החבילות המומלצות ביותר עבור מרכזייה לעסקים קטנים: המפתח לתקשורת יעילה [מעודכן 2023]

עלות שלוחה:38₪
צרו קשר עם הוט עסקים >>

סוג מרכזיה: מרכזיה וירטואלית

עלות שלוחה: 38 ₪ לשלוחה עד 12 שלוחות

עלות דקת שיחה : 0.08₪

עלות הקמה : 0₪

  • 12 שלוחות
  • 2 טלפוני Yealink T27
  • 10 טלפוני Yealink T19
  • מתג התקנה
  • אינטרנט 500 מגה ספק
  • שירות עסקי ייעודי
  • כולל חבילת אינטרנט וספק Mb 500/10Mb
  • המחיר אינו כולל מע”מ

בכפוף לתנאי החוזה ותנאי השירות | יחידות הקצה ( טלפונים, התקנה ומתגים) בפריסה ל-36 תשלומים  | כל המחירים הינם ללא מע”מ | מחיר חבילת האינטרנט הינו מחיר משוכלל ל-12 חודשים  | חבילות הדקות מאפשרת תקשורת בין השלוחות ללא עלות ו-100 דקות שיחה לנייד ולנייח ליעדים חיצוניים | חלק מהתכונות הנוספות כרוכות בתשלום נוסף | מרכזייה לעסק = מרכזיית טלפונים = מרכזייה בענן = Cloud PBX = IP Centrex  = מרכזיות IP

עלות שלוחה:33₪
צרו קשר עם הוט עסקים >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 33 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : 0.06₪

עלות הקמה : 610 ₪ (17 ₪ * 36 חודשים)

3 טלפוני IP, 3 שלוחות ומתג POE ו 50% הנחה בנתב גיבוי סלולרי

  • המחיר לא כולל מע”מ | ההצעה אינה כוללת תשתית וספק אינטרנט | כפוף לתנאי ההסכם והשירות | בנק דקות וחלק מהתכונות הנוספות כרוכות בתשלום נוסף
  • מצטרפים חדשים ל HOT Centrex זכאים להטבה של 50% הנחה בנתב גיבוי סלולרי (מדגם draytec vigor 2862)

    1113 ₪  בתשלום אחד או

    34 ₪ לחודש בפריסה של 36 תשלומים

    וגם סים לטובת גיבוי סלולרי 30 ג’יגה

    39 ₪ לחודש

עלות שלוחה:67₪
עלות דקת שיחה: 0.1₪
צרו קשר עם GIS מערכות תקשורת >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלויות:
מרכזייה הכוללת עד 3 שלוחות – 200 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 25 ש״ח
מרכזייה הכוללת עד 15 שלוחות – 450 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 20 ש״ח
מרכזייה הכוללת עד 30 שלוחות – 750 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 20 ש״ח
מרכזייה הכוללת עד 30 שלוחות – 1,000 ש״ח + מע״מ לחודש, שלוחה נוספת בעלות של 20 ש״ח

דקת שיחה נייח: 0.1 ש״ח לדקה
דקת שיחה נייד: 0.1 ש״ח לדקה

(12)
4.7
עלות שלוחה:59₪
צרו קשר עם PayCall >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 59₪

עלות דקת שיחה : 0.10₪

עלות הקמה : 99₪

400 דקות לנייח וניידים כלולות במחיר 

  • נתב שיחות דינאמי
  • האזנות והתפרצות לשיחה
  • כניסה לתור, המתנה נעימה
  • הודעות ומוסיקה בזמן החזקת השיחה
  • שיחות ועידה, הקלטות, סינון שיחות
  • תא קולי למייל, Call Back, Click2Call
  •  שירותי קבלת פקסים & Fax2Mail
  • עקוב אחרי
  • צלצול בו זמנית
  • מגוון דוחות בזמן אמת
  • אפשרות לאינטגרציה עם מערכות חיצוניות
(1)
1
עלות שלוחה:31₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם בזק >>
    • עד 12 שלוחות בלי תוספת
    • העלות החודשית הינה 369 ש״ח + מע״מ עבור כל המרכזיה
    • עלות הקמה: 199₪ ש״ח + מע״מ
    • 2 שלוחות חכמות כולל 2 טלפונים חכמים

    מאפיינים עיקריים: 

    • נתב שיחות עסקי : תפריט קולי המנתב את השיחות הנכנסות אל השלוחה המבוקשת למענה מהיר ויעיל
    • מוזיקה בהמתנה: אפשרו ללקוחותיכם המתנה נעימה עם מוזיקת רקע או קריינות מותאמת לעסק שלכם
    • הקלטת שיחות : הקלטות שיחות בענן מאובטח של בזק עסקים
    • FAX 2 MAIL: קבלת פקס ישירות לתיבת הדואר
    • מוקד טלפוני:מערכת לניהול דוחות ותורים למקסום כמות השיחות המטופלות במוקד והפחתת כמות הנציגים והעלויות
    • סרגל כלים:הגדרה וניהול של שלוחה, חיווי ומענה לשיחה נכנסת.
    • חיוג ישירות מאנשי קשר מהאאוטלטוק והכל על גבי מסך מחשב
    • ניהול המרכזייה מרחוק דרך פורטל אינטרנטי.
    • מועד טכנאי לטיפול בתקלות עסקי עד 4 שעות
(5)
5
עלות שלוחה:20₪
עלות דקת שיחה: 0.03₪
צרו קשר עם SOS OPA >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 20₪

עלות דקת שיחה : 0.03₪

עלות הקמה : 249₪

20% הנחה בדמי ההקמה – רק לגולשי האתר!

כולל כל השירותים, נתב שיחות, מוזיקה וכדומה.

לא כולל הקלטת שיחות

הקלטת שיחות בעלות נוספות של 5 ש”ח לכל שלוחה

ההצעה תקפה ללקוחות  עד 10 שלוחות

(1)
1
עלות שלוחה:57₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם בזק >>

 

  • מרכזיה בענן עד 8 שלוחות
  • העלות החודשית הינה  553  ש״ח + מע״מ עבור כל המרכזיה
  • נתב Fortinet עם ניהול מלא של בזק
  • התקנה בחינם!
  • מהירות העלאה: 10 MB
  • מהירות הורדה: 100 MB
  • חודש ראשון : 24 ש״ח בלבד!
  • חודשים 2-4 : 493 ש״ח
  • חודשים 36-5 : 553 ש״ח
  • אחריות ותמיכה 24/7.
עלות שלוחה:49.50₪
עלות דקת שיחה: 0.09₪
צרו קשר עם מינץ ל.מ.א בע"מ >>

פירוט מחירים מלא:

20 עד סה״כ שלוחות
עד 4 שלוחות ביצוע שיחות במקביל
 ₪ 159 מחיר למרכזיה
 ₪198 סה״כ
 ₪ 49.50 עלות שלוחה
  • סוג מרכזיה: מרכזיה בענן
  • מחיר רישוי: 145 אירו לשנה או 12.083 אירו לחודש
  • עד 4 שיחות בו-זמנית
  • עלות דקת שיחה : 0.09₪
  • עלות הקמה : 290₪
  • חודש ראשון חינם + טלפון IP במתנה!
  • כולל נתב שיחות
  • כולל הקלטת שיחות עד 50Gb לחודש
  • כולל דוחות שיחות ושירות Click2Call
(7)
3.3
עלות שלוחה:72₪
צרו קשר עם אומניטלקום >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 72 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : ללא עלות או הגבלה

עלות הקמה : 99 ₪ (לשלוחה)

מינימום חיוב חודשי 99 ש״ח.

  • גלישה סלולרית 15GB
  • שיחות יוצאות בישראל ללא הגבלה
  • SMS/MMS ללא הגבלה
  • הקלטת שיחות ושמירתם למשך 24 חודשים
  • כרטיס SIM
  • מספר סלולרי (כולל אפשרות לניוד מספר קיים)
  • נתב שיחות מתקדם
  • צלצול קבוצתי
  • מספר מזהה של העסק
  • תא קולי למייל
  • מוזיקת המתנה
עלות שלוחה:49.50₪
עלות דקת שיחה: 0.09₪
צרו קשר עם מינץ ל.מ.א בע"מ >>

פירוט מחירים מלא:

60 סה״כ שלוחות
8 שלוחות פעילות במקביל
 ₪318 מחיר למרכזיה
 ₪396 סה״כ
 ₪49.50 עלות שלוחה
  • סוג מרכזיהמרכזיה בענן
  • עד 8 שלוחות פעילות בו זמנית
  • מחיר רישוי: 265 אירו לשנה או 22.083 אירו לחודש
  • עלות דקת שיחה : 0.09₪
  • עלות הקמה : 290₪
  • חודש ראשון חינם + טלפון IP במתנה!
  • כולל נתב שיחות
  • כולל הקלטת שיחות עד 50Gb לחודש
  • כולל דוחות שיחות ושירות Click2Call

כל שיחה חשובה בעולם העסקים. כאשר יש מרכזייה לעסקמרכזיה לעסק קטן מחיר, מרכזיה בענן לעסק קטן, מרכזיה טלפונית למשרד, מרכזיות טלפון לעסקים עם תשתית התקשורת הנכונה בלב הפעילות שלך, אתה יכול להבטיח שכל שיחה מטופלת ברמת החשיבות הנכונה. שיחה שלא נענתה עלולה לגרום לאיבוד הזדמנות, בעוד ששיחה שטופלה בצורה חלקה יכולה לזכות בלקוח או לפתור בעיה.

מסטארט-אפים קטנים ועד תאגידים גדולים, עסקים בכל הגדלים יכולים לרתום את העוצמה של מערכת מרכזייה טובה. לא רק כדי לטפל בשיחות בצורה יעילה יותר, אלא גם כדי להקרין תדמית מקצועית ולספק שירות לקוחות משופר. אבל, מהו המחיר בפועל וכיצד יכולה חברה ישראלית קטנה ליהנות ממערכת טלפונים עסקית? בואו נתעמק בעולם העשיר במחיר סביר של מערכות מרכזיות ונפענח את השאלות האלה יחד.

מחיר מרכזייה לעסקים קטנים

בעידן שבו התקשורת הדיגיטלית שולטת בכיפה, עסקים קטנים מתמודדים עם האתגר של ניהול נפחים גדולים של שיחות נכנסות ויוצאות. פתרון יעיל למצוקה זו הוא שימוש במרכזייה לעסקים קטנים. היא מייעלת את התקשורת, משפרת את היעילות התפעולית ומספקת שירות לקוחות משופר משמעותית.

חיסכון בעלויות עם מרכזייה לעסקים קטנים

מרכזייה לעסקים קטנים יכולה למלא תפקיד חשוב ביצירת חיסכון משמעותי בעלויות. במערכת טלפונים קונבנציונלית, כל תוספת נוספת בנפח השיחות מניעה עלייה מקבילה בחשבונות. עם זאת, מערכת מרכזייה מפיצה את תעבורת התקשורת ביעילות, ומפחיתה את העומס על כספי העסק.

מדרגיות של מרכזייה לעסקים קטנים

ככל שעסקים קטנים גדלים ומתרחבים, כך גדלים גם צרכי התקשורת שלהם. יתרון מובהק של מרכזייה עסקית קטנה הוא המדרגיות שלה. במקום להינעל על תוכנית טלקומוניקציה ארוכת טווח או לעבור פיתוח תשתית מיותר, עסקים יכולים פשוט להתאים את תצורות המרכזייה שלהם כך שיתאימו לדרישות המתפתחות שלהם.

תכונות של מרכזייה לעסקים קטנים

מרכזייה לעסקים קטנים היא לא רק כלי לטיפול בשיחות – היא מגיעה עמוסה בתכונות שונות בעלות ערך מוסף. הוא יכול לשמש כתיבת תא קולי, מנגנון העברת שיחות, מערכת ניתוב שיחות ועוד. חיפוש אחר הפתרון הנכון יכול להניב מרכזיות עם תכונות כגון הקלטת שיחות, ניהול תורים וניתוח שיחות – כולם משמשים לשיפור הפרודוקטיביות של העסק הקטן שלך.

לסיכום, השקעה במרכזייה לעסקים קטנים היא החלטה אסטרטגית שמשלמת על עצמה במונחים של חיסכון בעלויות, ניתוב שיחות יעיל, תדמית מקצועית ושירות לקוחות משופר. כפי שנראה בסעיפים מאוחרים יותר, אותו נימוק חל גם על מערכות אחרות כגון מרכזיית ענן ומרכזיות טלפון משרדיות.

PBX בענן לעסקים קטנים

בעולם הדיגיטלי המהיר של היום, טכנולוגיית טלקומוניקציה מודרנית, כגון PBX ענן (Private Branch Exchange), יכולה לשנות את כללי המשחק עבור עסקים קטנים. מרכזיה בענן היא למעשה מערכת טלפונים וירטואלית המתארחת כולה על שרתים במרכזי נתונים מחוץ לאתר, מה שמפשט את תהליך השיחה.

גמישות

אחד היתרונות העיקריים של מערכת PBX בענן הוא הרבגוניות שלה. ללא קשר למיקום, כל עוד יש גישה לאינטרנט, עסקים יכולים להישאר מחוברים. תאימות מכשירים היא צורה נוספת של גמישות, המאפשרת לבצע או לקבל שיחות במספר מכשירים – בין אם זה מחשב שולחני, טלפון חכם או אפילו טאבלט.

חיסכון בעלויות

על ידי מעבר למערכת PBX בענן, עסקים קטנים יכולים להפחית באופן משמעותי את חיובי התקשורת. מערכות טלפון מסורתיות כרוכות בדרך כלל בדמי התקנה ותחזוקה כבדים, בעוד שעם PBX בענן, עלויות אלה כמעט ולא קיימות. בנוסף, ההוצאה על שיחות מקומיות ובינלאומיות יכולה להיות נמוכה משמעותית, ולחסוך לעסקים סכום ניכר בתקורות.

תכונות מתקדמות

שילוב מערכת PBX בענן בפעילות העסקית מציג גם שורה של תכונות מתקדמות, שחלקן אינן זמינות בדרך כלל במערכות טלפון מסורתיות. אלה יכולים לכלול העברת שיחות, הפצת שיחות אוטומטית, המתנה לשיחות ושירותי תא קולי, כולם מתאימים לשיפור יעילות התקשורת של עסקים קטנים.

לסיכום, מרכזיה בענן מציעה יתרונות משמעותיים לעסקים קטנים. החל מגמישות מיקום ותאימות מכשירים ועד לחיסכון משמעותי בעלויות ותכונות מתקדמות, פתרון טלקום מודרני זה יכול לשפר באופן משמעותי את תשתית התקשורת והביצועים של עסק קטן. כפי שנראה בסעיפים הבאים, ניתוב שיחות יעיל כפי שמוצע על ידי מרכזיית ענן יכול להתייחס גם להקשרים אחרים כמו מרכזיות טלפון משרדיות ומרכזיות טלפון עסקיות.

מרכזיית טלפון משרדית

בעולם התחרותי של עסקים קטנים, לא ניתן להפריז במהות התקשורת החלקה. מרכזיית טלפון במשרד ממלאת תפקיד מכריע בהקלת תקשורת זו, ומשמשת כצינור לאינטראקציות פנימיות וחיצוניות יעילות. זה יותר מסתם חיבור בין טלפונים; זוהי השקעה אסטרטגית שיכולה להפוך או לשבור את הצלחת העסק שלך.

פונקציונליות

בראש ובראשונה, מרכזיית טלפון משרדית מאפשרת לעסקים לנהל כמות גדולה של שיחות ביעילות. מערכת פונקציונלית זו מאפשרת למספר שיחות להתרחש בו זמנית, ומבטלת את הצורך של המתקשרים להמתין בתור. הוא יכול גם להפנות שיחה נכנסת למחלקה המתאימה, לקדם יעילות ולשפר את חוויית הלקוח. מרכזיות טלפון מתוחכמות מרחיקות לכת מעבר לכך, ומציעות פונקציות כגון העברת שיחות, שיחות ועידה, מערכת ניתוב שיחות ואפילו שירותי תא קולי.

שילוב

יתרון מרכזי של מרכזיית טלפון במשרד הוא היכולת שלה להשתלב עם כלי תקשורת עסקיים אחרים, כגון לקוחות דואר אלקטרוני, אפליקציות העברת הודעות וכלי ניהול פרויקטים. שילוב זה יוצר מערכת תקשורת מאוחדת המגבירה את הפרודוקטיביות ומקדמת עבודה שיתופית. לדוגמה, ניתן להמיר הודעות קוליות לתמלילי דוא"ל, מה שמספק לך את הגמישות לבדוק הודעות בכל פלטפורמה.

מהימנות

בעסקים, תקשורת אמינה היא בעלת חשיבות עליונה. מרכזיות טלפון משרדיות, במיוחד אלה המחוברות לקווים קוויים, ידועות באמינותן. הם מציעים איכות קול ברורה, בעיות קישוריות מינימליות, ויכולים לפעול גם במהלך הפסקות חשמל. תכונות אלה מבטיחות תקשורת רציפה, ומספקות ביטחון בעתות חירום או משבר.

לסיכום, מרכזיית טלפון משרדית היא אבן יסוד של תקשורת יעילה בתוך עסקים קטנים. הם מציעים פונקציות מרובות, אינטגרציה עם כלי תקשורת אחרים ואמינות יוצאת דופן, שכולם תורמים לשיפור התפעול ושירות הלקוחות. כפי שנראה בהמשך בסעיף 'מרכזיות טלפון עסקיות', יתרונות אלה אינם מוגבלים לעסקים קטנים, אלא ניתן להרחיב אותם כך שיתאימו גם לצרכים של ארגונים גדולים יותר.

מרכזיות טלפון עסקיות

מרכזיות טלפון עסקיות ממלאות תפקיד משמעותי בהקמה ותחזוקה של תקשורת יעילה בתוך תאגידים וארגונים גדולים. ככל שעסקים מתרחבים ומספר העובדים מזנק, הצורך במערכות תקשורת מדרגיות, חזקות ויעילות הופך בולט עוד יותר. היכנסו למרכזיית הטלפון העסקית – פתרון אופטימלי למתן מענה לצרכי התקשורת של עסק גדול.

מדרגיות

מרכזיית טלפון עסקית מפגינה יכולת הרחבה מצוינת כדי להכיל מספר גדל והולך של שיחות וקווים מבלי להתפשר על יעילות ככל שהעסקים ממשיכים לצמוח. זה לא משנה אם לארגון יש 50 או 500 עובדים; מרכזיית טלפון עסקית יכולה לנהל ולנתב ללא רבב את תעבורת התקשורת, מה שהופך אותה לבחירה המועדפת עבור עסקים גדולים.

ניתוב שיחות יעיל

ניתוב שיחות יעיל הוא תכונה נושאית מרכזית נוספת של מרכזיית טלפון עסקית. הוא מאפשר העברת שיחות במהירות ובדייקנות, מקצר את זמן ההמתנה ללקוחות ומשפר את חוויית הלקוח הכוללת. זה קשור ישירות לשירות הלקוחות המשופר שנדון בו בפסקה הבאה.

שירות לקוחות משופר

מרכזיות טלפון עסקיות יכולות לתרום באופן משמעותי לשיפור שירות הלקוחות. על ידי קיצור זמני ההמתנה לשיחות, מתן תכונות שונות לטיפול בשיחות, והבטחה שהלקוחות יגיעו למחלקה או לאדם הנכון בזמן הקצר ביותר האפשרי, החלפות כאלה עוזרות ליצור תדמית חיובית של העסק בעיני לקוחותיו. זכור, שירות לקוחות טוב הוא לעתים קרובות גורם מכריע עבור הלקוח בעת בחירה בין חברות שונות.

לסיכום, מרכזיית טלפון עסקית לא רק מבטיחה תקשורת פנימית יעילה, אלא גם משפרת את האינטראקציה עם הלקוחות על ידי הצעת תכונות מתקדמות כמו ניתוב שיחות יעיל. זוהי השקעה המניבה יתרונות ארוכי טווח במונחים של מדרגיות, שירות לקוחות משופר ותדמית מקצועית; לפיכך, בחירה כדאית עבור כל ארגון גדול או ארגון.

החבילות המומלצות ביותר עבור מרכזייה לעסקים קטנים: המפתח לתקשורת יעילה [מעודכן 2023]

עלות שלוחה:25₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם Teleco >>
  • סוג מרכזיה: מרכזיה בענן
  • עלות שלוחה: 25 ₪
  • עלות דקת שיחה : 0.075₪
  • עלות הקמה :החל מ100₪
  • כולל נתב שיחות, מוסיקה בהמתנה, צלצול קבוצתי, תא קולי למייל, שיחת ועידה, הקלטת שיחות, מוקד טלפוני, שלוחה סלולרית באפליקציה בנייד, חיבור ל CRM, ועוד.
(7)
3.3
עלות שלוחה:39₪
עלות דקת שיחה: ללא הגבלה₪
צרו קשר עם אומניטלקום >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 39 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : ללא עלות או הגבלה

עלות הקמה : 99 ₪ (לשלוחה)

  • גלישה סלולרית 1GB
  • שיחות יוצאות בישראל לפי שימוש
  • SMS/MMS לפי שימוש
  • הקלטת שיחות ושמירתם למשך 24 חודשים
  • כרטיס SIM
  • מספר סלולרי (כולל אפשרות לניוד מספר קיים)
  • נתב שיחות מתקדם
  • צלצול קבוצתי
  • מספר מזהה של העסק
  • תא קולי למייל
  • מוזיקת המתנה
(1)
1
עלות שלוחה:36₪
עלות דקת שיחה: 0.075₪
צרו קשר עם בזק >>
    • עד 10 שלוחות בלי תוספת
    • העלות החודשית הינה 359 ש״ח + מע״מ עבור כל המרכזיה
    • עלות הקמה: 199₪ ש״ח + מע״מ
    • 2 שלוחות חכמות כולל 2 טלפונים חכמים

    מאפיינים עיקריים: 

    • נתב שיחות עסקי : תפריט קולי המנתב את השיחות הנכנסות אל השלוחה המבוקשת למענה מהיר ויעיל
    • מוזיקה בהמתנה: אפשרו ללקוחותיכם המתנה נעימה עם מוזיקת רקע או קריינות מותאמת לעסק שלכם
    • הקלטת שיחות : הקלטות שיחות בענן מאובטח של בזק עסקים
    • FAX 2 MAIL: קבלת פקס ישירות לתיבת הדואר
    • מוקד טלפוני:מערכת לניהול דוחות ותורים למקסום כמות השיחות המטופלות במוקד והפחתת כמות הנציגים והעלויות
    • סרגל כלים:הגדרה וניהול של שלוחה, חיווי ומענה לשיחה נכנסת.
    • חיוג ישירות מאנשי קשר מהאאוטלטוק והכל על גבי מסך מחשב
    • ניהול המרכזייה מרחוק דרך פורטל אינטרנטי.
    • מועד טכנאי לטיפול בתקלות עסקי עד 4 שעות
עלות שלוחה:46₪
צרו קשר עם סלקום >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 229 ₪ עבור 5 שלוחות

עלות דקת שיחה : 0.08₪

עלות הקמה : 0₪

  • נתב שיחות ללא עלות
  • תא קולי לכל שלוחה
  • שיחות חינם בין שלוחות מרכזיה
  • כניסה לתור, המתנה נעימה
  • הודעות ומוסיקה בזמן החזקת השיחה
  • שיחות ועידה, הקלטות, סינון שיחות
  •  שירותי קבלת פקסים & Fax2Mail
  • עקוב אחרי
  • 5 מכשירי טלפון שולחני בהחזר מלא  דגם ילינק T27
(2)
5
עלות שלוחה:25₪
צרו קשר עם Voxia >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 25 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : 0.08₪

עלות הקמה : החל מ -100 ₪

*שרות המרכזיה כולל ללא תשלום נוסף בכל שלוחה:
הגדרת זמן הפעילות, נתבי שיחות ( ללא מגבלת כמות ), תורי המתנה, מוסיקה בהמתנה, תא קולי, יכולות הקלטת שיחות, שיחות וועידה, שיחה מזוהה, חיוג מקוצר, העברת / משיכת שיחה ועוד…
*אין צורך בהתקנה פיזית של מרכזייה בבית העסק, או להחליף מספרי טלפון קיימים.
*השירות ללא התחייבות וללא דמי ביטול.
*כולל חבילת דקות שיחה
* מינימום 2 שלוחות

(7)
3.3
עלות שלוחה:14₪
עלות דקת שיחה: 0.06₪
צרו קשר עם אומניטלקום >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 14 ₪ לשלוחה

עלות דקת שיחה : 0.06₪

עלות הקמה : 70 ₪ (לשלוחה)

מינימום חיוב חודשי 119 ש״ח.
כלול במחיר: 5 שלוחות, מוזיקה בהמתנה, צלצול קבוצתי, תא קולי למייל, שיחת ועידה, שירות ותמיכה.

שירותים שניתן להוסיף: נתב שיחות עסקי מתקדם, מוזיקה בהמתנה, צלצול קבוצתי, תא קולי למייל, שיחת ועידה, תור ממתינים, Fax2Mail, חדר ועידה, הקלטת שיחות, אינטגרציה למערכות CRM, שלוחה סלולית מתקדמת ועוד.

(12)
4.7
עלות שלוחה:14₪
צרו קשר עם PayCall >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 129 ₪

עלות דקת שיחה : 0.089

עלות הקמה : 149 ₪

*1,000 דקות שיחה כלולות

עלות שלוחה:49.50₪
עלות דקת שיחה: 0.09₪
צרו קשר עם מינץ ל.מ.א בע"מ >>

פירוט מחירים מלא:

60 סה״כ שלוחות
8 שלוחות פעילות במקביל
 ₪318 מחיר למרכזיה
 ₪396 סה״כ
 ₪49.50 עלות שלוחה
  • סוג מרכזיהמרכזיה בענן
  • עד 8 שלוחות פעילות בו זמנית
  • מחיר רישוי: 265 אירו לשנה או 22.083 אירו לחודש
  • עלות דקת שיחה : 0.09₪
  • עלות הקמה : 290₪
  • חודש ראשון חינם + טלפון IP במתנה!
  • כולל נתב שיחות
  • כולל הקלטת שיחות עד 50Gb לחודש
  • כולל דוחות שיחות ושירות Click2Call
(12)
4.7
עלות שלוחה:59₪
צרו קשר עם PayCall >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 59₪

עלות דקת שיחה : 0.10₪

עלות הקמה : 99₪

400 דקות לנייח וניידים כלולות במחיר 

  • נתב שיחות דינאמי
  • האזנות והתפרצות לשיחה
  • כניסה לתור, המתנה נעימה
  • הודעות ומוסיקה בזמן החזקת השיחה
  • שיחות ועידה, הקלטות, סינון שיחות
  • תא קולי למייל, Call Back, Click2Call
  •  שירותי קבלת פקסים & Fax2Mail
  • עקוב אחרי
  • צלצול בו זמנית
  • מגוון דוחות בזמן אמת
  • אפשרות לאינטגרציה עם מערכות חיצוניות
(12)
4.7
עלות שלוחה:59₪
צרו קשר עם PayCall >>

סוג מרכזיה: מרכזיה בענן

עלות שלוחה: 59 ₪

עלות דקת שיחה : 0.089 ₪

עלות הקמה : 49 ₪

*400 דקות שיחה כלולות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *