר [מעודכן 2023]
בעולם הביגוד והאופנה, חווית הלקוח בעת רכישת הפריטים חשובה לא פחות מאיכות המוצרים עצמם. כבעלי חנות בגדים, חיוני לספק חוויית תשלום חלקה ומהנה למשל קופה ממוחשבת לחנות בגדים וקופה בענן לחנות בגדים. אבל איך אתה יכול להבטיח שכל היבט של תהליך התשלום ישתפר, מהקופה הממוחשבת ועד חלון הראווה המקוון? קופה ממוחשבת בענן לחנות בגדים היא […]

קופה ממוחשבת בענן האם היא הכרחית במספרה? [מעודכן 2023]
דמיינו שאתם נכנסים למספרה ומכון יופי וחווים תהליך תשלום חלק ונטול מתח ע"י קופה ממוחשבת למספרה וקופה בענן למספרה עם הטכנולוגיה המתפתחת ללא הרף, חזון זה יכול להפוך למציאות, ולשנות את הדרך שבה מעצבי שיער ובעלי מכוני יופי מנהלים את עסקיהם. המטרה הסופית של מעצבי שיער היא לספק שירות לקוחות יוצא דופן, וזה כולל פישוט […]

באנו להשוות: מרכזיה בענן מול מרכזיה סלולרית
עולם התקשורת השתנה משמעותית בשנים האחרונות, ולעסקים יש כיום גישה למגוון טכנולוגיות מתקדמות שיכולות לעזור להם לשמור על קשר עם הלקוחות והעובדים. אחד מכלי התקשורת הפופולריים ביותר בהם משתמשים עסקים כיום הוא מערכת centrix, המאפשרת להם לנהל את השיחות וההודעות שלהם ביעילות. אז כדי לנסות לעשות עוד יותר שכל, במאמר זה נשווה בין 2 סוגי […]

מרכזיה לעסקים קטנים ועסקים גדולים – מה ההבדלים ואיך בוחרים?
אחד הדברים החשובים ביותר בהקמת עסק הוא הטיפול בפרטים הקטנים, במקביל לעבודה השוטפת. למעשה, דווקא לפרטים קטנים אלו משמעות גדולה במיוחד בעבור העסק, ובהם למשל טיפול באמצעי התקשורת, דוגמת טלפונייה ומרכזיה, אינטרקום, רשת האינטרנט, ועוד. כיום, הבחירה וההתקנה של אמצעי התקשורת בעסק נעשות בצורה קלה ונגישה יותר, הודות להתייעלות בתחום בשנים האחרונות. לצד זאת, כאשר […]

מה היתרונות של מרכזיה בענן -מעודכן ל2022
כיום, מגוון רחב של חברות עוברות לפתרונות תקשורת גמישים, נוחים וזולים יותר כמו מרכזיות על גבי רשת האינטרנט. במאמר זה נעסוק בהרחבה ביתרונותיהן של מערכות אלה, וביכולת להתאימן לכל ארגון, קטן כגדול. מהי מרכזייה בענן? מרכזייה בענן היא מערכת טלפוניה, בדרך כלל מבוססת VOIP שניתן לגשת אליה מכל מקום עם חיבור לאינטרנט. המשמעות היא שאין […]

מרכזיות אנלוגיות VS מרכזיות וירטואליות VS מרכזיה בענן (מעודכן לשנת 2021)
מרכזייה היא מרכז התקשורת של הארגון. היא מחברת בין גורמים שונים בתוך הארגון, בין העובדים למנהלים, בינם לבין הלקוחות, הספקים והכרחית ליצירת פעילות שגרתית באופן שוטף. בעבר, תפקידה של המרכזייה היה לחבר בין שלוחות שונות באותו ארגון (ולרוב גם באותו מבנה). היום המרכזיות מספקות שירותים רחבים בהרבה. לצד מרכזיות אנלוגיות ששימושיות גם היום, אפשר למצוא […]

מרכזיות פנסוניק PANASONIC
חברת פנסוניק, החברה המובילה בישראל למרכזיות המתקדמות ביותר, מציעה שילוב חכם ומקצועי בין טכנולוגיות מערכות מידע וטלפון למרכזיה בענן על מנת לאפשר מגוון רחב של תכונות מתקדמות ויישומים מצוינים, בהתאמה לממשקים של טלפונים מסוגים שונים. החברה מציעה פתרונות תקשורת לארגונים בכל הגדלים, מתוך השאיפה לנוחיות, קלות שימוש, תכונות ידידותיות, ושילוב עם הטכנולוגיה המתקדמת, החדשה והאיכותית […]
