השוואת מחירי סליקה
רוצים לייעל את שיחות המכירה, לשמר את הלקוח על הקו ולהגדיל מכירות? רגע לפני שאתם מחייגים ללקוח הבא, קחו אתכם לדרך 5 טיפים שכל מוקד טלמרקטינג צריך לאמץ:
שלא תטעו לרגע: לשמוע ולהקשיב אלו שתי פעולות שונות. בעוד השמיעה היא פאסיבית, ההקשבה היא אקטיבית. למרות שמדובר על שיח טלפוני, הלקוח (הקיים או המתעניין) שבצד השני, יכול להרגיש בקלות האם אתם מקשיבים לו ומכילים אותו, או שאתם רק ממתינים שהוא יסיים לדבר בכדי לדקלם בפניו את תסריט המכירה. כל מכירה מתחילה בשירות טוב, ושירות טוב מתחיל בהקשבה.
בהקשר זה, לא ניתן שלא להזכיר את החשיבות הגדולה של איכות השיחה. בכדי להקשיב ללקוח, אתם צריכים לשמוע אותו היטב. אתם משקיעים במוצרים מעולים ואנשי מכירות? אל תשכחו גם להשקיע במרכזיה טובה המאופיינת באיכות שמע טובה.
שיטת מכירה אגרסיבית היא אפשרות, אך ישנה אפשרות אלגנטית ונעימה יותר – לכם וללקוח. רגע לפני שאתם צוללים להצגת המוצרים או השירותים שאתם רוצים למכור, למה שלא תתעניינו בלקוח? כבר נאמר ונרגיע כי אינכם צריכים להכיר אותו באופן אישי בכדי לנהל איתו שיחה מקדימה. מה אתם כן צריכים? להפוך את הלקוח לידיד שלכם, ובשלב כמה שיותר מוקדם בשיחה.
עם “סמול טוק” – שיח קצר נטול תכנים שיווקיים באווירה חברית, אתם שוברים את הקרח, מטשטשים את העמדות של כל אחד מכם והופכים את הלקוח למחויב יותר לשיחה. אז איך עושים “סמול טוק”?
כידוע, ישנם לקוחות שאתם פונים אליהם באופן יזום, אך גם כאלו שפונים אליכם. המטרה בכל מקרה נותרת זהה = למכור. ישנה תפישה כי “נטל המכירה” הוא בהכרח על המוכר, אך לעתים הלקוח הוא זה שמוכר לעצמו. באמצעות שאלות מנחות, תוכלו להוביל את הלקוח המתעניין אל המסקנה כי הוא צריך את המוצר שלכם. לדוגמא: נניח ואתם מוכרים מצלמות אבטחה לבית, הפנו אליו את השאלות המנחות הבאות:
אתם שואלים – הלקוח עונה. תוך כדי השיח (כן, גם בזמן “הסמול טוק”), הלקוח הוא זה המספק את התשובות, ובאופן אורגני לחלוטין הוא מגיע להבנה כי המוצר שלכם חיוני לו.
אתם יוזמים שיחות מכירה ספונטניות ללא כל היערכות? טעות! הכינו מראש תסריטי שיחה אפשריים עם לקוחות, כך שתוכלו להתמודד בלייב עם התנגדויות. לדוגמא:
ואולי הדבר הכי חשוב: הלקוח המתעניין במוצר שלכם, ככל הנראה מקבל הצעות מחברות מתחרות. הדגישו בפניו את הבידול שלכם! הבידול הוא כל מה שלכם יש ולאחרים אין: החל מהתקנה ללא עלות, דרך מענה של נציגי שירות 24 שעות ביממה ועד מוצר שאתם מייבאים באופן בלעדי.
בהצלחה!
עכשיו תורכם - ספרו לנו מה דעתכם
אוגוסט 9, 2020 / Eyal Livne
נובמבר 16, 2020 / Eyal Livne
אוגוסט 17, 2020 / צ'ק בוקס
יולי 27, 2020 / Eyal Livne
יוני 1, 2020 / Eyal Livne
אוגוסט 18, 2020 / צ'ק בוקס
ספטמבר 30, 2020 / Eyal Livne
ספטמבר 22, 2020 / Eyal Livne
אוקטובר 28, 2020 / Eyal Livne
אוקטובר 8, 2020 / Eyal Livne
ינואר 10, 2021 / Eyal Livne
דצמבר 10, 2020 / Eyal Livne