טיפים ומדריכים
מקסמו את פוטנציאל התרומות עם סליקת אשראי לעמותות
העמותה שבשמה אתם פועלים או בראשה אתם עומדים, פועלת ללא מטרת רווח. עם זאת, מטרת העל שלכם היא לגייס כמה שיותר כסף שיוכל להטיב עם חייהם של כמה שיותר אנשים. למרות כוונותיכם הטהורות, ללא תרומות משמעותיות לא תהיה תכלית או לגיטימיות לקיום העמותה. אז איך תוכלו להגדיל את התרומות, "לשמר" את התורמים הקבועים ולבסס תנאים […]

מרכזיות VoIP – מה מייחד אותן ואיך הן תורמות לשירות הלקוחות?
בשנת 2021, אתם מעניקים שירות ללקוחותיכם גם (ובעיקר) בדיגיטל. למרות הטכנולוגיה המפוארת והתרבות הדיגיטלית, ישנם לקוחות המבקשים לקבל שירות אנושי בטלפון. ומכם? מצופה להרים אותו מדי פעם! רגע לפני שאתם ממהרים להשקיע סכומי עתק בהקמת מרכזייה המתבססת על טלפון קווי, חכו. שלא כמו המרכזיות "הרגילות", מרכזיות IP מאפשרות לכם ליהנות מתקשורת זמינה על גבי רשת […]

איך מעלים ומשמרים מוטיבציה לעובדים באמצעות מילים?
אזהרת קלישאה שחוקה לפניכם: למילים יש כוח! מילה יכול להרים ולהעצים, אך בכוחה גם להוריד ולעכב. לשמחתכם (ובעיקר לשמחת העובדים שלכם), יש לכם שליטה מלאה על המילים, דרכי הביטוי והגישה הניהולית שאתם מאמצים. טיפוח מודעות למילים ולאינטונציה שלכם, יחולל פלאים במערכת היחסים שלכם עם עובדיכם! האם אתם צריכים לשקול מילים? האמת היא שכן וזהו […]

איך עקרונות שיטת ה-NLP יהפכו אתכם למנהלים טובים יותר לעובדיכם?
מה אם היו אומרים לכם שתוכלו לתקשר טוב יותר עם עובדיכם, לחזק את שיתוף הפעולה ביניכם, לרתום אותם לדרך שלכם ולחזק את שביעות הרצון שלהם ממקום עבודתם? לשמחתכם ולהפתעתכם, אינכם צריכים לייחל למערכת יחסים מקצועית שכזו, אלא שעיצובה וטיפוחה – בשליטתכם! שיטת ה-NLP שפותחה בשנות השבעים בארה"ב, מבוססת על מגוון עקרונות וכלים יישומיים. אנו שמחים […]

מדוע גם העובדים שלכם צריכים לדעת לדבר מול קהל?
בשנה האחרונה נכנסתם למערכת יחסים שבמילים עדינות, די נכפתה עליכם: מערכת היחסים ביניכם ובין תוכנת הזום. למרות הכל, היו לכם יחד רגעים יפים, נעימים וכן, בעיקר נוחים. באמצעות הזום העברתם הרצאות, הדרכות, ישיבות וסדנאות מקצועיות לעובדים. עם זאת, לא תמיד אתם הייתם אלו שעלו על "במת הזום", אלא שלעתים התארחתם בשיחות והייתם "משתתפים שקטים". לצד […]

סליקת אשראי : כל מה שרציתם לדעת בפחות מחמש דקות
מה זה סליקה? באופן כללי, סליקה היא כינוי לכל תהליך שבו העסק מתקשר עם חברת כרטיסי אשראי ומבצע את החיוב של כרטיס הלקוח. בהקשר הנ"ל, מקור המילה "סליקה" היא למעשה סילוק של החוב של הלקוח אל מול המוכר (למרות שהמוכר אינו מקבל את הכסף באותו הרגע). החיוב יכול להיעשות בטלפון, בחנות ("גיהוץ") וכמובן גם באינטרנט. […]

האבולוציה של הקופה מחנות המכולת ועד קופה בענן
פעם קופה הייתה דבר פשוט: כל בעל עסק שהיה פותח חנות או מכולת היה קונה קופה פשוטה כדי להניח בה מטבעות ושטרות, במיוחד כשאף אחד עדיין לא חשב על כספומטים ובטח שלא על כרטיסי אשראי… מטרתה של הקופה היא כפולה: גם לשמור על הכסף במקום בטוח וגם לרשום את הקבלה דרך סרט הקופה ולפיכך היא […]

מההתחלה ועד היום – מרכזיות טלפוניות לעסק
מה זה בכלל מרכזיה? מרכזיה בענן היא שם כולל לכל מערכת המאפשרת ניתוב שיחות בין משתמשים. מרכזיות ידניות הן אותן מרכזיות שבהן החיבור בין המתקשר לבין מקבל השיחה היה נעשה באופן ידני על ידי מרכזנים. גם אם לא נולדתם באמצע המאה שעברה, בוודאי יצא לכם לשמוע על המרכזיות הידניות של פעם ועל ההמתנה המייאשת לקבלת […]

השילוש המושלם: קופה ממוחשבת לעסק+ אתר מסחר + הנהלת חשבונות
התקופה האחרונה הכריחה את רוב בעלי העסקים לשנות את כלי המכירה ולעבור למכירה דרך הרשת – עד כאן חדשות ישנות ומוכרות. חלק מההתאמות לעולם המכירות החדש הזה, עשתה חברת Rnet קופות עם מערכת אחת משולבת: קופה לעסק, מחובר לאתר מסחר במערכת שופיפיי וכל זה מתממשק בצורה מלאה . למערכת הנהלת חשבונות של חברת Icount. בואו […]

לחשוב גבוה, כל היתרונות שבמרכזיית הענן!
בעשור שחלף ראינו מגמה ברורה של העברת יותר ויותר שירותי תקשורת לענן. שירותי התקשורת הישנים בדרך כלל פעלו כתוכנה בתוך מערכת ההפעלה שלנו ולא כ"שירות כתוכנה" (Software as a Service) והיו לכך מספר מגבלות בולטות: 1.עדכוני גרסה: היה צורך לעדכן גרסאות מדי כמה זמן וחלק מהחברות ניצלו זאת על מנת לדרוש מאיתנו תשלום נוסף עבור […]
